Kysymys naisille: pienet kädet miehellä
Naiset: nettikeskusteluista käy ilmi, että otsikossa mainittu ominaisuus miehellä on epäviehättävä. Mutta itseäni kiinnostaisi tietää, että kuinka monelle naiselle se olisi este parisuhteelle tai ainakin erittäin paljon kiinnostusta laskeva tekijä. Oletetaan siis että mies olisi muuten kaikin puolin mieleenne, mutta kädet olisivat saman kokoiset tai pienemmät kuin omanne.
Kommentit (51)
Voi herraisä.
En ole yhdenkään miesystävän tai sellaiseksi pyrkineen käsien perusteella tehnyt mitään päätöksiä suuntaan tai toiseen. Ehkä sitten, jos kädet ovat selkeästi kaapin kokoisella miehellä kokoa taaperonkäsi niin sitten voisi ehkä miettiä. Aviomiehelläni on liian isot etuhampaat ja jotenkin hassun pitkät sormet, mutta enpä häntä niidenkään perustella karsinut jatkosta, koska havahduin molempiin vasta jonkun toisen huomautettua. Sen huomasin kyllä aika nopeati, että silmät ovat sielukkaat kuin kymmenen taivasta ja sydän osoittautui puhtaaksi kullaksi.
Kiinnitän kyllä huomiota miehen käsiin. Pulleat kädet ei miellytä ,mutta ei kyllä pulleat miehetkään. Koolla ei sinänsä väliä. En myoskään tykkää kovin karvaisista käsista, varsinkaan jos karvat on mustia. Nämä on nyt näitä henk koht esteettisiä mieltymyksiä, mutta jos tyyppi muuten kolahtaa niin tällaiset asiat eivat merkitse mitään.
Mun elämäni aikana pienistä käsistä on ollut vain hyötyä, eikä kukaan ole muistaakseni pitänyt sitä huonona asiana tai huomauttanut asiasta erikseen. Olen toisaalta muutenkin pieni, joten kädet on kai kuitenkin kokooni nähden sopusuhtaiset.
Ainoa pettymys on ollut se, että kaikki pullonavaajasormukset on mulle liian isoja.
Täällä on 188 cm 95 kg mies, jolla on sirommat sormet kuin suurimmalla osalla naisista. Onko turn-off?
Vastaavasti nainen, jolla on lapion kokoiset kourat on NouNou. Itse katson naisista myös ranteenpaksuutta ja mielessäni vertaan sitä oman penikseni paksuuteen. 9/10 tapauksista penikseni on huomattavasti paksumpi kuin naisenranne.
Vierailija kirjoitti:
Pienikätinen mies on thoudellakin turn off. Käsi kädessä kuljettaessa on vaikutelma kuin lapsen kanssa meni. Hyi yök. Miehen pitää olle miehinen ihan joka kohdasta. "Pieni käsi, pieni pe...s" pitää niin paikkansa.
Ei kylläkään pidä, voin sanoa.
Koolla ei väliä, vaan sillä mitä niillä tekee ...
Ei miehellä ole pienet kädet. Miehenpuolikkailla on.
Olen mies ja pituudeltani 176. Olen luustoltani vankkarakenteinen, hyväryhtinen ja koen itseni miehekkääksi ja sellaista palautetta olen myös saanut muilta. Käteni eivät ole varsinaisesti pienet, mutta sormien pituuden suhde kämmenen pituuteen on erilainen kuin yleensä, ja se saa näyttämään käteni pienemmiltä. Kaikkien naisten kanssa joiden kättä olen pidellyt, on käteni ollut vähän suurempi. Välillä isokouraisten miesten kanssa kätellessä tulee tsempattua enemmän kättelytekniikassa.
Joku viittasi käsien koon korrelointia peniksen kokoon. En osaa sanoa onko tuossa perää, mutta omalla kohdallani liioittelematta tilanne on se, että penikseni ympärysmitta, paksuus ja pituus on keskimääräistä suurempi riippumatta siitä mikä maa maailmassa sen keskimääräisen mitan on tutkimuksessaan määritellyt.
Enemmän itseäni häiritsee epäsiistit kynnet, joka johtuu pureskelusta. Se jos joku on itsenikin mielestä epäviehättävää.
Naisella tulee olla kunnon tissit. Mitä nämä mielisairaat akat oikein kuvittelevat, että muodoton nainen on kaunis. Ei ole. Naisen tulee olla naisellinen, eikä tyttömäinen.
Hoitakaa, hullut akat nuppinne kuntoon. Mielisairaus on vakava asia.
Jotenkin hassu ajatus, että jokin tällainen yksittäinen ominaisuus kuten nyt vaikka käden koko merkitsisi jotain siinä vaiheessa kun ihminen on ajatus- ja arvomaailmaltaan sekä elämäntavoiltaan jne tarpeeksi yhteensopiva ja muutenkin hyväsydäminen ja ihana ihminen.
Saati sitten että joku käden koko voisi paikata kaiken tuon muun puuttumisen ja tehdä miehestä niin viehättävän, että se olisi ihan pakko saada parisuhteeseen..
Miksi mä en ole koskaan osannut ajatella tällaisella olevan jotain väliä? Pääasia nyt ihan lähtökohtaisesti on se, että miehellä on ne kädet mutta toisaalta siitäkin voin joustaa jos mies on muuten enemmänkin kuin passeli..
Onpa pinnallista väkeä liikenteessä! Ei fyysisillä ominaisuuksilla pitäisi olla paljon painoarvoa kun seurustellaan. Miettikää nyt vähän....
No oma käsinekokoni on 6 eli ihan hirmuisen paljon pienemmät kädet ei varmaan aikuisella miehellä voi ollakaan (ellei siis ole jo sikiövaiheessa käsi jäänyt normaalisti kehittymättä) mutta ei tuollaisella ole kyllä mitään väliä.
Ihan samaa sarjaa kuin joku kengänkoko, hiusten väri/tuuheus tai leuanmuoto. Ei mitään merkitystä jos kaikki tärkeämpi natsaa eli ollaan samalla aaltopituudella, on yhtenäinen tai ainakin riittävän yhteensovitettavissa ole arvomaailma, samankaltaisia harrastuksia ja kiinnostuksenkohteita, elämäntavat on samankaltaiset, ollaan samassa elämänvaiheessa ja jaetaan samankaltaisia tulevaisuudensuunnitelmia ja unelmia jne
Ja noiden edellä mainittujen puuttumista ei korvaa mikään kampaus tai hiusraja, käden tai kengänkoko eikä edes lompakko vaikka olisi kuinka paksu.
Minua ei haittaa. Itselläni on kapea käsi ja todella pitkät sormet. Puolisollani ja minulla on suunnilleen yhtä pitkät sormet, hänen kämmenensä on vain hieman leveämpi kun omani. En ole koskaan pitänyt isoista käsistä miehilä, tai asialla ei ole minulle erityistä merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Pienikätinen mies on thoudellakin turn off. Käsi kädessä kuljettaessa on vaikutelma kuin lapsen kanssa meni. Hyi yök. Miehen pitää olle miehinen ihan joka kohdasta. "Pieni käsi, pieni pe...s" pitää niin paikkansa.
Olen kuullut myös tuon vertauksen ja saman jaloista. Mutta minkä mukaan se minulla määräytyy kun kädet on ja kengät kokoa 47?🤔
Ei se koko vaan miten niitä käyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut myös tuon vertauksen ja saman jaloista. Mutta minkä mukaan se minulla määräytyy kun kädet on ja kengät kokoa 47?🤔
Siis kädet on pienet ja kengät kokoa 47
Jos mies haukkuu minun käsiä isoksi, saattaisi tulla ongelma...
Mä en tykkään laihoista ja isoista käsistä. Tykkään suloisista pienistä nakkisormista. Niin kuin itselläni on. Peritty muuten isän puolelta :D