Inhoan isoja rintojani
Olen normaali painoinen mutta rintani ovat kokoa 70F. Jostain syystä kehoni rasvat menevät rintoihin eivätkä edes kovemmalla dieetillä pienene. Lähinnä löystyvät. En malta odottaa että pääsen pienennysleikkaukseen. Ei sillä että haluaisin kaiken pois mutta te joilla on a-c kuppi ette ymmärrä miten onnekkaita olette. Juuri eilen kirosin kun tulin saunasta miten rinnan aluset olivat taas ihan hikiset kun saunan jälkeen iski jälkihiki. Tissiväli on kesällä aina aivan hiostunut. Mä inhoan näitä utareita.näyttää niin ällöttävältä jos nojaa eteenpäin niin että rinnat "roikkuu" ulkona rintakehästä. Yäk. Ihmiset tuijottaa pitkään ja yleensä ekana juurikin rintoja. En halua näin nuorena pilata elämääni tälläisillä rasvapalloilla. Juoksemassa olen käynyt viimeksi ehkä 14 vuotiaana. Olisipa pienet rinnat. Leikkaus mahdollinen luultavasti ensi keväänä. Muita pienennyksestä haaveilevia?
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat!! Mitä leikkaus maksaa????Voiko päästä jos D-kuppiset rinnat, ja muuten tosi hoikka, alipainon rajoilla.
Voi päästä ainakin meille töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. Kuka mistäkin tykkää. Mä olin lauta ja otin 35 v iässä silikonit ja olen nyt 70E/F ja rakastan rintojani.
Ei ne ole rinnat. Ne on silikonipussit rintojen kohdalla. Sama kuin laittaisi miehelle hauikseen muovipusseja. Seksikästä...not.
Pienissä rinnoissa ei ole mitään vikaa.
Ei olekaan mitään vikaa. Jos tykkää. Mä tykkään isommista, puss puss! Ja aurinkoisempaa kevättä!
Mä muuten mietin tota miesten tuijotusta. Että miten se ilmenee tai minkälaisia vaatteita käytätte? Mun tissejä ei kukaan katsele, ainakaan tietääkseni. Olen isorintainen ja hoikka. En ole huomannut esim. töissä katseita. Miesvaltainen ala.
Mua ainakin sattuu niin hemmetisti ja jos laitan 2-3 liivit päällekkäin niin hiki on jumalaton. Liikun kyllä muuten mutta juokseminen. ...Ei. itselläkin tämän vuoden puolella on meidän lapsiluku täynnä jos kaikki hyvin menee ja sitten onkin alkuvuosi kovaa dieettiä ja liikuntaa jos kesäksi vähän pienemmät ja kiinteämmät tissit. Olen kuitenkin vasta 25 joten en todella aio odottaa enää yhtään tämän asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. Kuka mistäkin tykkää. Mä olin lauta ja otin 35 v iässä silikonit ja olen nyt 70E/F ja rakastan rintojani.
Ei ne ole rinnat. Ne on silikonipussit rintojen kohdalla. Sama kuin laittaisi miehelle hauikseen muovipusseja. Seksikästä...not.
Pienissä rinnoissa ei ole mitään vikaa.
Rinnat ei ole lihakset joten ei ole sama asia. Ja kyllä ne edelleen on rinnat vaikka silikoniset lisätäytteet löytyykin.
Et taida oikeasti ollakaan täysin tyytyväinen pieniin rintoihisi, kun tuollaiset hepulit vedät siitä jos joku tykkää rinnoistaan suurennoksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mä muuten mietin tota miesten tuijotusta. Että miten se ilmenee tai minkälaisia vaatteita käytätte? Mun tissejä ei kukaan katsele, ainakaan tietääkseni. Olen isorintainen ja hoikka. En ole huomannut esim. töissä katseita. Miesvaltainen ala.
Pari esimerkkiä: 13 vuotiaana, päällä farkut ja normaali t-paita, matikan tunnilla istuin kahden pojan välissä jotka ihan pokkana kävi keskustelua joka alko "mitäs hei xxx veikkaat minkä kokoset noi tissit on?"
Nuorempana kaupungilla kävellessä miehet huuteli perään "kivat tissit"
Ammattikorkeakoulussa, jälleen päällä ihan vaan farkut ja t-paita niin yks kaveri, nainen kylläkin tälläkertaa, totes mies puoleiselle kaverille että "eikö ookki kiva kun Maijalla (nimi muutettu) on tollanen antava paita päällä?"
Lisäks tietty kaikki ällöttävät äijät baareissa jotka käy surutta suoraan tisseihini kiinni.
Ja ei en todella käytä julkisesti paljastavia vaatteita mutta silti saan osakseni kommentointia tisseistä.
-se jolla kuppina 70i
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin sattuu niin hemmetisti ja jos laitan 2-3 liivit päällekkäin niin hiki on jumalaton. Liikun kyllä muuten mutta juokseminen. ...Ei. itselläkin tämän vuoden puolella on meidän lapsiluku täynnä jos kaikki hyvin menee ja sitten onkin alkuvuosi kovaa dieettiä ja liikuntaa jos kesäksi vähän pienemmät ja kiinteämmät tissit. Olen kuitenkin vasta 25 joten en todella aio odottaa enää yhtään tämän asian kanssa.
Onkohan sulla varmasti tukevat sporttiliivit? Mulla on jotkut Niken high intensity liivit jotka on kyllä kun tissit ois panssaroitu kiinni rintakehään. Ei huoju, ei tutise.
N. 15v sitten olin rintojen piennennysleikkauksessa. Toivoin B kuppikokoa, mutta olivat kuitenki D leikkauksen jälkeen. Nyt jälleen samaa kokoa kuin ennen leikkausta, vaikka en ole lihonut muuten.
Ihme juttu. Ilmeisesti kirous, että pitää näitä kantaa loppuelämänsä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari esimerkkiä: 13 vuotiaana, päällä farkut ja normaali t-paita, matikan tunnilla istuin kahden pojan välissä jotka ihan pokkana kävi keskustelua joka alko "mitäs hei xxx veikkaat minkä kokoset noi tissit on?"
Nuorempana kaupungilla kävellessä miehet huuteli perään "kivat tissit"
Ammattikorkeakoulussa, jälleen päällä ihan vaan farkut ja t-paita niin yks kaveri, nainen kylläkin tälläkertaa, totes mies puoleiselle kaverille että "eikö ookki kiva kun Maijalla (nimi muutettu) on tollanen antava paita päällä?"
Lisäks tietty kaikki ällöttävät äijät baareissa jotka käy surutta suoraan tisseihini kiinni.
Ja ei en todella käytä julkisesti paljastavia vaatteita mutta silti saan osakseni kommentointia tisseistä.
-se jolla kuppina 70i
No onpa valitettavaa.. :( Mä oon säästynyt täysin tollaiselta. Ja siis vaikka oiskin paljastavat vaatteet niin ei se silti ois hyväksyttävää...
Ymmärrän ap.
Mulle tehty 7v sit pienennys, paras päätös ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Töissä oli aiemmin työvaatteet keittiöala kaikilla samat merkkivaatteet. Olin sielläkin miesasiakkaiden mukaan "se jolla on silikonit" ei hajuakaan mistä muka mitään näkivät kun ne rytkyt oli niin muodottomat kuin voi olla. Kotona pukeudun yleensä urheiluliiveihin (em ole omistanut enää lapsen saannin jälkeen normiliivejä kun tiesin meneväni leikkaukseen ei järkeä tuhlata 100€ per liivit. Ihan normaaleja alustoppeja sekä neuleita ja farkut yleensä. Jos käytän jotain löysää paitaan näytän +15 kokoiselta kun paita lähtee rintojen päältä telttana. Olen todennut pukeutumisessa pienemmäksi pahaksi sen että ihmiset huomaavat rinnat kuin sen että ootko nyt vähän lihonut kommentit. Varsinkin kun raskaana ollessa kaikki sanoivat ettei kiloista pääse ja vatsa näyttää kauhealta. No, olin onnekas ja olin raskauden lopussa +7kiloa ja parissa viikossa itseni kokoinen taas. Rinnat tietty joka raskaudessa(tämä on toinen ja viimeinen) kerää lisää rasvaa mutta imetys ei onnistu maitoa ei vaan nouse.
Vierailija kirjoitti:
Provo. KUKAAN nainen ei voi vihata sitä että omistaa tissit. Tissit kuuluu naiseuteen! Tekisin mitä vaan että mullakin olis (luomut) isot tissit. T: Katkera aa-kuppinen lauta joka ei koskaan saa edes miestä koska ei ole tissejä
A-kupin omístavalta voikin odottaa tämän kaltaista kommenttia. Minulla on todella isot rinnat ja antaisin mitä vain, että saisin puolitettua ne!
En ole lihava, mutta on vähän ylimääräistä. Kun laihdutan niin rinnat ne vaan pysyy.
Kyllä jokainen isorintainen tietää, että ei ne katseet aina ole mitään ihailua, kuolaamista ja tuijottamista kylläkin. Itse yritän litistää ja peittää ne kaikin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis ihan mielenkiinnosta kysyn kun ei ole tuota ongelmaa mutta miten sulle saatiin tungettua niin isot implantit vai kävitkö useamman kerran.
Yleensä lautojen silarit näyttää ihan mandariineilta kainaloissa kun ei saada laitettua heti tarpeeksi isoja ettei jää kauhea väli.
Ap
Tähän vastaisin myös, että silikonirintoja ei voi verrata millään tavalla luomurintojen ongelmiin. Luomurinnan on painavat ja aiheuttavat senkin vuoksi monenlaisia ongelmia. Silarit on vain isot.
Onkohan teillä ihan oikean kokoiset liivit käytössä, esim 70F ei pitäisi olla niin kamalan iso koko että juokseminen on mahdotonta.
Siis samat kokinvaatteet ei merkkivaatteet
Rintojen vihaaja täälläkin. Tällä hetkellä liivikokona 80b ja rinnat ällöttävät ja ketuttavat. Kaikki paidat näyttävät liian pieniltä, olo on kuin lypsylehmällä :( Puolittaisin nämä koska tahansa jos voisin. Painovoima on tehnyt tehtävänsä ja rinnat ovat matalalla roikkuvat muodottomat säkin. Liiveillä niitä saa hieman nostettua mutta tissivako on mielestäni kuvottavan näköinen, kenellä tahansa (siis sellainen pubiruusurintamus). Yök :(
Tältä näyttää koot 75M, 70J, 60G.
Vierailija kirjoitti:
Tältä näyttää koot 75M, 70J, 60G.
Linkki unohtui, sorry
Mun kuppikoko on tuo sama 70F tai jopa G, mutta aina olen juoksulenkillä käynyt ihan normaalisti.