Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan isoja rintojani

Vierailija
09.05.2018 |

Olen normaali painoinen mutta rintani ovat kokoa 70F. Jostain syystä kehoni rasvat menevät rintoihin eivätkä edes kovemmalla dieetillä pienene. Lähinnä löystyvät. En malta odottaa että pääsen pienennysleikkaukseen. Ei sillä että haluaisin kaiken pois mutta te joilla on a-c kuppi ette ymmärrä miten onnekkaita olette. Juuri eilen kirosin kun tulin saunasta miten rinnan aluset olivat taas ihan hikiset kun saunan jälkeen iski jälkihiki. Tissiväli on kesällä aina aivan hiostunut. Mä inhoan näitä utareita.näyttää niin ällöttävältä jos nojaa eteenpäin niin että rinnat "roikkuu" ulkona rintakehästä. Yäk. Ihmiset tuijottaa pitkään ja yleensä ekana juurikin rintoja. En halua näin nuorena pilata elämääni tälläisillä rasvapalloilla. Juoksemassa olen käynyt viimeksi ehkä 14 vuotiaana. Olisipa pienet rinnat. Leikkaus mahdollinen luultavasti ensi keväänä. Muita pienennyksestä haaveilevia?

Kommentit (139)

Vierailija
41/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaleista rinnoistakin on saatu jotenkin luonnoton asia nykyaikana.

Vierailija
42/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin tänään ekaa kertaa mammografiassa. Ajattelin, että kerrankin oli jotain hyötyä isoista rinnoista.

Muuten inhoan minäkin omiani. Ymmärrän ap:n tuskan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. 70 F on koko ja rintsikoihin palaa ihan hitosti rahaa joka vuosi, etenkin kun urheilen paljon. Ei mitään haavettakaan pitää ihania pitsiunelmia, vaan ne on joko mallia paksuolkaiminen mummo tai sportti. Päätä särkee ja  niskat kroonisesti jumissa, mutta syytetään vaan toimistotyöläisyyttä, ei kuulemma mahista päästä leikkaukseen.. Toimistotyöläisellä vaan ei ole varaa siihen omasta taskusta. Olen kohta 40 ja alkaa nuo ällöpallot venyä jo alaspäin... eli kohta ovat massiiviset roikkuvat pussit. Listin varmaan itseni jossain vaiheessa. Nyt ei enää kestä katsoa itseään alasti peilistä.

Vierailija
44/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan teillä ihan oikean kokoiset liivit käytössä, esim 70F ei pitäisi olla niin kamalan iso koko että juokseminen on mahdotonta.

Tätä mäkin mietin. Itsellä koko 65DD eikä todellakaan oo isot :D

Vierailija
45/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Inhoan näitä jättiutareita. Kamalat. Menisin pienennykseen jos olisi rahaa ja jos se olisi riskitöntä. Vaan ei ja ei.

Minulla myös menee kaikki rasva ensimmäisenä tisseihin. Ja sehän tarkoittaa että mikään pusero ei istu.

Housukoko pysyy samana mutta puseroita pitää ostaa aina vain suurempia, ahdistaa. 

Minä olen imettänyt kaksi lasta, mutta ei se näitä pienentänyt, päinvastoin. Imetyksen päätyttyä jatkoivat kasvuaan. Ennen lapsia oli C-kuppi ja nyt on E. 

Vaikka olisi normaalipainoinen, näyttää norsulta kun nuo tankit on tuossa edessä. Ja en pidä tiukkoja vaatteita koska nuo korostuu, joten näytän lähinnä paksulta maatuskalta.

Vierailija
46/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muuten mietin tota miesten tuijotusta. Että miten se ilmenee tai minkälaisia vaatteita käytätte? Mun tissejä ei kukaan katsele, ainakaan tietääkseni. Olen isorintainen ja hoikka. En ole huomannut esim. töissä katseita. Miesvaltainen ala.

Pari esimerkkiä: 13 vuotiaana, päällä farkut ja normaali t-paita, matikan tunnilla istuin kahden pojan välissä jotka ihan pokkana kävi keskustelua joka alko "mitäs hei xxx veikkaat minkä kokoset noi tissit on?"

Nuorempana kaupungilla kävellessä miehet huuteli perään "kivat tissit"

Ammattikorkeakoulussa, jälleen päällä ihan vaan farkut ja t-paita niin yks kaveri, nainen kylläkin tälläkertaa, totes mies puoleiselle kaverille että "eikö ookki kiva kun Maijalla (nimi muutettu) on tollanen antava paita päällä?"

Lisäks tietty kaikki ällöttävät äijät baareissa jotka käy surutta suoraan tisseihini kiinni. 

Ja ei en todella käytä julkisesti paljastavia vaatteita mutta silti saan osakseni kommentointia tisseistä.

-se jolla kuppina 70i 

Kaikki tuossa on sinun luontaisten ominaisuuksiesi ihailua, ei sen kummempaa.

Tietenkään kiinni ei saa koskaan käydä, niille urpoille saisi puolestani antaa selkäsaunan opetukseksi.

Samasta "haitasta" kärsivät kasvoiltaan poikkeuksellisen kauniit ynnä muut vastaavat ihmiset. Ihmiset ihailevat heitä ääneen.

Kuvittelisi että se nostaa ihmisen itsetuntoa, kun ihaillaan. Näemmä osa kuitenkin kääntää ihailun negatiiviseksi asiaksi? En ymmärrä.

Vierailija
47/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. 70 F on koko ja rintsikoihin palaa ihan hitosti rahaa joka vuosi, etenkin kun urheilen paljon. Ei mitään haavettakaan pitää ihania pitsiunelmia, vaan ne on joko mallia paksuolkaiminen mummo tai sportti. Päätä särkee ja  niskat kroonisesti jumissa, mutta syytetään vaan toimistotyöläisyyttä, ei kuulemma mahista päästä leikkaukseen.. Toimistotyöläisellä vaan ei ole varaa siihen omasta taskusta. Olen kohta 40 ja alkaa nuo ällöpallot venyä jo alaspäin... eli kohta ovat massiiviset roikkuvat pussit. Listin varmaan itseni jossain vaiheessa. Nyt ei enää kestä katsoa itseään alasti peilistä.

Ainakin Freyalla, Panachella, Curvy Katella, Cleolla on tuota kokoa pilvin pimein ja ihanissa kuoseissa ja materiaaleissa. Käy alusvaateliikkeessä sovittamassa oikea koko ja tilaa liivi englannista, saat ne sieltä puolet halvemmalla. Esim tässä on kokoasi (70F=32E englannissa)

https://www.brastop.com/all-bras-lingerie-swimwear?specs=32E-bras-basqu…

Vierailija
48/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liioittelun makua. Minulla ollut välillä pienemmät ja välillä isommat rinnat. Hartiat jumiutuu tai on jumiutumatta ihan samalla tavalla oli isot tai ei. Liikunta sujuu aivan yhtä hyvin ja tukevat liivit on helppo löytää alusvaateliikkeestä. Juoksen, pompin trampoliinilla ja treenaan punttisalilla täysin ilman ongelmia. Jotkut väittää, että ei voi nukkua mahallaan, no hyvin on sekin sujunut.

Minä rakastan isoja rintojani ja kaikkia niiden ominaisuuksia. On ihana laittaa välillä vähemmän tukevat liivit ja antaa rintojen hyllyä askelien tahdissa ja kuinka rinnat pomppii kun ratsastan mieheni päällä.

Miten ihanan tiimalasimuodon (94-65-93) isot rinnat vartalolleni tekevät yhdessä luonnostaan kapean vyötärön ja treenattujen pakaroiden kanssa. Rakastan kynämekkoja ja ne näyttää mielestäni päälläni paremmalta isorintaisena.

Minulla oli siis ennen lapsia kiinteä 65C, imetyksien alkupuolella täyteläinen 65H ja imetyksien jälkeen löysä ja tyhjä 65C. Lapsiluku tuli täyteen niin laitatin itselleni implantit joilla sain isot rinnat, kuitenkin vähän pienemmät kuin imetysaikana parhaimmillaan, tuntuma samatyylinen kuin silloin. Nykyään liivikoko 65F, aavistuksen pieni, mutta tykkään liiveistä jotka puristaa rinnat yhteen.

Noita en ymmärrä jotka mollaa tietyntyyppisiä tai kokoisia rintoja tai vaikka silikonit ottavia naisia. Sen ymmärrän, että miehillä erilaisia mieltymyksiä rintojen suhteen. Tottakai siinä löytyy monenlaista makua niin kuin missä tahansa muussakin asiassa, mutta se jos ruvetaan ihmistä haukkumaan rintojen takia tai möyhötään kuinka vaan pienet rinnat on hyvät tai vaan isot rinnat tekee naisen yms niin sitä minä en ymmärrä. Ei häiritse minua missään määrin enkä koe tarvetta haukkua jos jollain on pienet rinnat vaikka nyt itselläni isoista tykkäänkin. Enkä myöskään vedä kohtausta jos joku haluaa pienentää rintojaan, käydä nenäleikkauksessa, käyttää tekoripsiä ja kynsiä tai vaikka hiuslisäkkeitä. Toisten ihmisten toimenpiteet oman ulkonäön muokkaamiseksi itselleen miellyttävämmäksi ei aiheuta minkäänlaista ivaa tai ärtymystä ja hyvin vaikea ymmärtää miksi tuollainen asia saa jotkut ihmiset suunilleen raivon partaalle. Ainoa mikä tulee mieleen on se, että itsellään ei ole pokkaa tehdä itselleen haluamiaan muutoksia ympäristön mielipiteiden pelossa tai sitten muuten vaan huono itsetunto jota yrittää pönkittää asettamalla itsensä kyhäämälleen jalustalle toisen yläpuolelle.

Vierailija
49/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan teillä ihan oikean kokoiset liivit käytössä, esim 70F ei pitäisi olla niin kamalan iso koko että juokseminen on mahdotonta.

Ja minä (90J), joka ostan liivini (n. 40 €) Lumingerielta. Kuppikoot siellä D:stä O:hon, erikoistilauksesta saa varmaan suurempiakin.

Vierailija
50/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muuten mietin tota miesten tuijotusta. Että miten se ilmenee tai minkälaisia vaatteita käytätte? Mun tissejä ei kukaan katsele, ainakaan tietääkseni. Olen isorintainen ja hoikka. En ole huomannut esim. töissä katseita. Miesvaltainen ala.

Pari esimerkkiä: 13 vuotiaana, päällä farkut ja normaali t-paita, matikan tunnilla istuin kahden pojan välissä jotka ihan pokkana kävi keskustelua joka alko "mitäs hei xxx veikkaat minkä kokoset noi tissit on?"

Ammattikorkeakoulussa, jälleen päällä ihan vaan farkut ja t-paita niin yks kaveri, nainen kylläkin tälläkertaa, totes mies puoleiselle kaverille että "eikö ookki kiva kun Maijalla (nimi muutettu) on tollanen antava paita päällä?"

Lisäks tietty kaikki ällöttävät äijät baareissa jotka käy surutta suoraan tisseihini kiinni. 

Ja ei en todella käytä julkisesti paljastavia vaatteita mutta silti saan osakseni kommentointia tisseistä.

-se jolla kuppina 70i 

Kaikki tuossa on sinun luontaisten ominaisuuksiesi ihailua, ei sen kummempaa.

Tietenkään kiinni ei saa koskaan käydä, niille urpoille saisi puolestani antaa selkäsaunan opetukseksi.

Samasta "haitasta" kärsivät kasvoiltaan poikkeuksellisen kauniit ynnä muut vastaavat ihmiset. Ihmiset ihailevat heitä ääneen.

Kuvittelisi että se nostaa ihmisen itsetuntoa, kun ihaillaan. Näemmä osa kuitenkin kääntää ihailun negatiiviseksi asiaksi? En ymmärrä.

Ihailu on täysin eriasia kun jatkuva kommentointi. Toki olen myös rintojen ihailua kuullut mutta noissa kommenteissa mitä mainitsin ei todella ole ollut ihailusta kyse.

Ei ole kiva että ihmiset näkevät ainoastaan tissit eikä ihmistä niitten tissien takana. Tissien takia minua myös pidetään äärimäisen tyhmänä ja pinnallisena. 

On myös vaikea ajatella tissejä positiivisena asiana kun ne aiheuttavat jatkuvaa terveydellistä haittaa, vaikeuttavat elämää ja aiheuttavat turhaa rahanmenoa. 

Vaikka kuinka saisikin ihailua osakseen niin itsetuntoa ei kauheasti nosta se ettei voi käyttää sellaisia vaatteita kun haluaisi koska rintojen takia ei löydä sopivia kokoja, normaali liikkeistä on turha edes haaveilla löytävänsä oikean kokoisia liivejä tai bikineitä ja erikoisliikkeistäkin sopivia kokoja löytyy yleensä yksi tai kaksi sopivaa mallia ja nekin mallia mummo. 

Vierailija
51/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, minullakin nykyään 75G/H.

Ärsyttää kun rintojen takia pitää ostaa telttavaatteita. Eikä yhtään ole seksikäs olo ilman rintsikoita, lähinnä nolottaa joskus.

Ostan kaikki liivit erikoisliikkeistä. Itse kyllä koen että kunnollisissa, hyvin napakoissa urheiluliiveissä voi kyllä liikkua.

Ottaisin mielelläni esim C-kupin rinnat, mutta en toisaalta haluaisi mennä mihinkään isoon leikkaukseen.

Vierailija
52/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä (90J), joka ostan liivini (n. 40 €) Lumingerielta. Kuppikoot siellä D:stä O:hon, erikoistilauksesta saa varmaan suurempiakin.

Jep, lumingerielta löytyy noin neljällä kympillä laadukkaita puolalaisia liivejä, suosittelen lämpimästi kaikille isorintaisille. Mitatkaa itsenne niiden sivuilta löytyvällä kokolaskurilla ennen tilausta, on hyväksi havaittu. Tosiaan kuulostaa siltä että moni tässä ketjussa on väärässä koossa.

Vierailija
53/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-se jolla kuppina 70i 

Kyllä vastaavia kommentteja tulee monista asioista. Pitääkö niistä loukkaantua, vähän pilkettä silmäkulmaan, ei kaikki ole niin vakavaa. Kouriminen tietysti asia erikseen. Vai pitäisikö minun käydä perseenpoistoleikkauksessa, kun niin usein kuulee "hyvä perse" kommenttia. Kouluajoilta muistan kuinka jätkät jutteli, että parhaimman näköinen muija tulisi jos yhdistäisi minun naaman, kaverin tissit ja minun perseen. Pitäisi varmaan naamakin poistaa minulta. ;)

Vierailija
54/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-se jolla kuppina 70i 

Kyllä vastaavia kommentteja tulee monista asioista. Pitääkö niistä loukkaantua, vähän pilkettä silmäkulmaan, ei kaikki ole niin vakavaa. Kouriminen tietysti asia erikseen. Vai pitäisikö minun käydä perseenpoistoleikkauksessa, kun niin usein kuulee "hyvä perse" kommenttia. Kouluajoilta muistan kuinka jätkät jutteli, että parhaimman näköinen muija tulisi jos yhdistäisi minun naaman, kaverin tissit ja minun perseen. Pitäisi varmaan naamakin poistaa minulta. ;)

Ei tässä nyt loukkaanuttukaan mutta jos koko ikänsä kuuntelee kommentteja tisseistä niin alkaa vähitellen kyllästyttämään. Oisko susta kivaa jos ainoa asia mitä susta nähtäis on sun perse?

Vierailija
55/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. Kuka mistäkin tykkää. Mä olin lauta ja otin 35 v iässä silikonit ja olen nyt 70E/F ja rakastan rintojani. 

Ohis ihan mielenkiinnosta kysyn kun ei ole tuota ongelmaa mutta miten sulle saatiin tungettua niin isot implantit vai kävitkö useamman kerran.

Yleensä lautojen silarit näyttää ihan mandariineilta kainaloissa kun ei saada laitettua heti tarpeeksi isoja ettei jää kauhea väli.

Ap

Tähän vastaisin myös, että silikonirintoja ei voi verrata millään tavalla luomurintojen ongelmiin. Luomurinnan on painavat ja aiheuttavat senkin vuoksi monenlaisia ongelmia. Silarit on vain isot.

:D Kyllä ne silikonirinnatkin on painavat. Ei ne mitkään heliumpallot ole. Itselläni kokemusta luonnostaan isoista imetysaikana ja silikonirinnoista joten tiedän jotain aiheesta. Omat implantit painaa 460g/kpl.

Vierailija
56/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi 75F. Näin hieman vanhemmalla iällä isot rinnat tuntuvat aina vain epämukavimmilta ja sen lisäksi on todella vaikea löytää istuvia vaatteita. Joku tuolla aikaisemmin kertoi miten rakastaa pitää kynämekkoja isorintaisena ja en kyllä tajua mistä tuollaisia mekkoja löydät, itselleni ihan mahdotonta. Jos mekko muuten istuu niin rinnat ei mahdu niihin ja silloin kun mahtuu niin muu mekko näyttää jo teltalta. Takeissa on samaa ongelmaa, vaikea löytää sellaista mallia jossa tissit ei litisty rumasti takkia vasten. Mies kyllä tykkää, se on totta, mutta itselleni riittäisi D koko kyllä ihan hyvin.

Vierailija
57/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kanssa yksi 75F. Näin hieman vanhemmalla iällä isot rinnat tuntuvat aina vain epämukavimmilta ja sen lisäksi on todella vaikea löytää istuvia vaatteita. Joku tuolla aikaisemmin kertoi miten rakastaa pitää kynämekkoja isorintaisena ja en kyllä tajua mistä tuollaisia mekkoja löydät, itselleni ihan mahdotonta. Jos mekko muuten istuu niin rinnat ei mahdu niihin ja silloin kun mahtuu niin muu mekko näyttää jo teltalta. Takeissa on samaa ongelmaa, vaikea löytää sellaista mallia jossa tissit ei litisty rumasti takkia vasten. Mies kyllä tykkää, se on totta, mutta itselleni riittäisi D koko kyllä ihan hyvin.

Bravissimo.com

Vierailija
58/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-se jolla kuppina 70i 

Teininä koettu ahdistelu ei todellakaan ole mikään "pilkettä silmäkulmaan" juttu. Ihan sama onko se kommentoija joku kiimainen teinipoika vai vanha limainen setä joka huutelee teinitytöille kuinka näillä on hyvät tissit tai perse. Kun on joutunut siitä about 13 vuotiaasta asti jatkuvasti kokemaan häirintää rintojensa takia niin ainakin itselle ne ovat kaikkea muuta kuin positiivinen asia. Nytkin kun ilmat lämpeni ja lähdin ekaa kertaa toppi päällä ulos niin jo vain lähipuistossa pussikaljottelevat äijät suureen ääneen kommentoivat ja tuijottivat. Varmasti joku tykkää kaikesta saamastaan huomiosta, mutta itse olisin mielelläni muutakin kuin pelkät kävelevät tissit joita saa vapaasti kuolata.

Vierailija
59/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-se jolla kuppina 70i 

Ei tässä nyt loukkaanuttukaan mutta jos koko ikänsä kuuntelee kommentteja tisseistä niin alkaa vähitellen kyllästyttämään. Oisko susta kivaa jos ainoa asia mitä susta nähtäis on sun perse?

No niin minusta kuulen usein puhuttavankin siihen suuntaan, että se hyvännäköinen muija, hyvä perse ym. Jotkut jopa pohtinut, että sain varmaan työpaikkani ulkonäön perusteella.

Aika luksusta nuo jutut kumminkin jos vertaa sitä siihen, että teininä joka päivä sai kuulla lauta-juttua, pumpulitissi, "ois ihan hyvännäköinen jos tissi en paikalla olisi jotain" yms.

Vierailija
60/139 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-se jolla kuppina 70i 

No niin minusta kuulen usein puhuttavankin siihen suuntaan, että se hyvännäköinen muija, hyvä perse ym. Jotkut jopa pohtinut, että sain varmaan työpaikkani ulkonäön perusteella.

Aika luksusta nuo jutut kumminkin jos vertaa sitä siihen, että teininä joka päivä sai kuulla lauta-juttua, pumpulitissi, "ois ihan hyvännäköinen jos tissi en paikalla olisi jotain" yms.

Eiköhän tässä voi vaan todeta että olit sitten iso- tai pienitissinen niin naisen esineellistäminen on väärin eikä kropan kommentointia pitäisi ikinä ottaa vaan "pilkettä silmäkulmassa" 

Käsittämötäntä sanoa että isojen tissien kommentointi olisi luksusta. Se on väärin, samoin kuin pienitissisyyden kommentoiminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä