Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä on, että 40-55-vuotiaat nainen haluaa seksiä 18-22-vuotiaan miehen kanssa?

Vierailija
07.05.2018 |

Melkein kaikki naiset vai ehkä vain noin joka kolmas?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mahtaako olla tutkimustulosta tästä? Oma käsitykseni on, että häviävän pieni osa. Itseäni ei kyllä vähempää voisi kiinnostaa poikaset. Muistan kyllä itse edelleen, minkälaista seksi sen ikäisen kanssa oli. Luojan kiitos enää ei tarvitse.

Kyllä nuorista miehistäkin löytyy taitavia ja huonoja seksin suhteen aivan kuten vanhemmistakin miehistä.

Minun miesystäväni on 21 vuotias ja seksi hänen kanssaan on taivaallisen upeaa. Hän on erittäin hyvin minun nautintoni huomioiva ja olen saanut hänen kanssaan seurusteluaikaamme suhteutettuna enemmän orgasmeja kuin koskaan kenenkään aiemman seurustelukumppanini tai ex aviomieheni kanssa. Hänen kanssaan olen oppinut myös laukeamaan yhdynnässä ja sitä en ole muiden kanssa kokenut. :)

Vierailija
82/85 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuollainen nuori poika jaksaa pumpata ihan eri tavalla kuin keski-ikäinen pappa.

N41

Hauska, varmaan jaksaisi joo, mutta ei kestä ku 2 min.

Kyllä minun 21v mies kestää helposti yli puoli tuntia, kun välillä hidastaa tahtia tai vaihtelee asentoa. Toki halutessaan tulee myös parissa minuutissa ja on sitten heti valmis uudestaan. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki naiset vai ehkä vain noin joka kolmas?

Hyi, kuka nyt vauvoista kiinnostuisi!

18-22v. nainen = upea nuori aikuinen.

18-22v. mies = vauva?

Ok. 

Ei vaan 

18 - 22-v. tyttö = vauva

18 - 22-v. poika = vauva

Mistä lähtien tyttöjä ja poikia on ruvettu kutsumaan naisiksi ja miehiksi?

:D Itse olin kyllä 21 vuotiaana vaimo ja kahden lapsen äiti, täysin itsenäisesti aviomiehen kanssa taloudestaan huolehtiva nainen.

Ihmisistä löytyy monenlaista persoonaa iästä huolimatta. Toinen on jo nuorena kypsä ja vastuuntuntoinen ja joku ikuisesti huithapeli.

Vierailija
84/85 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän aiheen sivusta, mutta minulla oli elämäni paras seksisuhde 20 v nuoremman miehen kanssa. Olisinpa vain aiemmin uskaltautunut,  mutta kun en. Onhan siinä hiukan pervoutta mukana, mutta kahden kauppa kolmannen korvapuusti!  Toki se kestävyyskin oli toista luokkaa kuin itseni ikäsillä. Ja nautin ihan nuoren vartalon koskettelusta, katselusta.

Ikääntyminen on ikävää, sillä nyt vaihdevuosien päätyttyä ukonäkö ei enää riitä nuoremman miehen seksikumppaniksi. Haluja kyllä olisi, kummallista tämä naisen elämä. Nuorena olet aivan liian ujo ja arka - vaikkakin kaunis tyttö. 

En kuitenkaan yleistäisi tilannettasi. Tai no ehkä tuon ulkonäön ja vaihdevuosien suhteen olet oikeassa, mutta usein naiselta lähtee siinä rytäkässä seksuaaliset halutkin. 

Vierailija
85/85 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko tähän 30v miehenä sanoa väliin että voi kun vain saisi 40+ naista.. täällä ois jos joku haluaisi!:D