Inhoan isoja rintojani
Olen normaali painoinen mutta rintani ovat kokoa 70F. Jostain syystä kehoni rasvat menevät rintoihin eivätkä edes kovemmalla dieetillä pienene. Lähinnä löystyvät. En malta odottaa että pääsen pienennysleikkaukseen. Ei sillä että haluaisin kaiken pois mutta te joilla on a-c kuppi ette ymmärrä miten onnekkaita olette. Juuri eilen kirosin kun tulin saunasta miten rinnan aluset olivat taas ihan hikiset kun saunan jälkeen iski jälkihiki. Tissiväli on kesällä aina aivan hiostunut. Mä inhoan näitä utareita.näyttää niin ällöttävältä jos nojaa eteenpäin niin että rinnat "roikkuu" ulkona rintakehästä. Yäk. Ihmiset tuijottaa pitkään ja yleensä ekana juurikin rintoja. En halua näin nuorena pilata elämääni tälläisillä rasvapalloilla. Juoksemassa olen käynyt viimeksi ehkä 14 vuotiaana. Olisipa pienet rinnat. Leikkaus mahdollinen luultavasti ensi keväänä. Muita pienennyksestä haaveilevia?
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muuten mietin tota miesten tuijotusta. Että miten se ilmenee tai minkälaisia vaatteita käytätte? Mun tissejä ei kukaan katsele, ainakaan tietääkseni. Olen isorintainen ja hoikka. En ole huomannut esim. töissä katseita. Miesvaltainen ala.
Pari esimerkkiä: 13 vuotiaana, päällä farkut ja normaali t-paita, matikan tunnilla istuin kahden pojan välissä jotka ihan pokkana kävi keskustelua joka alko "mitäs hei xxx veikkaat minkä kokoset noi tissit on?"
Nuorempana kaupungilla kävellessä miehet huuteli perään "kivat tissit"
Ammattikorkeakoulussa, jälleen päällä ihan vaan farkut ja t-paita niin yks kaveri, nainen kylläkin tälläkertaa, totes mies puoleiselle kaverille että "eikö ookki kiva kun Maijalla (nimi muutettu) on tollanen antava paita päällä?"
Lisäks tietty kaikki ällöttävät äijät baareissa jotka käy surutta suoraan tisseihini kiinni.
Ja ei en todella käytä julkisesti paljastavia vaatteita mutta silti saan osakseni kommentointia tisseistä.
-se jolla kuppina 70i
Kyllä vastaavia kommentteja tulee monista asioista. Pitääkö niistä loukkaantua, vähän pilkettä silmäkulmaan, ei kaikki ole niin vakavaa. Kouriminen tietysti asia erikseen. Vai pitäisikö minun käydä perseenpoistoleikkauksessa, kun niin usein kuulee "hyvä perse" kommenttia. Kouluajoilta muistan kuinka jätkät jutteli, että parhaimman näköinen muija tulisi jos yhdistäisi minun naaman, kaverin tissit ja minun perseen. Pitäisi varmaan naamakin poistaa minulta. ;)
Ei tässä nyt loukkaanuttukaan mutta jos koko ikänsä kuuntelee kommentteja tisseistä niin alkaa vähitellen kyllästyttämään. Oisko susta kivaa jos ainoa asia mitä susta nähtäis on sun perse?
No niin minusta kuulen usein puhuttavankin siihen suuntaan, että se hyvännäköinen muija, hyvä perse ym. Jotkut jopa pohtinut, että sain varmaan työpaikkani ulkonäön perusteella.
Aika luksusta nuo jutut kumminkin jos vertaa sitä siihen, että teininä joka päivä sai kuulla lauta-juttua, pumpulitissi, "ois ihan hyvännäköinen jos tissi en paikalla olisi jotain" yms.Eiköhän tässä voi vaan todeta että olit sitten iso- tai pienitissinen niin naisen esineellistäminen on väärin eikä kropan kommentointia pitäisi ikinä ottaa vaan "pilkettä silmäkulmassa"
Käsittämötäntä sanoa että isojen tissien kommentointi olisi luksusta. Se on väärin, samoin kuin pienitissisyyden kommentoiminen
"Sulla on upeat muodot!" -> "ÄLÄ ESINEELLISTÄ MUA SIKA!"
"Sulla on kaunis hymy!" -> "MÄ OON MUUTAKIN KUIN HUULENI, PINNALLINEN SIKA!"
"Sä näytät tosi kauniilta!" -> "EN MÄ OLE MIKÄÄN BARBIE-NUKKE SUN IHAILTAVANA, SIKA!"
"Kaunis päivä tän.." -> "ET KATSO MUA TOLLEEN IRSTAASTI JA ARVIOIDEN SIKA!"
"..." -> "Miksi se ei huomioinut mua mitenkään? Näytänkö mä rumalta? APUA!"
-Uuh uuh, noitten huulten väliin kun pääsis lykkimään.
-Voi kiitos kehusta!-Jyystäisin tuota perää koko yön!
-Ihanasti sanottu❤️Kyllähän kehuja pitää osata ottaa vastaan!
Se että "jyystäisit" on esineellistämistä, ei kehu.
Höpsistä, nyt vähän pilkettä silmäkulmaan. Kehuksi tarkoitettu, opettele ottamaan kohteliaisuuksia vastaan.
Äidilläni oli todella suuret rinnat, kunnes kävi pienentämässä/operoimassa niitä. Luojan kiitos minulle ei tullut yhtä suuria rintoja. Teininä toivoin että olisipa sellaiset kunnon kannut millä saisi huomiota. Nykyään olen tyytyväinen 70C kokoisiin rintoihin. Ovat kauniin muotoiset ja sopivan pienet, etteivät ole koskaan tiellä tai aiheuta mitään harmia :) Mielestäni pienet, keskikokoiset tai suuret rinnat voivat kaikki ihan yhtä lailla olla kauniit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tuijottavat pitkään, koska ihailevat. Heidän katselunsa tapahtuu positiivisessa mielessä, ei negatiivisessa.
Ei siis kannata kuvitella, että toiset jotenkin halveksisivat sinua katseillaan.
Kyllä. Isoja rintoja halveksitaan aina. Miehet, naiset ja kaikki halveksivat.
Kyllä, kysy vaikka keneltä tahansa ihmiseltä maapallolla. Näin se on! Kaikki tykkää pienirintaisista ja halveksii sekä kuvoksuu isorintaisia. Oma miehenikin on aika jalomielinen, kun hyväksyi minut isoista rinnoistani huolimatta. ;D
Menikö tunteisiin:D kun pelkkä koko ei olekaan se juttu:) pyöreet ja terhakat rinnat on ihania.
Ei koska minun rinnat ei ole roikkuvat läpyskät. :) Siksi tuollainen kommentti koska lainaamani kommentti oli ääliömäinen yleistys vailla mitään totuuspohjaa. :D
Joku tykkää isoista, joku pienistä ja joku tykkää kiinteistä, toinen riippuvammista. Mitä tuosta vänkäämään. Minua ei kiinnosta minkä kokoiset rinnat jollain muulla on enkä arvota muutenkaan ihmisiä ulkonäön perusteella. Ulkonäöllä on merkitystä minulle ainoastaan oman miehen valinnassa eikä silloinkaan mitään hurjia kriteerejä ole.
Sama itselläni, olen ollut hyvin hoikka ja siro. Sitten aikuisiällä ja etenkin raskauden aikana kasvoi isot rinnat D-kupit. Voi, että inhoan, en ole lainkaan isorintainen tyyppi vaan mielummin ballerinatyyppi kuten ennenkin. Pienennysleikkauksesta haaveilen myös. En myöskään kaipaa miehiltä huomiota rinnoistani, se on vaan kiusallista. Ei voi pitää mitään tiukkoja T-paitoja tms. vaatetta. Olen ennenkin saanut huomiota sirosta olemuksestani ilman isoja rintojakin. Pitäisi vaan ilmeisesti olla kiitollinen, että on terve, niin kuin olenkin kiitollinen. Pelkään myös rintasyöpää, vaikeampi huomata isoista rinnoista. Tosin kaikki oli ok. ultrassa ja mammografiassa vaikka gynekologi löysi "patin", oli normaalia rintakudosta röntgenlääkärin mukaan.
Ole onnellinen, että sulla on naisellinen kroppa. Terveisin a-kuppinen lauta, jota kukaan ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen, että sulla on naisellinen kroppa. Terveisin a-kuppinen lauta, jota kukaan ei halua.
Ei tuollainen auta jos ei ole tyytyväinen itseensä. niin sitten ei ole.
Pitäisikö sille jolta on poistettu toinen rinta sanoa, että ole tyytyväinen että sulla on vielä toinen G kokonen tallella? Näin kärjistäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sille jolta on poistettu toinen rinta sanoa, että ole tyytyväinen että sulla on vielä toinen G kokonen tallella? Näin kärjistäen.
No mitä isorintaiset sitten vinkuvat että olkaa pienirintaiset onnellisia? Jos se ei kerran auta. Mua ärsyttää kun naiset valittavat isoista rinnoista. Haluaisin olla naisellinen, mutta en ole, koska olen lauta.
"Miehet tykkää".
Miehet voi ihan itse kantaa parin kilon reppua koko ajan harteillaan ja fiilistellä, miten hienoa. Erityisesti kesäisin, kun metallilla vahvistetut kireät vaatteet pureutuvat hikiseen ihoon oikein kunnolla ja joka askeleella sattuu. Siinä voi miettiä, miltä tuntuisi olla vain t-paita päällä. Varmaan aika kamalalta.
Oi vitsi, miten hienoa on, että miehet tykkää! Ei maailmassa kyllä tärkeämpää arvoa olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sille jolta on poistettu toinen rinta sanoa, että ole tyytyväinen että sulla on vielä toinen G kokonen tallella? Näin kärjistäen.No mitä isorintaiset sitten vinkuvat että olkaa pienirintaiset onnellisia? Jos se ei kerran auta. Mua ärsyttää kun naiset valittavat isoista rinnoista. Haluaisin olla naisellinen, mutta en ole, koska olen lauta.
Voit ihan koska tahansa laitattaa implantit.
Niin on hyvin moni pienirintainen tehnyt ja nyt on onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet täällä niin kauan vinkunut että etkö jo ole saanut kerättyä rahaa Tallinnan matkalle silikonien laittoon.
Avasin tämän ketjun juuri ja tuo on ensimmäinen kommenttini. Täällä on muitakin pienirintaisia, jotka vihaavat olla lauta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sille jolta on poistettu toinen rinta sanoa, että ole tyytyväinen että sulla on vielä toinen G kokonen tallella? Näin kärjistäen.No mitä isorintaiset sitten vinkuvat että olkaa pienirintaiset onnellisia? Jos se ei kerran auta. Mua ärsyttää kun naiset valittavat isoista rinnoista. Haluaisin olla naisellinen, mutta en ole, koska olen lauta.
Isorintaiset voivat koska tahansa mennä pienennysleikkaukseen. Mä en voi, koska olen 18 eikä ole (vielä) rahaa tarpeeksi. Lisäksi sairastan 1 tyypin diabetesta, joten en tiedä voinko hankkia silikoneja.
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo. Saisit olla onnellinen isoista tisseistä, miehet rakastaa niitä.
Älä yleistä. Olen mies ja inhoan isoja rintoja, jos naisella ei ole myös lantiota ja persettä. Pienirintainen isoperseinen nainen on oma suosikkini. Myös tiimalasivartaloinen d-kuppi käy, mutta niitä on valitettavan harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet täällä niin kauan vinkunut että etkö jo ole saanut kerättyä rahaa Tallinnan matkalle silikonien laittoon.
Avasin tämän ketjun juuri ja tuo on ensimmäinen kommenttini. Täällä on muitakin pienirintaisia, jotka vihaavat olla lauta.
Älä välitä. Oli viesti tai alotus mihin tahansa liittyvä niin melkein aina jossain välissä joku alkaa paasata jostain vakiojankkaajasta. Itse tein alotuksen liittyen parisuhteessa olevien ikäeroon ja joku tuli huutelemaan "häivy ikis" ja "ketään ei kiinnosta, idiootti" kommentteja. On se kumma, kun jotkut kokee oikeudekseen määritellä mitkä asiat on kiinnostavia kaikkien mielestä ja mitkä ei. Itse jätän alotuksen lukematta jos ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa no kirjotat ihan samal taval ku se toine katkera a-kuppinen lauta. Ehkä joku a-kuppisten oireyhtymä:D No jokatapauksessa mitä sä täällä valitat mee Tallinnaan ja korjaa sun itikan pistokset.
Mitä ap ja muut isorintaiset valittavat? Menkää pienentämään rintanne. Ihmeen isorintaisten oireyhtymä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isorintaiset voivat koska tahansa mennä pienennysleikkaukseen. Mä en voi, koska olen 18 eikä ole (vielä) rahaa tarpeeksi. Lisäksi sairastan 1 tyypin diabetesta, joten en tiedä voinko hankkia silikoneja.
Diabetes ei ole este. :) Suosittelen leikkausta vasta lasten jälkeen tai sitten varaudut, että korjausta vaatinee raskauksien ja imetysten jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitä miehiltä kyselemään niiden tykkäämisistä? Jokainen itse tietää, mikä hänelle on hyvä esim. rintojen koko. Liian suuret rinnat ovat jopa terveysriski. Jos ei se vielä nuorena vaivaa niin ainakin vanhemmalla iällä. Miehillä ovat omat ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muuten mietin tota miesten tuijotusta. Että miten se ilmenee tai minkälaisia vaatteita käytätte? Mun tissejä ei kukaan katsele, ainakaan tietääkseni. Olen isorintainen ja hoikka. En ole huomannut esim. töissä katseita. Miesvaltainen ala.
Pari esimerkkiä: 13 vuotiaana, päällä farkut ja normaali t-paita, matikan tunnilla istuin kahden pojan välissä jotka ihan pokkana kävi keskustelua joka alko "mitäs hei xxx veikkaat minkä kokoset noi tissit on?"
Nuorempana kaupungilla kävellessä miehet huuteli perään "kivat tissit"
Ammattikorkeakoulussa, jälleen päällä ihan vaan farkut ja t-paita niin yks kaveri, nainen kylläkin tälläkertaa, totes mies puoleiselle kaverille että "eikö ookki kiva kun Maijalla (nimi muutettu) on tollanen antava paita päällä?"
Lisäks tietty kaikki ällöttävät äijät baareissa jotka käy surutta suoraan tisseihini kiinni.
Ja ei en todella käytä julkisesti paljastavia vaatteita mutta silti saan osakseni kommentointia tisseistä.
-se jolla kuppina 70i
Kyllä vastaavia kommentteja tulee monista asioista. Pitääkö niistä loukkaantua, vähän pilkettä silmäkulmaan, ei kaikki ole niin vakavaa. Kouriminen tietysti asia erikseen. Vai pitäisikö minun käydä perseenpoistoleikkauksessa, kun niin usein kuulee "hyvä perse" kommenttia. Kouluajoilta muistan kuinka jätkät jutteli, että parhaimman näköinen muija tulisi jos yhdistäisi minun naaman, kaverin tissit ja minun perseen. Pitäisi varmaan naamakin poistaa minulta. ;)
Ei tässä nyt loukkaanuttukaan mutta jos koko ikänsä kuuntelee kommentteja tisseistä niin alkaa vähitellen kyllästyttämään. Oisko susta kivaa jos ainoa asia mitä susta nähtäis on sun perse?
No niin minusta kuulen usein puhuttavankin siihen suuntaan, että se hyvännäköinen muija, hyvä perse ym. Jotkut jopa pohtinut, että sain varmaan työpaikkani ulkonäön perusteella.
Aika luksusta nuo jutut kumminkin jos vertaa sitä siihen, että teininä joka päivä sai kuulla lauta-juttua, pumpulitissi, "ois ihan hyvännäköinen jos tissi en paikalla olisi jotain" yms.Eiköhän tässä voi vaan todeta että olit sitten iso- tai pienitissinen niin naisen esineellistäminen on väärin eikä kropan kommentointia pitäisi ikinä ottaa vaan "pilkettä silmäkulmassa"
Käsittämötäntä sanoa että isojen tissien kommentointi olisi luksusta. Se on väärin, samoin kuin pienitissisyyden kommentoiminen
"Sulla on upeat muodot!" -> "ÄLÄ ESINEELLISTÄ MUA SIKA!"
"Sulla on kaunis hymy!" -> "MÄ OON MUUTAKIN KUIN HUULENI, PINNALLINEN SIKA!"
"Sä näytät tosi kauniilta!" -> "EN MÄ OLE MIKÄÄN BARBIE-NUKKE SUN IHAILTAVANA, SIKA!"
"Kaunis päivä tän.." -> "ET KATSO MUA TOLLEEN IRSTAASTI JA ARVIOIDEN SIKA!"
"..." -> "Miksi se ei huomioinut mua mitenkään? Näytänkö mä rumalta? APUA!"
-Uuh uuh, noitten huulten väliin kun pääsis lykkimään.
-Voi kiitos kehusta!-Jyystäisin tuota perää koko yön!
-Ihanasti sanottu❤️Kyllähän kehuja pitää osata ottaa vastaan!
Se että "jyystäisit" on esineellistämistä, ei kehu.
Höpsistä, nyt vähän pilkettä silmäkulmaan. Kehuksi tarkoitettu, opettele ottamaan kohteliaisuuksia vastaan.
Sinä et määritä toisen kokemusta, varsinkaan kun on kyse hänen kehostaan. Sinulla ei ole mitään oikeutta toisen ihmisen kehoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä. Olen mies ja inhoan isoja rintoja, jos naisella ei ole myös lantiota ja persettä. Pienirintainen isoperseinen nainen on oma suosikkini. Myös tiimalasivartaloinen d-kuppi käy, mutta niitä on valitettavan harvassa.
Melko häiriintynyttä inhota jonkun toisen ihmisen ruumiinosia. Mitäs jos keskittyisit omiin asioihisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa no kirjotat ihan samal taval ku se toine katkera a-kuppinen lauta. Ehkä joku a-kuppisten oireyhtymä:D No jokatapauksessa mitä sä täällä valitat mee Tallinnaan ja korjaa sun itikan pistokset.
Mitä ap ja muut isorintaiset valittavat? Menkää pienentämään rintanne. Ihmeen isorintaisten oireyhtymä.
Totta että ei ne asiat kummallakaan tapauksella täällä valittamalla parene mutta ainakaan ap ei ole niin epätoivoinen ja huono itsetuntoinen kun nuo a-kuppi laudat jotka aina vetoo siihen että kukaan ei halus minua yhyyyy. Ap teksi pienennyksen vain itsensä takia eikä että miehet ois kiinnostuneempia.
Minäpä otin implantit itseni takia. Tarjontaa miehistä on kyllä aina ollut ilmankin ja implantit ottaessani olin jo naimisissa eikä miehelleni ollut merkitystä otanko vai en.
Minulle kasvoi jättiriipparit jo alakoulussa, eikä ollut liivejäkään.
Kaiken kiusaamisen lisäksi, minulle annettiin aikuisen vastuuta. Ollessani 11-12 vuotias katsottiin että olen jotenkin "äidillinen" tai muuten huolehtiva, vaikka olin herkkä ja pelokas introvertti lapsi.
Odotettiin että huolehdin muista enemmän. Se oli kuin hinta joka piti lunastaa. Aina muiden etu itsen edelle. Aikuisetkin voi nähdä varhainkehittyneen lapsen näin väärin.