Inhoan isoja rintojani
Olen normaali painoinen mutta rintani ovat kokoa 70F. Jostain syystä kehoni rasvat menevät rintoihin eivätkä edes kovemmalla dieetillä pienene. Lähinnä löystyvät. En malta odottaa että pääsen pienennysleikkaukseen. Ei sillä että haluaisin kaiken pois mutta te joilla on a-c kuppi ette ymmärrä miten onnekkaita olette. Juuri eilen kirosin kun tulin saunasta miten rinnan aluset olivat taas ihan hikiset kun saunan jälkeen iski jälkihiki. Tissiväli on kesällä aina aivan hiostunut. Mä inhoan näitä utareita.näyttää niin ällöttävältä jos nojaa eteenpäin niin että rinnat "roikkuu" ulkona rintakehästä. Yäk. Ihmiset tuijottaa pitkään ja yleensä ekana juurikin rintoja. En halua näin nuorena pilata elämääni tälläisillä rasvapalloilla. Juoksemassa olen käynyt viimeksi ehkä 14 vuotiaana. Olisipa pienet rinnat. Leikkaus mahdollinen luultavasti ensi keväänä. Muita pienennyksestä haaveilevia?
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep a-kuppi laudat vaikuttaa kirjoitustensa perusteella erittäin säälittäviltä tapauksilta. Että oiskohan se miehen saanti nyt jostain muustakin kiinni kuin niistä hyttysen pistoista:D
Ja sinä vaikutat ilkeältä ja inhottavalta ihmiseltä. Pienet rinnat voivat olla itsetunnolle huono juttu.
Terapiaan jos maitorauhasten koko on itsetuntokysymys. Voi ihmisyyttä.
Tämä. Vain pikkutytöiltä voi ymmärtää moista.
Juu. Osoittaa myös kypsymättömyyttä jos haluaa leikkauttaa itsensä miehen näköiseksi vaikka on nainen tai toisinpäin.
Hiusten värjääminenkin on osoitus lievästä mielenterveysongelmasta. Väri purkkia järkevämpi valinta on terapia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. Kuka mistäkin tykkää. Mä olin lauta ja otin 35 v iässä silikonit ja olen nyt 70E/F ja rakastan rintojani.
Ohis ihan mielenkiinnosta kysyn kun ei ole tuota ongelmaa mutta miten sulle saatiin tungettua niin isot implantit vai kävitkö useamman kerran.
Yleensä lautojen silarit näyttää ihan mandariineilta kainaloissa kun ei saada laitettua heti tarpeeksi isoja ettei jää kauhea väli.
ApTähän vastaisin myös, että silikonirintoja ei voi verrata millään tavalla luomurintojen ongelmiin. Luomurinnan on painavat ja aiheuttavat senkin vuoksi monenlaisia ongelmia. Silarit on vain isot.
:D Kyllä ne silikonirinnatkin on painavat. Ei ne mitkään heliumpallot ole. Itselläni kokemusta luonnostaan isoista imetysaikana ja silikonirinnoista joten tiedän jotain aiheesta. Omat implantit painaa 460g/kpl.
Sinä olet ne kuitenkin vapaaehtoisesti ottanut, eli pidät siitä, että tissit painaa ja niitä tuijotetaan, eli sinullahan ei ole sitten mitään ongelmaa.
Mikäli todella raskaat luomurinnat haittaa omaa liikkumista ja huomio ärsyttää niin silloin niistä tulee ongelma.
me miehet tykkäämme kohtuuisoista rinnoista kun nainen ei ole lihava. Ja hyvistä p-rseistä myös.
Ai, mulla on 75 E enkä ole kokenut rintojani mitenkään valtaviksi. Ovathan ne toki isot ja tietyt vaatteet sopisivat ehkä pienempien rintojen kanssa paremmin, mutta en näitä mitenkään valtavina tosiaan pidä.
Vierailija kirjoitti:
Ai, mulla on 75 E enkä ole kokenut rintojani mitenkään valtaviksi. Ovathan ne toki isot ja tietyt vaatteet sopisivat ehkä pienempien rintojen kanssa paremmin, mutta en näitä mitenkään valtavina tosiaan pidä.
No eihän ne nyt todellakaan ole, vaan ihan tavalliset. Saat liivejä jostain ketjuliikkeistäkin. Ei kai kukaan Ei:tä tuolla ympäryksellä valtavana voi pitää?
Mulla on 65K. Olen menossa leikkaukseen.
Täällä myös nainen joka inhoaa rintojaan. Mulle kasvoi teininä rinnat 75C-kuppiin niin nopeasti, että rinnat tuli täyteen punaisia raskausarpia, vaikka liivejä käytinkin ja olin normaalipainoinen. Ne myös kasvoivat roikkuviksi riippareiksi samalla. Oli hirvittävää olla 12-13v ja omistaa vanhan mummon tissit. Tällä hetkellä käytän kokoa 80D tai E. rintaliivit päällä rintani näyttävät vielä suht. normaaleilta, mutta kun riisuin ne erään poikaystäväni edessä ensimmäistä kertaa, tämä kertoi niiden olleen hänelle suuri pettymys. Arvet ovat onneksi haalenneet, mutta niistäkin on huomautettu, eivätkä ne koskaan tule katoamaan. Haluaisin siis kohotusleikkaukseen, jossa rintoja nostettaisiin terhakkaammiksi. Tiedän että siitä tulee todella rumat arvet, mutta sekin olisi parempi kuin nykytilanne. en voi käyttää avoselkäisiä mekkoja tai paitoja, koska en voi olla ilman liivejä, tai rintoihin sattuu kun liikun. Silikonifileistä jotka kiinnitetään rintoihin etupuolelle ei ole minulle apua, ne eivät pysy eivätkä tue. Rintani aiheuttavat minulle suurta häpeää ja vaikuttavat itsetuntooni. lapsia en ole vielä hankkinut, en edes uskalla kuvitella mikä tilanne on niiden jälkeen. Olen niin kateellinen naisille, joilla on terhakat, pystyt ja pyöreät rinnat, vaikka olisikin pienet..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän ne nyt todellakaan ole, vaan ihan tavalliset. Saat liivejä jostain ketjuliikkeistäkin. Ei kai kukaan Ei:tä tuolla ympäryksellä valtavana voi pitää?
Oikeastaan en saa ketjuliikkeistä. Tai joissain liikkeissä (ei kaikissa) saattaa olla tätä kokoa ja olen mennyt ostamaankin, mutta käytössä huomaa, että liivit eivät ole millään tavalla hyvät tai tukevat päällä eli todellisuudessa on ostettava niitä satasen liivejä erikoisliikkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen normaali painoinen mutta rintani ovat kokoa 70F. Jostain syystä kehoni rasvat menevät rintoihin eivätkä edes kovemmalla dieetillä pienene. Lähinnä löystyvät. En malta odottaa että pääsen pienennysleikkaukseen. Ei sillä että haluaisin kaiken pois mutta te joilla on a-c kuppi ette ymmärrä miten onnekkaita olette. Juuri eilen kirosin kun tulin saunasta miten rinnan aluset olivat taas ihan hikiset kun saunan jälkeen iski jälkihiki. Tissiväli on kesällä aina aivan hiostunut. Mä inhoan näitä utareita.näyttää niin ällöttävältä jos nojaa eteenpäin niin että rinnat "roikkuu" ulkona rintakehästä. Yäk. Ihmiset tuijottaa pitkään ja yleensä ekana juurikin rintoja. En halua näin nuorena pilata elämääni tälläisillä rasvapalloilla. Juoksemassa olen käynyt viimeksi ehkä 14 vuotiaana. Olisipa pienet rinnat. Leikkaus mahdollinen luultavasti ensi keväänä. Muita pienennyksestä haaveilevia?
Ap olet tyhmä, mikään ei ole parempaa kuin tuollaiset rinnat ja sitten menet pilaamaan ne.
Saat hirveät arvet ja menetät mahdollisuuden imetykseen ja tunto muuttuu isolta osin rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan en saa ketjuliikkeistä. Tai joissain liikkeissä (ei kaikissa) saattaa olla tätä kokoa ja olen mennyt ostamaankin, mutta käytössä huomaa, että liivit eivät ole millään tavalla hyvät tai tukevat päällä eli todellisuudessa on ostettava niitä satasen liivejä erikoisliikkeistä.
Sokokselta saa oikein hyviä parilla kympillä. Itse 75 G ja niitäkin saa sieltä hyvin.
Ei ne raskausarvet mihinkään katoa pienennysleikkauksessa, saatte vaan helvetin isot uudet arvet lisäksi.
Tuskin yksikään mies sellaisista rinnoista tykkää.
Minulla on samaa kokoluokkaa rinnat, kuin aloittajalla. Inhoan rintojani. Julkisella puolella saa leikkauksen, jos niistä on terveydellistä haittaa, esim. Ryhtivikoja. leikkaus on aina huono vaihtoehto ja sisältää riskejä. Yksityiselle en mene. Tyydyn kohtaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muuten mietin tota miesten tuijotusta. Että miten se ilmenee tai minkälaisia vaatteita käytätte? Mun tissejä ei kukaan katsele, ainakaan tietääkseni. Olen isorintainen ja hoikka. En ole huomannut esim. töissä katseita. Miesvaltainen ala.
Pari esimerkkiä: 13 vuotiaana, päällä farkut ja normaali t-paita, matikan tunnilla istuin kahden pojan välissä jotka ihan pokkana kävi keskustelua joka alko "mitäs hei xxx veikkaat minkä kokoset noi tissit on?"
Nuorempana kaupungilla kävellessä miehet huuteli perään "kivat tissit"
Ammattikorkeakoulussa, jälleen päällä ihan vaan farkut ja t-paita niin yks kaveri, nainen kylläkin tälläkertaa, totes mies puoleiselle kaverille että "eikö ookki kiva kun Maijalla (nimi muutettu) on tollanen antava paita päällä?"
Lisäks tietty kaikki ällöttävät äijät baareissa jotka käy surutta suoraan tisseihini kiinni.
Ja ei en todella käytä julkisesti paljastavia vaatteita mutta silti saan osakseni kommentointia tisseistä.
-se jolla kuppina 70i
Joo, onhan se varmasti kamalaa kärsimystä kun joka puolella kehutaan ja tietää olevansa haluttu.
Miten joku voi kääntää esim ” kivat tissit ” kommentin negatiiviseksi? Jos olisit pienirintainen ne miehet olisivat korkeintaan huutaneet perääsi ”rumat tissit” tai ” lauta”. Vaikkakin tosiasiassa kukaan ei olisi edes huomannut sinua ja olisit heille pelkkää pahanhajuista ilmaa. Luvaton koskettelu nyt tietenkin on epäasiallista, mutta toisaalta positiivista sekin , että edes haluaavat koskea.
T. Pienitissinen katkero
Vierailija kirjoitti:
Voit ihan koska tahansa laitattaa implantit.
Niin on hyvin moni pienirintainen tehnyt ja nyt on onnellinen.
Isorintaiset voivat koska tahansa mennä pienennysleikkaukseen. Mä en voi, koska olen 18 eikä ole (vielä) rahaa tarpeeksi. Lisäksi sairastan 1 tyypin diabetesta, joten en tiedä voinko hankkia silikoneja.
Sinun silarileikkauksesi ei maksa kuin muutaman tonnin. Katsopa huvikseen kuinka paljon pienennyttäminen maksaa ja miten paljon isommat arvet jää. Häpeä, että viitsit edes verrata.
Häpeä itse. Puhut niin kun silikonien laitattaminen olis joku pikku juttu. Implantti on vierasesine kehossa ja kun se on sinne laitettu, varmaa on että se on jossain vaiheessa ainakin poistettava ja haluttaessa vaihdettava uuteen, mikä tietää ainakin toista leikkausta. En edes ala sen enempää luennoimaan leikkauksen ja implanttien vaaroista. Kunhan vaan tajuat hävetä tyhmää kommenttiasi.
Vierailija kirjoitti:
Isorintaiset voivat koska tahansa mennä pienennysleikkaukseen. Mä en voi, koska olen 18 eikä ole (vielä) rahaa tarpeeksi. Lisäksi sairastan 1 tyypin diabetesta, joten en tiedä voinko hankkia silikoneja.
Sinun silarileikkauksesi ei maksa kuin muutaman tonnin. Katsopa huvikseen kuinka paljon pienennyttäminen maksaa ja miten paljon isommat arvet jää. Häpeä, että viitsit edes verrata.
Eli muutama tonni ei ole iso raha? Häpeä sinä vain. Yhtä hyvin isorintainen voi mennä pienennysleikkaukseen kuin pienirintainen hankkia silikonit, jos vain rahaa on. Leikkaus ei ole pikkujuttu, hankki sitten suuremmat tai pienemmän rinnat. Kukas tämän "voit koska tahansa mennä" keskustelun aloitti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli muutama tonni ei ole iso raha? Häpeä sinä vain. Yhtä hyvin isorintainen voi mennä pienennysleikkaukseen kuin pienirintainen hankkia silikonit, jos vain rahaa on. Leikkaus ei ole pikkujuttu, hankki sitten suuremmat tai pienemmän rinnat. Kukas tämän "voit koska tahansa mennä" keskustelun aloitti?[/
En tiedä kuka keskustelun aloitti, tulin just hetki sitten palstalle ja täällä ollaan anonyymisti.
Muutama tonni ei ole iso raha jos kokee ongelmansa rahamäärää suuremmaksi ja ongelma on ratkaistavissa leikkauksella. Minä en kuitenkaan usko, että rinnat on ongelma, vaan ongelmana on mätä ja pinnallinen länsimainen tissifetisoitu kulttuuri, joka painostaa tuhannet naiset kokemaan riittämättömyyttä terveistä rinnoistaan ja hankkimaan silikonit. Joten jatka vielä miettimistä jos et vieläkään älyä hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli muutama tonni ei ole iso raha? Häpeä sinä vain. Yhtä hyvin isorintainen voi mennä pienennysleikkaukseen kuin pienirintainen hankkia silikonit, jos vain rahaa on. Leikkaus ei ole pikkujuttu, hankki sitten suuremmat tai pienemmän rinnat. Kukas tämän "voit koska tahansa mennä" keskustelun aloitti?[/
En tiedä kuka keskustelun aloitti, tulin just hetki sitten palstalle ja täällä ollaan anonyymisti.
Muutama tonni ei ole iso raha jos kokee ongelmansa rahamäärää suuremmaksi ja ongelma on ratkaistavissa leikkauksella. Minä en kuitenkaan usko, että rinnat on ongelma, vaan ongelmana on mätä ja pinnallinen länsimainen tissifetisoitu kulttuuri, joka painostaa tuhannet naiset kokemaan riittämättömyyttä terveistä rinnoistaan ja hankkimaan silikonit. Joten jatka vielä miettimistä jos et vieläkään älyä hävetä.
Miksi häpeäisin? Kuten sanoin, leikkaus ei ole pikkujuttu, hankki sitten isommat tai pienemmän rinnat. Ja 1. tyypin diabeetikolla haavat paranevat huonommin, joten senkään puolesta leikkaus ei ole helppo. Ja jos "muutama tonni ei ole iso raha jos kokee ongelmansa rahamäärää suuremmaksi..." niin samaa voi sitten sanoa isorintaisille, jotka haluavat pienemmät rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi häpeäisin? Kuten sanoin, leikkaus ei ole pikkujuttu, hankki sitten isommat tai pienemmän rinnat. Ja 1. tyypin diabeetikolla haavat paranevat huonommin, joten senkään puolesta leikkaus ei ole helppo. Ja jos "muutama tonni ei ole iso raha jos kokee ongelmansa rahamäärää suuremmaksi..." niin samaa voi sitten sanoa isorintaisille, jotka haluavat pienemmät rinnat.
Väännetääs nyt oikein rautalangasta sitten. Isorintaisuus on meidän kulttuurissa arvostettu ominaisuus toisin kuin pienirintaisuus. Tehdessään leikkauspäätöksen pienirintainen leikkuuttaa itsensä tullakseen hyväksytyksi täysivaltaiseksi naiseksi. Kun suuririntainen leikkuuttaa itsensä hän tekee sen todennäköisemmin puhtaasti omasta tahdostaan ja terveydellisistä syistä. Kukaan ei laitattaisi itselleen silikoneja autiolla saarella, missä ei ole muita näkemässä, mutta joku saattaisi autiollakinnsaarella kokea elämän helpommaksi pienemmillä rinnoilla. Silikonien laittamisesta ei ole mitään terveyshyötyjä, vaan pelkästään haittaa, rintojen pienentäminen voi sen sijaan helpottaa isosista rinnoista aiheutuvia fyysisiä haittoja. Kun rinnat on pienennetty ja leikkauksesta toivuttu, homma on sillä selvä. Implanttien hankkija on sen sijaan enemmän tai vähemmän tuomittu leikkauskierteeseen. Koko lähtöasetelma on tilanteissa täysin erilainen. Kukaan ei painosta isorintaisia pienennyttämään rintojaan vaan suuririntaisuus on toivottu ominaisuus ja normi. Pienirintaiselle järjestäen heitetään tällaisissa keskusteluissa lääkkeeksi silikonien hakkimisen. Mitäpä jos tuon ehdotuksen sijaan alkaisitte muuttamaan omia ajatusmallejanne ja alkaisitte hyväksymään pienirintaiset tasaveroisina naisina.
Onko teillä varmasti oikean kokoiset liivit? Nämä oireet kuulostavat isommalta kuin E/F/G. Äitini kävi leikkauksessa ja oli 75K/L.
Itse olen 75G/H eivätkä nämä ole isot. Isohkot korkeintaan. Voin juosta kunnon panssariliiveillä ilman ongelmia. Ei ole tissihiki-ilmiötä. Ei tule edes rintavakoa kun ei tämän kokoisia push uppeja ole.
Ainut negatiivinen asia on se huomio. Laudoille tiedoksi että ei, tissien saamassa kuolahuomiossa ei ole mitään mieltä ylentävää. Se saa olosi vain mitättömäksi ja häväistyksi, ei seksikkääksi ja halutuksi.
Ihan hirveää paskaa nuo "miksi haittaa jos ihmiset kommentoi". Miten uskomattoman typeriä ihmisiä voi olla? Yhtään ei niinku oma järki anna vihjettä, että "kivat tissit" ole sellaista, mitä jokainen ihminen haluaa kuulla.
Minä olen se 65K ja en todellakaan halua kommentteja. En perään katsomista, en hiljentymistä kun tulen paikalle, en ammatillisen uskottavuuden kärsimistä, en sitä että olen "se jolla on ne tissit". En ole valinnut näitä ja olen hävennyt rintojani niin paljon, että se vaikuttaa esimerkiksi siihen miksi olen sinkku. En halua yhtäkään uuvattia kiinnostumaan rinnoistani, joille olen pelkkä kantoteline.
Se, että joku muu kokee yhtä paljon pahaa mieltä ja oloa ihan päinvastaisessa Rintala teessä, ei kyllä millään tavalla vähennä minun oloani. Sympatiseeraan kaikkia, joilla rintoihin liittyy itsentuntoon ja terveyteen liittyviä ongelmia. En sympatiseeraa urpoja.
Ymmärrän.. itellä F.. mies ei ole koskenut niihin vuosiin, siksi varmaan inhoan niitä.