Inhoan isoja rintojani
Olen normaali painoinen mutta rintani ovat kokoa 70F. Jostain syystä kehoni rasvat menevät rintoihin eivätkä edes kovemmalla dieetillä pienene. Lähinnä löystyvät. En malta odottaa että pääsen pienennysleikkaukseen. Ei sillä että haluaisin kaiken pois mutta te joilla on a-c kuppi ette ymmärrä miten onnekkaita olette. Juuri eilen kirosin kun tulin saunasta miten rinnan aluset olivat taas ihan hikiset kun saunan jälkeen iski jälkihiki. Tissiväli on kesällä aina aivan hiostunut. Mä inhoan näitä utareita.näyttää niin ällöttävältä jos nojaa eteenpäin niin että rinnat "roikkuu" ulkona rintakehästä. Yäk. Ihmiset tuijottaa pitkään ja yleensä ekana juurikin rintoja. En halua näin nuorena pilata elämääni tälläisillä rasvapalloilla. Juoksemassa olen käynyt viimeksi ehkä 14 vuotiaana. Olisipa pienet rinnat. Leikkaus mahdollinen luultavasti ensi keväänä. Muita pienennyksestä haaveilevia?
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla naisilla ei ole muuta mietittävää kuin ulkonäkö ja tissit.
Voi luoja sentään!
Sehän kertoo vain siitä, että asiat Suomessa ovat todella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä varmasti oikean kokoiset liivit? Nämä oireet kuulostavat isommalta kuin E/F/G. Äitini kävi leikkauksessa ja oli 75K/L.
Itse olen 75G/H eivätkä nämä ole isot. Isohkot korkeintaan. Voin juosta kunnon panssariliiveillä ilman ongelmia. Ei ole tissihiki-ilmiötä. Ei tule edes rintavakoa kun ei tämän kokoisia push uppeja ole.
Ainut negatiivinen asia on se huomio. Laudoille tiedoksi että ei, tissien saamassa kuolahuomiossa ei ole mitään mieltä ylentävää. Se saa olosi vain mitättömäksi ja häväistyksi, ei seksikkääksi ja halutuksi.
Siinäpä taas yksi ihana ihminen, nimittelet pienirintaisi naisia laudoiksi ja häpäiset heitä puheillasi. Et ole sen parempi kuin miehet joiden koet halventavan itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit ihan koska tahansa laitattaa implantit.
Niin on hyvin moni pienirintainen tehnyt ja nyt on onnellinen.
Isorintaiset voivat koska tahansa mennä pienennysleikkaukseen. Mä en voi, koska olen 18 eikä ole (vielä) rahaa tarpeeksi. Lisäksi sairastan 1 tyypin diabetesta, joten en tiedä voinko hankkia silikoneja.
Sinun silarileikkauksesi ei maksa kuin muutaman tonnin. Katsopa huvikseen kuinka paljon pienennyttäminen maksaa ja miten paljon isommat arvet jää. Häpeä, että viitsit edes verrata.
Eli muutama tonni ei ole iso raha? Häpeä sinä vain. Yhtä hyvin isorintainen voi mennä pienennysleikkaukseen kuin pienirintainen hankkia silikonit, jos vain rahaa on. Leikkaus ei ole pikkujuttu, hankki sitten suuremmat tai pienemmän rinnat. Kukas tämän "voit koska tahansa mennä" keskustelun aloitti?[/
En tiedä kuka keskustelun aloitti, tulin just hetki sitten palstalle ja täällä ollaan anonyymisti.
Muutama tonni ei ole iso raha jos kokee ongelmansa rahamäärää suuremmaksi ja ongelma on ratkaistavissa leikkauksella. Minä en kuitenkaan usko, että rinnat on ongelma, vaan ongelmana on mätä ja pinnallinen länsimainen tissifetisoitu kulttuuri, joka painostaa tuhannet naiset kokemaan riittämättömyyttä terveistä rinnoistaan ja hankkimaan silikonit. Joten jatka vielä miettimistä jos et vieläkään älyä hävetä.
Miksi häpeäisin? Kuten sanoin, leikkaus ei ole pikkujuttu, hankki sitten isommat tai pienemmän rinnat. Ja 1. tyypin diabeetikolla haavat paranevat huonommin, joten senkään puolesta leikkaus ei ole helppo. Ja jos "muutama tonni ei ole iso raha jos kokee ongelmansa rahamäärää suuremmaksi..." niin samaa voi sitten sanoa isorintaisille, jotka haluavat pienemmät rinnat.
Väännetääs nyt oikein rautalangasta sitten. Isorintaisuus on meidän kulttuurissa arvostettu ominaisuus toisin kuin pienirintaisuus. Tehdessään leikkauspäätöksen pienirintainen leikkuuttaa itsensä tullakseen hyväksytyksi täysivaltaiseksi naiseksi. Kun suuririntainen leikkuuttaa itsensä hän tekee sen todennäköisemmin puhtaasti omasta tahdostaan ja terveydellisistä syistä. Kukaan ei laitattaisi itselleen silikoneja autiolla saarella, missä ei ole muita näkemässä, mutta joku saattaisi autiollakinnsaarella kokea elämän helpommaksi pienemmillä rinnoilla. Silikonien laittamisesta ei ole mitään terveyshyötyjä, vaan pelkästään haittaa, rintojen pienentäminen voi sen sijaan helpottaa isosista rinnoista aiheutuvia fyysisiä haittoja. Kun rinnat on pienennetty ja leikkauksesta toivuttu, homma on sillä selvä. Implanttien hankkija on sen sijaan enemmän tai vähemmän tuomittu leikkauskierteeseen. Koko lähtöasetelma on tilanteissa täysin erilainen. Kukaan ei painosta isorintaisia pienennyttämään rintojaan vaan suuririntaisuus on toivottu ominaisuus ja normi. Pienirintaiselle järjestäen heitetään tällaisissa keskusteluissa lääkkeeksi silikonien hakkimisen. Mitäpä jos tuon ehdotuksen sijaan alkaisitte muuttamaan omia ajatusmallejanne ja alkaisitte hyväksymään pienirintaiset tasaveroisina naisina.
Hyväksyn heti, kun kelpaan jollekin pojalle. Mulla on ruma naama ja lauta kroppa eikä kukaan ole koskaan ihastunut muhun. Kaikilla kavereilla on poikaystävä/on ollut, mutta mulla ei ole koskaan ollut ketään.
Isot rinnat ja selkärangassa nikamavaurio juuri 'puskureiden' kohdalla. Siinä ei pahemmin juosta eikä pompita. Kaikille pienennysleikkausta harkitseville suosittelen, että ottakaa vaikka lainaa niin elämä helpottuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä varmasti oikean kokoiset liivit? Nämä oireet kuulostavat isommalta kuin E/F/G. Äitini kävi leikkauksessa ja oli 75K/L.
Itse olen 75G/H eivätkä nämä ole isot. Isohkot korkeintaan. Voin juosta kunnon panssariliiveillä ilman ongelmia. Ei ole tissihiki-ilmiötä. Ei tule edes rintavakoa kun ei tämän kokoisia push uppeja ole.
Ainut negatiivinen asia on se huomio. Laudoille tiedoksi että ei, tissien saamassa kuolahuomiossa ei ole mitään mieltä ylentävää. Se saa olosi vain mitättömäksi ja häväistyksi, ei seksikkääksi ja halutuksi.
Siinäpä taas yksi ihana ihminen, nimittelet pienirintaisi naisia laudoiksi ja häpäiset heitä puheillasi. Et ole sen parempi kuin miehet joiden koet halventavan itseäsi.
En koskaan hauku ketään laudaksi. Tässä ketjussa on useampi "katkera aa" nimittänyt itseään laudaksi ja ollut kateellinen isorintaisten saamasta huomiosta. Siitä tuo sana tähän valikoitui.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne raskausarvet mihinkään katoa pienennysleikkauksessa, saatte vaan helvetin isot uudet arvet lisäksi.
Tuskin yksikään mies sellaisista rinnoista tykkää.
Miehen mielipiteen takiahan sinne leikkaukseen mennäänkin eikä esim oman terveyden ja elämänlaadun parantamiseksi...
Käsittämätöntä että vielä 2018 naisen pitäisi olla miehelle vain silmänruokaa
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja sentään!
Tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa hieman vaikea olla miettimättä ulkonäköään...
Minä olen ollut hoikka koko ikäni. Rintani kasvoivat 70B kuppiin, voivottelin sitä että ovat niiiiin pienet. Sain lapset ja nyt rinnat ovat 70aa-70a tyhjät pussit. Nyt ne vasta pienet ovatkin ja nyt ymmärrän että nehän olivat teini-iässä juuri sopivat ja kauniit. Pitäisi osata arvostaa itseään. Mieheni ehdotti silikonien hankkimista. Se satutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan hauku ketään laudaksi. Tässä ketjussa on useampi "katkera aa" nimittänyt itseään laudaksi ja ollut kateellinen isorintaisten saamasta huomiosta. Siitä tuo sana tähän valikoitui.
Tiedoksesi, että asia on sama kuin n**keri sanan käyttö Amerikassa. Mustat voivat itse kutsua itseään sillä nimityksellä, mutta valkoihoiset eivät. Kysessä on halventavan termin haltuunottaminen, eivätkä hyväosaiset voi käyttää huono-osaisempien termejä kuulostamatta loukkaavilta.
Kateus on täysin oikeutettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. Kuka mistäkin tykkää. Mä olin lauta ja otin 35 v iässä silikonit ja olen nyt 70E/F ja rakastan rintojani.
Ohis ihan mielenkiinnosta kysyn kun ei ole tuota ongelmaa mutta miten sulle saatiin tungettua niin isot implantit vai kävitkö useamman kerran.
Yleensä lautojen silarit näyttää ihan mandariineilta kainaloissa kun ei saada laitettua heti tarpeeksi isoja ettei jää kauhea väli.
ApTähän vastaisin myös, että silikonirintoja ei voi verrata millään tavalla luomurintojen ongelmiin. Luomurinnan on painavat ja aiheuttavat senkin vuoksi monenlaisia ongelmia. Silarit on vain isot.
Tämä on kyllä totta. Silikonirinta myös ei (yleensä) roiku vaan on ylempänä eikä esim kesällä hiosta "valuessaan" mahan päälle.
Mulla on myös isot rinnat ja ovat ihan sietämättömät. Kunnollisia liivejä ei meinaa löytää mistään, kaikissa on liian joustavaa kangasta ja rinnat pomppivat epämukavasti kävellessä. En todellakaan halua saada katseita rintojeni takia enkä muutenkaan olla huomion kohteena.
Kaipaan älyttömästi sitä aikaa kun kuppikokoni oli A. Sen jälkeen kun aloitin erään lääkkeen käytön, paino alkoi hiljalleen nousta ja rasvaa alkoi kerääntymään etenkin rintoihin. Nyt kuppikokoni on E.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös isot rinnat ja ovat ihan sietämättömät. Kunnollisia liivejä ei meinaa löytää mistään, kaikissa on liian joustavaa kangasta ja rinnat pomppivat epämukavasti kävellessä. En todellakaan halua saada katseita rintojeni takia enkä muutenkaan olla huomion kohteena.
Kaipaan älyttömästi sitä aikaa kun kuppikokoni oli A. Sen jälkeen kun aloitin erään lääkkeen käytön, paino alkoi hiljalleen nousta ja rasvaa alkoi kerääntymään etenkin rintoihin. Nyt kuppikokoni on E.
Käytät varmaan väärää kokoa. Mun kuppikoko on myös E eikä todellakaan ole iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytät varmaan väärää kokoa. Mun kuppikoko on myös E eikä todellakaan ole iso.
Samaa epäilen. Täällähän tätä ei saisi sanoa, mutta sanonpahan nyt eli melko varmasti liian iso ympärysmitta, etenkin jos rinnat pomppivat. Kun on napakka ympärys, pysyy tissitkin hyvin paikoillaan.
Ei siinä kulje enää henki kunnolla, jos ympärys on liian napakka. Mulla on lisäksi refluksi ja liian tiukka ympärys tekee närästävän ja oksettavan olon.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä kulje enää henki kunnolla, jos ympärys on liian napakka. Mulla on lisäksi refluksi ja liian tiukka ympärys tekee närästävän ja oksettavan olon.
Sitten se ympärys on liian kireä jos noin käy, ei napakka.
Voi luoja sentään!