Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ulkomaan matkan aiot tehdä vielä tämän vuoden puolella?

Vierailija
08.05.2018 |

Itse haluaisin lähteä syksyllä rantalomalle mutta matka on vielä varaamatta. Ulkomaan matkaan on varaa korkeintaan kerran vuodessa. Matkustan aina perheen kanssa.

Kommentit (241)

Vierailija
161/241 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, Suomeen... (en asu siellä). Se vie jo ison osan lomapäivistä. Sen lisäksi olen varannut Pariisista oopperan kesäkuussa ja haluan käydä Wienissä ennen kesää katsomassa pari taidenäyttelyä, muista nyt en tiedä mutta katsotaan syksyllä jos on aikaa ja halua. En harrasta kaukomatkoja. 

Vierailija
162/241 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan kouluikäisten lasteni kanssa Lontooseen kesällä. Käymme mm. Harry Potter museossa ja studiokierroksella, Legoland Londonissa, Lion King musikaalissa ja Hard Rock Cafe Londonissa. Liput ostettu ennakkoon musikaaliin ja Harry Potter tourille. Mahdollisesti käydään myös London Eye maailmanpyörässä.

Mieheni kanssa käydään Riikassa Latviassa 6 päivää. Lennot jo ostettu. Jos Lontoon reissu on lasten ehdoilla, niin Riika on sitten kahden nelikymppisen rakastavaisten reissu.

Työn takia 2 pv strategiapäivät Tallinnassa Virossa elokuussa.

Marraskuussa noin viikko Goassa Intiassa. Tämä olisi minulle eka Intian reissu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/241 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täältä palstalta löytyy myös niitä kommentoijia, jotka elää pääosin pääomatuloilla, eikä ole ihan pakko käydä palkkatöissä. Itse nelikymppinen korkeastikoulutettu yrittäjä, joka itse kovalla ahkeruudella hankkinut oman omaisuuteni. Nyt toimin osakesijoittajana, josta saan osinkoja aika kivasti. Aikaa on matkustella ja panostaa omaan parisuhteeseen sekä lapsiini.

Vierailija
164/241 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budapest ja siitä autoilua ympäri Unkaria heti kesäkuussa.

Vierailija
165/241 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa viikoksi Budvaan, Montenegroon

Vierailija
166/241 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodos tän kuun lopussa. Albania myös kiinnostaisi , onko kukaan käynyt? Tarkoitan näitä rantaloma kohteita.

Vierailija
167/241 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso osa tässäkin ketjussa paskapuhetta. Kommentoijat on varmaan niitä aitoja aavee-mammoja joiden kk-palkka netto 5-6 dontsaa ja osa-aikatyö sekä 4 kk lomat per vuosi. Meinaan noihin reissaamisiin kyllä perusduunareilla rahat loppuu lyhyeen, lomapäivistä puhumattakaan.

Ei lomien tarvi aina niin pitkiä olla, perjantai ja maanantai loma- tai ylityövapaaksi, hyvin ehtii johonkin Keski-Euroopan kaupunkiin. Vappukin oli tänä vuonna tiistai, maanantai vapaaksi niin oli pitempi vapaa. Ja nyt tämä vkl, helposti 4 päivän vapaa. Mulla on muuten vielä viime vuotisiakin lomapäiviä pitämättä jokunen. Voin töiden takia nyt kesällä pitää maksimissaan kolme viikkoa ja senkin kahdessa pätkässä, enkä vielä tiedä tarkalleen koska. Lomapäiviä kyllä olisi mutta kun noi työt pirut estää. Sitten kun näyttää siltä, että töistä on tilaisuus olla poissa niin äkkilähtö viikoksi johonkin.

Vierailija
168/241 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen KOMMUNISTI isoilla kirjaimilla niin matkustan vain maihin joissa sosialismi toimii. Ensi syksynä menen taas Kuubaan(12 kerta). Haaveeni olisi taas päästä Pohjois-Koreaan, mutta en saa vielä viisumia, kun olen käynyt siellä 3krt lyhyen ajan sisään (2 vuoden aikana), tai ainakin se oli peruste.

Venäjä on ihana paikka mutta sinne pääsee vaikka viikonlopuksi junalla. En laske sitä edes ulkomaaksi, vaan toiseksi kotimaakseni, vaikka olen ihan puhdas suomalainen.

Vierailija
169/241 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roomaan kesän jälkeen 10 päivää ja sinivalkoisinsiivin.

Vierailija
170/241 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt toukokuussa Lontooseen ja toisen kerran heinäkuussa. Heinäkuulle varattu myös matka Roomaan, Italiassa käynyt viimeksi reipas 8 vuotta sitten, joten sitä odotan innolla. Lokakuussa lähden Japaniin kiertelemään reippaaksi viikoksi.

Kuumaa on Roomassa heinäkuussa mutta todella paljon nähtävää. Et pety.

Vierailija
171/241 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan jatkuvasti Euroopassa ja Aasiassa töiden puolesta.

Vierailija
172/241 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion muuttaa Jerusalemiin vastustamaan antikristusta jo ka pian aloittaa atomisodan Syyriasta käsin ehkä, sitten tuleekin tempaus. myös Kiinan ja Japanin televisioon aion mennä todistamaaan gospelia. Pedon merkki lähestyy samoin tempaus.

Vierailija
173/241 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin just oma toimimatkalla aasiassa, ja ens syksynä road trip jenkkilään. Elämä on töitä, säästämistä ja reissuun..

Vierailija
174/241 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Briteissä ja Pariisissa, olen kesän Norjassa ja joulunaikaan menen Saksaan. Muuta tuskin kerkeän, ehkä viikonloppuloma Belgiassa tms.

Vierailija
175/241 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio matkustaa ulkomaille. Pysyn kotimaassa. Lomalla voi rentoutua täälläkin ja tukea Suomen yrittäjyyttä. Säästyy silleen luonnonvarojakin ja kansantalous kiittää.

Vierailija
176/241 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä Japaniin 3 viikoksi, syyslomalla Lontooseen ja jouluksi Vietnamiin.

Ope

Vierailija
177/241 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimerelle elokuussa (tod näk Korfu), konferenssiin Lontooseen marraskuussa ja vanhempien ja sisarusten perheiden kanssa lomalle Kanarialle joulukuun alussa. Tehdään yleensä miehen kanssa yksi 2-3 viikon kaukoloma talvella ja sitten Välimeren loma kesän lopussa, mutta tänä vuonna mietittiin jos käytäis syksyllä myös kaukolomalla. Mauritiukselle paras aika on matkustaa syksyllä ennen syklonikautta niin se ei ole yleensä valikoitunut talvilomakohteeksi jonne on kiva mennä helmikuussa kun on kylmintä Suomessa.

Toki muitakin unelmia on, haluttais vuokrata syyskuussa talo Toscanasta, heinäkuussa ajaa Lofooteille ja joulukuussa haluaisin Nyciin joululahjaostoksille, mutta miehellä vielä 1-2 vuotta sellainen tilanne töissä että lomia on vaikea ottaa. Itse teen freelancerina hommia laskennallisesti noin 6-7kk vuodesta eli aikaa olis, mutta seuraa ei.

Vierailija
178/241 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ta.pan.itseni ja menen h.elvettiin

Vierailija
179/241 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rethymnon on kiva paikka. Ilmapiiri ja ympäristö. Ei liikaa turisteja. Lämmin ja silloin ihan puhdas. Ei roskilla pilattu. Ei englantilaisia känniporukoita oksentamassa.

Vierailija
180/241 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi suositella muillekin jos tahtoo vain rentoutua ja nauttia lämmöstä. Kivaa pientä tekemistä löytyy. Matka oliivipuutilalle tai merelle. Siellä pääsee uimaankin merelle, jos tahtoo.