Mies ”työreissussa,” jäi kiinni pettämisestä tänään
Nyt pitäisi selvittää ajatukset, miten tästä eteenpäin. Yhdessä ollaan oltu 20v, nuorin lapsista nyt 2v10kk. Tänään kävi ilmi, että mues ei olekaan työteisdussa vaan lopettamassa suhdetta naiseen, jotaon reissuillaan tavannut ja nainen raivostui ja soitti mulle. Olo on täysin epätodellinen. Mies haluaa puhua kun tulee kotiin, mä en haluais nähdä koko äijää
Kommentit (167)
Toiset ihmiset nyt vain ovat herkkiä luottamuksen pettämiselle, koski se sitten ystäviä, jotka pettävät luottamuksen, tai puolisoa. Minä, joka valitsen seurani tarkoin, olen esimerkiksi sydänjuuriani myöten loukkaantunut, jos saan tietää että joku henkilö johon luotin, on pettänyt luottamukseni totaalisesti. Sillä ei sinänsä ole väliä onko petturi puoliso, vai joku muu todella läheinen ihminen, molemmat joutavat menemään, mikäli luottamukseen tullut särö on tarpeeksi suuri. Asiassa on myös yhtenä puolena se, että Vaaditaan toiselta jotain, mitä itse ei olla valmiita antamaan. Tuollainen suhde toimii ainoastaan vanhemman ja lapsen välillä, jossa lapsi on se tarvija, jolta ei odotetakkaan samaa panostusta vanhempaansa kohtaan. Sen sijaan jos kaksi ihmistä lupaa toisilleen jotain, ja toinen sitten katsookin oikeudekseen olla noudattamatta tätä yhteistä sopimusta, ja tekee sen vielä selän takana, vieden sopimuskumppanilta mahdollisuuden tarkistaa tilanne uudelleen omalta kohdaltaan, on kyseessä toisen elämän valinnoista päättäminen, eikä sitä saa tehdä kuin omalta kohdaltaan. Jokaisella pitää olla oikeus itse päättää haluaako olla petturin kanssa suhteessa, ja tätä päätöstä ei voi tehdä, ellei ole tietoinen petturuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Minua tässä selkeässä provoketjussa kiehtoo enää lähinnä tämä M39:n ja kysyjän välinen orastava romanssi! <3 :D
No kyllä! Tämä kyllä näin kommunikoinnin tasolla muistuttaa vähän sitä, kuin kävisi lukemassa lähipuistossa sydänkaiverruksen puusta kerran päivässä ja piirtäisi oman alle! :D
Mutta rakkautta ja suuria tunteitahan tää selkeesti on! Ei voi olla muuta!
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua tässä selkeässä provoketjussa kiehtoo enää lähinnä tämä M39:n ja kysyjän välinen orastava romanssi! <3 :D
No kyllä! Tämä kyllä näin kommunikoinnin tasolla muistuttaa vähän sitä, kuin kävisi lukemassa lähipuistossa sydänkaiverruksen puusta kerran päivässä ja piirtäisi oman alle! :D
Mutta rakkautta ja suuria tunteitahan tää selkeesti on! Ei voi olla muuta!
M39
Voi ei sori unohdin tämän pariksi päiväksi! Pitäisikö tehdä joku feikki-meiliosoite? :)
t. Kysyjä
Ei mitään feikkimeilejä, kumpikin kesyttää kyyhkysen eli otatte nyt vaan oitis jonkun kaupunkipulun kiinni. Sitten opetatte kirjekyyhkyselle (pululle) google mapsin. Vaihdatte puluja torilla, että ne osaavat sitten kotilakkaan. Mukavasti vaihdatte kesätorilla pari sanaa ja pulut, juotti kahvit. Sitten illat pitkät käsin rustaatte kaunolla (renessanssin kursiivikirjaimisto) toisillenne kirjeitä. Kirjeet referoitte tähän ketjuun. Kuinka vaikeeta se muka on. Kunnon romanssia nyt kehiin!
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään feikkimeilejä, kumpikin kesyttää kyyhkysen eli otatte nyt vaan oitis jonkun kaupunkipulun kiinni. Sitten opetatte kirjekyyhkyselle (pululle) google mapsin. Vaihdatte puluja torilla, että ne osaavat sitten kotilakkaan. Mukavasti vaihdatte kesätorilla pari sanaa ja pulut, juotti kahvit. Sitten illat pitkät käsin rustaatte kaunolla (renessanssin kursiivikirjaimisto) toisillenne kirjeitä. Kirjeet referoitte tähän ketjuun. Kuinka vaikeeta se muka on. Kunnon romanssia nyt kehiin!
Heehheh! Oisko sulla kirjekyyhkyn kasvatusohjeita...? Käynkö siis nappaamassa tosta pihalta pulun vai miten?
t. Kysyjä