Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Tyksistä kaivataan

23.05.2006 |

Hei!

Nyt vuoden raskautumista yrittäneenä hivuttaudun vähitellen tälle puolelle tuolta Kuumeilijoista . Gynekologini on laittanut lähetteen Tyksiin lapsettomuustutkimuksia varten. Kutsua siis odottelen tässä.

Kaipaisinkin nyt kokemuksia Tyksin tutkimuksista ja käytännöistä, ehkä henkilökunnasta, aikatauluista, jos joltain sellaisia löytyy? Jonot tutkimuksiin ovat tällä hetkellä kuulemma kolmen kuukauden luokkaa.

Gynellä on vahva endoepäilys kohdallani.

Kiitos jos joku Tyksiä tunteva ehtii vastata!

- Jessica -

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon ollu ainaki tosi tyytyväinen saamaani hoitoon Tyksissä. Henkilökunta on mun mielestä mukavaa eikä liian kiireistä! Varsinki tykkään Perheentuvasta!

Ajat on miltei aina vähän myöhässä, mutta jos siihen varautuu, niin ei pitäis hirveesti stressata.

Vierailija
2/4 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuupalainen!

Oiskos muita vielä?

- Jessica -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä oli todella asiantuntevaa henkilökuntaa!!! Ja hoitajat olivat myös kivoja. Minua hoisi lääkärit Perheentupa ja Jokimaa. Jokimaa oli ehkä hieman suorasanainen, sanoi asioita joista ei kuitenkaaan ollut täysin varma. Eli vähän pelotteli turhaan. Hänen ilmeet ja eleet myös kertoo kaiken :) Hän sanoi että mulle tulee hyperstimulaatio koska mulla oli 40 rakkulaa kasvamassa, eikä hänen mukaan siirtoon mentäisi. Ihan turhaan pelkäsin koska kaikki meni kuitenkin hyvin, siirtoon päästiin ilman hyperiä! Sit mulla oli hoitajina Koskela ja Häkkinen, Häkkinen oli ihanan empaattinen, Koskela myös mutta Häkkinen eritoten. Sain sieltä ensimmäisestä hoidosta elämäni ensimmäisen plussan, nyt on rv 15.

Tsemppiä kovasti hoitoihin!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
4/4 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok se hoito siellä on. Lääkäreiden kanssa pärjää kun ei anna niiden kovasti mieltä pahoittaa....

Ajat on tosiaan järjestelmällisesti myöhässä, mutta siihen on jo tottunut, kannattaa ottaa hyvä kirja mukaan;)

Pikku hiljaa hoidoissa myös päästään eteenpäin, meillä kahden vuoden jälkeen yritettään jopa muuta kuin Clomeja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi