Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille: pienet kädet miehellä

Vierailija
09.05.2018 |

Naiset: nettikeskusteluista käy ilmi, että otsikossa mainittu ominaisuus miehellä on epäviehättävä. Mutta itseäni kiinnostaisi tietää, että kuinka monelle naiselle se olisi este parisuhteelle tai ainakin erittäin paljon kiinnostusta laskeva tekijä. Oletetaan siis että mies olisi muuten kaikin puolin mieleenne, mutta kädet olisivat saman kokoiset tai pienemmät kuin omanne.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, minusta pienet kädet ovat ihanat! Ei todellakaan mikään este millekään.

Vierailija
2/51 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin on vaikea kuvitella, että jonkun miehen kämmen olisi pienempi kuin omani. En kyllä usko että sekään haittaisi yhtään mitään. Mutta minulla on pitkät sormet, pidemmät kuin monilla tuntemillani miehillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin on vaikea kuvitella, että jonkun miehen kämmen olisi pienempi kuin omani. En kyllä usko että sekään haittaisi yhtään mitään. Mutta minulla on pitkät sormet, pidemmät kuin monilla tuntemillani miehillä.

Et selkeästi ole tavannut minua ;D

-ap

Vierailija
4/51 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi yhtään. Pidän muutenkin lyhyistä miehistä.

Vierailija
5/51 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi seurustelemaan miehen kanssa, jolla on pienet kädet/lyhyet sormet.

Kädet ovat minulle yksi miehisyyden merkki. Yksi asia mihin kiinnitän huomiota ennen seurustelua.

Mieheni kädet ovat hyvin miehekkäät ja seksikkäät.

Vierailija
6/51 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi seurustelemaan miehen kanssa, jolla on pienet kädet/lyhyet sormet.

Kädet ovat minulle yksi miehisyyden merkki. Yksi asia mihin kiinnitän huomiota ennen seurustelua.

Mieheni kädet ovat hyvin miehekkäät ja seksikkäät.

Onneksi minulla on sentään pitkät sormet !

-ap

Vierailija
7/51 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin pienet kädet, että jos miehellä on minun käsiä pienemmät, niin ovat kyllä sitten todella pienet. 

Mutta enpä hirveänä kiinnitä huomiota toisen käsien kokoon. Kynsiin sitäkin enemmän tosin.

Vierailija
8/51 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella miehen kanssa jolla on pienet kädet. Hyi miten naisellista. Miehen kuuluu olla miehekäs.

Vierailija
9/51 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani on kädet kuin Ruustinnalla. On turvallinen olo kun kävelemme käsi kädessä.

Vierailija
10/51 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole miehen käsien koolla mitään merkitystä, toki toisilla on viehättävämmät kädet kuin toisilla, mutta parisuhteen muodostamisen kannalta olis ihan sama minkälaiset kädet on.

Vierailija
11/51 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikätinen mies on thoudellakin turn off. Käsi kädessä kuljettaessa on vaikutelma kuin lapsen kanssa meni. Hyi yök. Miehen pitää olle miehinen ihan joka kohdasta. "Pieni käsi, pieni pe...s" pitää niin paikkansa.

Vierailija
12/51 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee kanssa mieleen, että voiko miehellä tosiaan olla pienemmät kädet kuin minulla. Hansikkaideni koko on semmoinen 6,5. En kyllä viehättymisestä osaa sanoa mitään kun en tunne, mutta tuskin yksi seikka kovin ratkaiseva olisi. Tosin nykyisen kumppanin hanska on kokoa 11.

Vierailija
13/51 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika isot kädet, joten ei todellakaan haittaa jos kumppanilla on pienemmät :D

Vierailija
14/51 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienikätinen mies on thoudellakin turn off. Käsi kädessä kuljettaessa on vaikutelma kuin lapsen kanssa meni. Hyi yök. Miehen pitää olle miehinen ihan joka kohdasta. "Pieni käsi, pieni pe...s" pitää niin paikkansa.

Pieni pensas?

Vierailija
15/51 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on aika pienehköt kädet, vain hieman isommat kuin omani. Tosin ei hän minua paljoa pidempikään ole. Minusta on enemmänkin kiva, että miehen kädet ovat suunnilleen saman kokoiset kuin itsellä, mieluusti aivan hieman isommat. Sopivat hyvin yhteen ❤️

En edes varmaan osaisi pitää kädestä miestä jolla on jättikädet...

Vierailija
16/51 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ap:n sormuskoko? Riippuu siitä, että onko käsi pieni. p.s yhdelläkään miehellä maan päällä ei voi olla pienemmät kädet kuin mulla :D Sormus on 15,5-16 kokoa. Siitäkin huolimatta, että olen pitkä.

Vierailija
17/51 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus vielä. Minusta on aina ollut kivaa naureskellen verrata omia minikäsiäni miehen käden isoon kokoon. Eli isot kädet on kivat! 

Vierailija
18/51 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ap:n sormuskoko? Riippuu siitä, että onko käsi pieni. p.s yhdelläkään miehellä maan päällä ei voi olla pienemmät kädet kuin mulla :D Sormus on 15,5-16 kokoa. Siitäkin huolimatta, että olen pitkä.

En tiedä sormuskokoani, mutta vastaan samoin kuin vastasin jo jollekin toiselle, että et vain ole tavannut minua :)

-ap

Vierailija
19/51 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ihan rehellisesti sanoa, että ikinä en ole kyllä miehessä kiinnittänyt huomiota käsien kokoon. Toisaalta en olekaan sellainen yleisesti haluttava eliittikumppani, joka olisi tottunut asettamaan kaikenlaisia outoja, yksityiskohtaisia kriteerejä ;)

Vierailija
20/51 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on lyhyehkö (170 cm) ja kädet ja jalat ovat pienet. Ennen tapaamistamme olisin voinut ajatella näitä seikkoja hylkäävinä tekijöinä, mutta kun tutustuin häneen, eipä tämmöisillä asioilla ollut mitään merkitystä. <3 Ne ovat vain ominaisuuksia hänessä, yhtä lailla kuin minussa on erilaisia ominaisuuksia, jotka varmaan ovat miehestä jollain tapaa epätoivottavia, mutta joista huolimatta hän haluaa olla juuri minun kanssani, joten epäilemättä molemmissa on sitten enemmän niitä voittavia ominaisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi