Kuinka yleistä on, että 40-55-vuotiaat nainen haluaa seksiä 18-22-vuotiaan miehen kanssa?
Melkein kaikki naiset vai ehkä vain noin joka kolmas?
Kommentit (85)
Olen 47 enkä millään pysty kokemaan 18 v kakaraa seksikkäänä muulla tasolla kuin sillä että no tuo on varmastikin omanikäistensä kakaroiden mielestä seksikäs.
No en halua - hyi! Pedarifiilis tulee heti eikä muutenkaan sytytä mieslapsi yhtään! Kyllähän nyt sekä kropan että mielen tulee olla samalla levelillä.
N45
Uskoni ihmiskuntaan pysyy vain naisten moraalisuuden ja suoraselkäisyyden muodossa. Jos kaikki ihmiset olisivat yhtä moraalittomia kun miehet, niin missä me nyt olisimme?
Onneksi aikuiset naiset ymmärtävät ihmiselon ainutlaatuisuuden ja sen, että nuori on herkkä eivätkä halua "turmella" häntä. Sitävastoin, jopa pappaikäisille miehille ei aiheuta näköjään mitään tunnontuskia turmella nuorta tyttöä, vaikka aivot ja koko henkinen kehitys on kesken. Miehet ja urokset ovat niin vastenmielisiä otuksia mm. leijonaurokset samaa sakkia, naaraat metsästää, hoitaa pennut ja viihtyy keskenään, mutta uros tulee aina pilaamaan kaiken, jopa tappaa toisen uroksen pennut.
Tosi moni! Opiskeluvuosinani 70-luvulla kävimme kaverini kanssa päivätansseissa. Paljon. Melkein joka kerta lähdin jonkun rouvan matkaan. Siinä oppi tavoille ja paljon muutakin. Oli aivan mahtavaa elämää. Ei ollut puumaa silloin vielä keksitty. No nykyään tilanne on vähän toisin päin ja rakastajani on vuosikymmeniä nuorempi. Ihmisten kannattaisi vähän vapautua ja tajuta, että seksi on kivaa ja sitä kannattaa harrastaa. Säästeleminen "ei mihinkään" on aika typerää.
En halua seksiä oman lasteni ikäisten kanssa. Enkä halua seksiä muutenkaan kuin vakiintuneessa parisuhteessa.
Mä en nyt ymmärrä kysymystä. Kyllähän sit haluta voi niinkuin fantasia-tasolla melkein mitä vain tässä maailmassa.
Se mitä tekee onkin sit ihan eri asia. Ikinä en lähtisi "pilaamaan"nuorta poikaa vaikka hänellä kuinka olisi äiti/mummo-fantasia jonka haluaisi toteuttaa kanssani. Vaikka minusta tuon ikäiset ovatkin tosi suloisia ja komeitakin. Mutta liikaa pedofiili-meininkiä!
Kuinka moni miettii, et jos haluaa jotain= se pitää saada toteuttaa? Yksi iso oppi elämässä on, että kaikkea mitä haluaa ei pidä saada. Voinhan minäkin haluta seksiä vaikka tuhannen ihanan miehen kanssa nyt heti, mutta se ei olisi oikein, vähiten aviomiestäni kohtaan.
Eli: opetelkaa itsehillintää ja kieltäytymistä myös, hyvä taito tässä elämässä :)
N46
Voisin tutkia aihetta jossain vaiheessa.
En tosin toimisi testaajana, koska 18-vuotiaat voisivat teoriassa olla lapsenlapsiani, jos kuuluisin toisenlaiseen sukuun. :)
Nuoret miehet ovat usein kauniita, hoikkia ja viehättäviä, mutta pidän heitä lapsina. Minua kiinnostaa seurustellessani keskusteleminen.
N 52
Ei todellakaan kiinnosta pikkupojat. Se ikäluokka nostattaa pelkästään äidillisiä tunteita tämän ikäisissä. Eikä itseäni kiehdo alkaa opettamaan ketään seksissä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta mulle kyllä kelpais ;)
N51
Kannattaisi varmasti sitten miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N51
Niin mitä? Sitäkö, kuinka yleistä se on? Vastaukseni "en tiedä" oli siihen, kuinka yleistä moinen on.
N51
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä kysymystä. Kyllähän sit haluta voi niinkuin fantasia-tasolla melkein mitä vain tässä maailmassa.
Se mitä tekee onkin sit ihan eri asia. Ikinä en lähtisi "pilaamaan"nuorta poikaa vaikka hänellä kuinka olisi äiti/mummo-fantasia jonka haluaisi toteuttaa kanssani. Vaikka minusta tuon ikäiset ovatkin tosi suloisia ja komeitakin. Mutta liikaa pedofiili-meininkiä!
Kuinka moni miettii, et jos haluaa jotain= se pitää saada toteuttaa? Yksi iso oppi elämässä on, että kaikkea mitä haluaa ei pidä saada. Voinhan minäkin haluta seksiä vaikka tuhannen ihanan miehen kanssa nyt heti, mutta se ei olisi oikein, vähiten aviomiestäni kohtaan.
Eli: opetelkaa itsehillintää ja kieltäytymistä myös, hyvä taito tässä elämässä :)
N46
Juuri näin - itsekin katselen nuoria miehiä "sillä silmällä" salaa, mutta ei tulisi mieleenikään toteuttaa mitään tuhmia ajatuksia ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N51
Niin mitä? Sitäkö, kuinka yleistä se on? Vastaukseni "en tiedä" oli siihen, kuinka yleistä moinen on.
N51
... ja itse asiassa kyseessä on vain ajatus, jota en todellakaan toteuttaisi. Mutta ajatellahan ihminen saa ihan mitä haluaa.
Mies on parhaimmillaan 30-40v välissä, kuten nainenkin. Nuoressa on puolensa, mutta kuka jaksaa sitä kersailua.
Vanha taas on hyvä vain henkisiltä ominaisuuksiltaan ja sekin vain, mikäli hän on kohdannut itsensä ja vanhenemisensa realistisesti eli toisin sanoen tietää jo paikkansa, eikä yritä mitään.
Selvästi kuitenkin ne naiset, joilla on mahdollisuus, ulkonäköä ja rahaa kallistuvat nuorempien miesten puoleen ja ne naiset, joille ei ole nallekarkkeja ole jaossa jäänyt ovat sitten niiden vanhojen kanssa.
Nykyään, kun sinkkunaista ei enää polteta roviolla ei tarvitse tyytyä mihin vain.
En tiedä. Itse olen vasta 30-vuotias nainen enkä siltikään haluaisi seksiä noin nuoren miehen kanssa.
Tää on vähän aiheen sivusta, mutta minulla oli elämäni paras seksisuhde 20 v nuoremman miehen kanssa. Olisinpa vain aiemmin uskaltautunut, mutta kun en. Onhan siinä hiukan pervoutta mukana, mutta kahden kauppa kolmannen korvapuusti! Toki se kestävyyskin oli toista luokkaa kuin itseni ikäsillä. Ja nautin ihan nuoren vartalon koskettelusta, katselusta.
Ikääntyminen on ikävää, sillä nyt vaihdevuosien päätyttyä ukonäkö ei enää riitä nuoremman miehen seksikumppaniksi. Haluja kyllä olisi, kummallista tämä naisen elämä. Nuorena olet aivan liian ujo ja arka - vaikkakin kaunis tyttö.
Niin on 10-vuotiaillakin sanoilla leikkimistä. Ei voisi vähempää kiinnostaa.