Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan isoja rintojani

Vierailija
09.05.2018 |

Olen normaali painoinen mutta rintani ovat kokoa 70F. Jostain syystä kehoni rasvat menevät rintoihin eivätkä edes kovemmalla dieetillä pienene. Lähinnä löystyvät. En malta odottaa että pääsen pienennysleikkaukseen. Ei sillä että haluaisin kaiken pois mutta te joilla on a-c kuppi ette ymmärrä miten onnekkaita olette. Juuri eilen kirosin kun tulin saunasta miten rinnan aluset olivat taas ihan hikiset kun saunan jälkeen iski jälkihiki. Tissiväli on kesällä aina aivan hiostunut. Mä inhoan näitä utareita.näyttää niin ällöttävältä jos nojaa eteenpäin niin että rinnat "roikkuu" ulkona rintakehästä. Yäk. Ihmiset tuijottaa pitkään ja yleensä ekana juurikin rintoja. En halua näin nuorena pilata elämääni tälläisillä rasvapalloilla. Juoksemassa olen käynyt viimeksi ehkä 14 vuotiaana. Olisipa pienet rinnat. Leikkaus mahdollinen luultavasti ensi keväänä. Muita pienennyksestä haaveilevia?

Kommentit (139)

Vierailija
1/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tuijottavat pitkään, koska ihailevat. Heidän katselunsa tapahtuu positiivisessa mielessä, ei negatiivisessa.

Ei siis kannata kuvitella, että toiset jotenkin halveksisivat sinua katseillaan.

Vierailija
2/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä raskauden aikana rinnat kasvoi koosta aa kokoon d. Oli ihan hirveää. Onneks rinnat kutistu entiselleen ja iho palautu normaaliksi eikä jääny rinnat roikkumaan. Tykkään rinnoistani kun ei tarvii ees liivejä käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. KUKAAN nainen ei voi vihata sitä että omistaa tissit. Tissit kuuluu naiseuteen! Tekisin mitä vaan että mullakin olis (luomut) isot tissit. T: Katkera aa-kuppinen lauta joka ei koskaan saa edes miestä koska ei ole tissejä

Vierailija
4/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Kuka mistäkin tykkää. Mä olin lauta ja otin 35 v iässä silikonit ja olen nyt 70E/F ja rakastan rintojani. 

Vierailija
5/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut b-c -kuppi, ja olen siitä hyvin onnellinen. En kaipaa miehiltä yhtään ylimääräistä huomiota, kuin mitä jo nuorena hoikkana naisena saan. Teininä toivoin, että rintani kasvaisi todella isoiksi, onneksi eivät kuitenkaan sitä tehneet.

Kannattaa mennä pienennysleikkaukseen, jos rintasi eivät tunnu itsestäsi hyvältä. Se on pieni korjaus, jolla vaikutat elämänlaatuusi huomattavasti. 

Vierailija
6/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo. Saisit olla onnellinen isoista tisseistä, miehet rakastaa niitä.

Vierailija
7/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän..olisi hirveää olla pitkä, tumma ja komea mies sekä omata iso penis.

Vierailija
8/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Kuka mistäkin tykkää. Mä olin lauta ja otin 35 v iässä silikonit ja olen nyt 70E/F ja rakastan rintojani. 

Ohis ihan mielenkiinnosta kysyn kun ei ole tuota ongelmaa mutta miten sulle saatiin tungettua niin isot implantit vai kävitkö useamman kerran.

Yleensä lautojen silarit näyttää ihan mandariineilta kainaloissa kun ei saada laitettua heti tarpeeksi isoja ettei jää kauhea väli.

Ap

Vierailija
9/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoista rinnoista ei ole kuin haittaa. Ovat tiellä liikuntaa harrastaessa ja liikkuessa yleensä, omani ovat vielä hormonitoiminnan vuoksi jatkuvasti kipeät ja arat, aina hiessä ja epämukavat, kaikki vaatteet missä on vähänkään avoinainen kaulus saavat minut heti näyttämään siltä että pitäisin tissejä tyrkyllä mikä herättä ei-toivottua huomiota, ja sopivia liivejä on lähes mahdoton löytää. Pienennykseen en päässyt koska kirurgin mielestä raja ei ylittynyt tarpeeksi, joten pakko vain yrittää jotenkin pärjätä näiden kanssa. Voin vain kuvitella mitä tuskaa se on naisille joilla on vielä isommat kuin minulla.

Vierailija
10/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo. KUKAAN nainen ei voi vihata sitä että omistaa tissit. Tissit kuuluu naiseuteen! Tekisin mitä vaan että mullakin olis (luomut) isot tissit. T: Katkera aa-kuppinen lauta joka ei koskaan saa edes miestä koska ei ole tissejä

Itsellä myös aa kuppi. Eikä ole koskaan rinnoista miehen saanti jäänyt kiinni. Ei kaikki miehet isoista rinnoista tykkää.

Vierailija
11/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aa-kuppi. Välillä haaveilen isommista että vaatteet istuisivat paremmin ja en näyttäisi niin lapselta, mutta sitten tällaisten avautumisien jälkeen muistan miksi olen näihin tyytyväinen. Yhdet tissiliivit omistan ja nekin teiniajoilta, enkä niitäkään käytä melkein ollenkaan kun tissit eivät kipeydy edes liikkuessa.

Tsemppiä APlle!

Vierailija
12/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä sitä omasta terveydestä ja hyvinvoinnista välittämään, kunhan vaan miehillä on jotain mitä katsella.

Vierailija
13/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat!! Mitä leikkaus maksaa????Voiko päästä jos D-kuppiset rinnat, ja muuten tosi hoikka, alipainon rajoilla.

Vierailija
14/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä sitä omasta terveydestä ja hyvinvoinnista välittämään, kunhan vaan miehillä on jotain mitä katsella.

Niinpä. Mikäs siinä, jos itsekin tykkää, mutta kun laajemmin aletaan miettiä, niin miehet rakastavat naisilla monia asioita, jotka ovat naiselle itselleen jopa vaarallisia.

Vierailija
15/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mihin menee leikattavaksi. Suomessa noin 8000 ja siitä ylöspäin. En pääse kunnalliselle joten maksan itse.

Vierailija
16/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis ihan mielenkiinnosta kysyn kun ei ole tuota ongelmaa mutta miten sulle saatiin tungettua niin isot implantit vai kävitkö useamman kerran.

Yleensä lautojen silarit näyttää ihan mandariineilta kainaloissa kun ei saada laitettua heti tarpeeksi isoja ettei jää kauhea väli.

Ap

Mä oon kaksi lasta imettänyt eli on ollut aikanaan volyymiä rinnoissa. Ja nytkin oli nahkaa ja sen verran rasvaakin että mahtui implantit helposti ja lopputulos aika luonnollinen. Huom silarit vaatii isommat rintsikat kun luomurinnat eli visuaalinen koko on ehkä D vaikka liivikoko onkin E/F. 

Mutta yksi kärsii pienistä ja toinen isoista, pääasia että on tyytyväinen eli tsemppiä joko isojen rintojen hyväksymiseen tai pienennysleikkaukseen!

Vierailija
17/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä myös aa kuppi. Eikä ole koskaan rinnoista miehen saanti jäänyt kiinni. Ei kaikki miehet isoista rinnoista tykkää.

Jos joku mies muuta väittää niin valehtelee. Ulkoisista tekijöistä rinnat on ehdoton ykkönen. Terveisin mies.

Vierailija
18/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole rinnat. Ne on silikonipussit rintojen kohdalla. Sama kuin laittaisi miehelle hauikseen muovipusseja. Seksikästä...not.

Pienissä rinnoissa ei ole mitään vikaa.

Vierailija
19/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin minun kirjoitus tuo Ap.

Haaveilen kanssa pienistä rinnoista mutta en pelkopotilaana uskalla mennä leikkaukseen.

Olen 158 pitkä ja painoa on kyllä 10 kiloa liikaa, ryntäät kokoa 70F. Jossain liiveissä G. Rinnat roikkuneet koko aikuisiän, nyt 38v. Ei lapsia.

Tilaisn taas sovitukseen kasan urheilurintaliivejä, muita ei voi pitää, kaarituet ahdistaa. Urheiluliivit ja erityiskoot ovat kalliitakin :(

Kärsin.

Ja se hien haju tissivälissä, kutisee välillä ja joudun laittamaann kortisonia. olen vielä fyysisessä työssä.

V....aaaa

Vierailija
20/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

70i ja odotan vaan et lapset on tehty ja pääsen leikkauttamaan nää pienemmäks... Kokoajan särkee selkää ja päätä, mitään rankempaa liikuntaa ihan turha ees kuvitella harrastavansa. Ekan lapsen ja imetyksen jälkeen rinnat roikkuu ja on ihan kauheen näköset. 13 vuotiaasta asti joutunu kestää sitä et suurin osa miehistä näkee mussa vain ja ainoastaan isot tissit eikä mitään muuta. Onneks on mahdollisuus pienennyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän