Kysymys naisille: pienet kädet miehellä
Naiset: nettikeskusteluista käy ilmi, että otsikossa mainittu ominaisuus miehellä on epäviehättävä. Mutta itseäni kiinnostaisi tietää, että kuinka monelle naiselle se olisi este parisuhteelle tai ainakin erittäin paljon kiinnostusta laskeva tekijä. Oletetaan siis että mies olisi muuten kaikin puolin mieleenne, mutta kädet olisivat saman kokoiset tai pienemmät kuin omanne.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Pienikätinen mies on thoudellakin turn off. Käsi kädessä kuljettaessa on vaikutelma kuin lapsen kanssa meni. Hyi yök. Miehen pitää olle miehinen ihan joka kohdasta. "Pieni käsi, pieni pe...s" pitää niin paikkansa.
Ei muuten pidä paikkaansa. Mulla on pienet kourat, mutta penikseni on selvästi keskikokoa suurempi.
Ei kyl pidä mul on leveä kämmen mutta suht lyhyet sormet . Silti Penikseni on aika pitkä melkein 17cm. Monilla pitkä sormilla saattaa olla esim saman mittainen tai jopa lyhyempi
Minä olen pienikätinen mies ja ylpeä käsistäni! Ne ovat näppärät ja niillä on helppo tehdä tarkkoja töitä. Naisetkin ovat tykänneet kun pystyn koskettelemaan niillä herkästi ja kevyesti. Olki se on joka kutittaa, ei halko.
Penis on ihan normaalikokoa jos olette siitä huolisanne.
En innostuisi pienistä käsistä. Lyhyet käsivarret on myös turn off. No mä olenkin nirso, koska voin.
dfgdfgsdfdg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienikätinen mies on thoudellakin turn off. Käsi kädessä kuljettaessa on vaikutelma kuin lapsen kanssa meni. Hyi yök. Miehen pitää olle miehinen ihan joka kohdasta. "Pieni käsi, pieni pe...s" pitää niin paikkansa.
Ei kylläkään pidä, voin sanoa.
Kannattaa katsoa nenää...
Jos pienet kädet ovat kuitenkin jäntevät, ja vahvat, niin ok. Mutta jos miehellä on pullakädet, niin se on minulle turn off.
Minusta isot "Manu" kädet ovat turvalliset. 🥰😍
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkö? Kuulemman pieni jalka pieni pe pitää myös paikkansa. Eli kerrotko minkä kokoinen minulla on kun on pienet kädet ja kokoa 48jalka?
Kämmenet kasvavat, kun tekee fyysistä työtä. Eli jos jotakuta miestä vaivaa pienet kädet, niin ei muuta kun treenaamaan niitä. Kasvaa varmasti ainakin 1 - 2 hanskakoon verran, vaikkei sormet enää kasva.
Vierailija kirjoitti:
Kämmenet kasvavat, kun tekee fyysistä työtä. Eli jos jotakuta miestä vaivaa pienet kädet, niin ei muuta kun treenaamaan niitä. Kasvaa varmasti ainakin 1 - 2 hanskakoon verran, vaikkei sormet enää kasva.
Kyllä ja sitten 40v on "nippu k.rpiä" ja joutuu pyytämään naisilta tai nuorilta apua kaikkeen sorminäppäryyttä vaativaan.
Miten on?