Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä on, että 40-55-vuotiaat nainen haluaa seksiä 18-22-vuotiaan miehen kanssa?

Vierailija
07.05.2018 |

Melkein kaikki naiset vai ehkä vain noin joka kolmas?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mahtaako olla tutkimustulosta tästä? Oma käsitykseni on, että häviävän pieni osa. Itseäni ei kyllä vähempää voisi kiinnostaa poikaset. Muistan kyllä itse edelleen, minkälaista seksi sen ikäisen kanssa oli. Luojan kiitos enää ei tarvitse.

Tätä täytyisi tutkia valheenpaljastimen kanssa, koska epäilemättä moni keski-ikäinen nainen vastaa sen sosiaalisesti hyväksytyn mallin mukaisesti, vaikka oikeasti nuoria miehiä himoitsisikin. Olisihan se aika kornia myöntää haluavansa nuoria miehiä kun samalla kuitenkin haukkuu ikäisiään miehiä siitä, että nämä haluavat nuoria naisia. :D

Vierailija
22/85 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En panisi omaa lastani nuorempaa miestä. Kolmekymppisenä oli kiihkeää seksiä 19-vuotiaan kanssa, mutta todellakin vain seksiä, en todellakaan olisi kehdannut näyttäytyä hänen kanssaan saati yrittänyt keskustella mistään.

Mikset panisi oma lastasi nuorempaa miestä? Ottaisitko käskyjä vastaan pomolta, joka on omaa lastasi nuorempi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että kovin moni, korkeintaan ehkä joka kymmenes. Olen 40-vuotias, ja parikymppiset miehet aiheuttavat lähinnä äidillisiä tunteita.

Onkohan naiset aivopesty tuntemaan nuoria miehiä kohtaan äidillisiä tunteita? Monen 40v. miehen mielestä naiset ovat juuri parhaimmillaan 18-22-vuotiaina ja haaveilevat näistä alituisesti.

Joo ymmärrän, moni 18-22v. mies ovat vielä todella keskenkasvuisen näköisiä. Mutta kyllä niitä miehekkään näköisiä/oloisia 20-22v. yksilöitäkin löytyy.

Itse naisena viehätyn nuoruuden hehkusta (uskon vakaasti että vetovoima nuoruuteen on biologista), enkä häpeile myöntää sitä. 

Vierailija
24/85 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen nainen ja kyllä tuon ikäiset vielä joskus menee, 20 ylöspäin. Mutta en osaa sanoa sitten vaikka 10 vuoden päästä, luultavasti ei noin nuoret.

Vierailija
25/85 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siitä tutkimustuloksia, että siinä missä miesten ihannenaisen ikä on aina - miehen iästä riippumatta - n. 18-20, naisten ihannemiehen ikä nousee naisen iän mukana. Oletan että pätee myös seksin suhteen.

Miesten mieleen on varmasti sellainen kokematon nuori tyttönen, mutta miehessä kokemattomuus petipuuhissa ei ole mun ihannelistan kärkipäässä. Kukin tavallaan toki. Varmaan jotain keski-ikäistä naista sellainen viehättää.

Mun näkemykseen toki varmasti vaikuttaa se, että olen työskennellyt kohta 20 vuotta lukiolaisten kanssa. Tunnen 19-vuotiaan sielunmaiseman melko hyvin, eikä se saa mun seksuaalisuutta värähtelemään ;)

Vierailija
26/85 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta oman lapsen ikäiset miehet. N42

Vierailija
27/85 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi "nothing of value was lost", kun ei mummeleita kiinnosta. :D 

M19

Vierailija
28/85 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että kovin moni, korkeintaan ehkä joka kymmenes. Olen 40-vuotias, ja parikymppiset miehet aiheuttavat lähinnä äidillisiä tunteita.

Minulla on samanlainen huumorintaju kuin parikymppisillä miehillä enkä koe äidillisiä tunteita ketään kohtaan. Kyllä joku miehekäs nuori mies kiinnostaisi varmaan suurinta osaa.

Vierailija
29/85 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siitä tutkimustuloksia, että siinä missä miesten ihannenaisen ikä on aina - miehen iästä riippumatta - n. 18-20, naisten ihannemiehen ikä nousee naisen iän mukana. Oletan että pätee myös seksin suhteen.

Miesten mieleen on varmasti sellainen kokematon nuori tyttönen, mutta miehessä kokemattomuus petipuuhissa ei ole mun ihannelistan kärkipäässä. Kukin tavallaan toki. Varmaan jotain keski-ikäistä naista sellainen viehättää.

Mun näkemykseen toki varmasti vaikuttaa se, että olen työskennellyt kohta 20 vuotta lukiolaisten kanssa. Tunnen 19-vuotiaan sielunmaiseman melko hyvin, eikä se saa mun seksuaalisuutta värähtelemään ;)

Tää nyt on vähän erikoista, kuulostat tuolta yhdeltä mieheltä jolla on pakkomielle 18-20v naisiin. Voiko joku opettaja muka ajatella noin? Minä ainakin olin sen ikäisenä todella epävarma ja arka reppana, mutta ehkä se sitten on viehättävää naisessa.

Vierailija
30/85 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä hiukan epäilyttävänä tuon ikäistä naista joka etsii alle parikymppisiä pojankoltiaisia seksiin. Yleensä näillä on efebofiilisia taipumuksia, eikä heitä saisi päästää esim kouluihin töihin.

Vierailija
31/85 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vähän yli 40 ja miehen ikäraja mulle on ehkä jotain n. 37-55 väliltä. Joillain nuorilla miehillä tuntuu olevan kuvitelma, että kaikki vanhemmat naiset olisivat jotenkin kiinnostuneita nuoremmista samalla tavalla kuin monet miehet nuoremmista naisista ja luulevat, että se vanhempi nainen baarissa on jotenkin tosi epätoivoinen ja miehen tarpeessa. Varmaan joillekin järkyttäville kännisille pubiruusuille kelpaa kuka vaan, mutta ei kukaan normaali nainen kiinnostunu kakaroittensa ikäisistä. Tämä siis yleinen mielipide naisten keskuudessa. Joten please piirittäkää niitä oman ikäisiänne.

Vierailija
32/85 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorista "perus"miehistä iso osa on varmaan rasittavaa seuraa, mutta olen tavannut tosi kivoja ja fiksuja tyyppejä, joiden kanssa on rentoa olla. Olen varmaan vähän kakara itsekin. Pakko nyt sanoa että ei sillä iällä oikeasti ole paljon merkitystä kun ihminen on oikea. Mutta joo 22 v on kyllä vielä aika nuori. :)

Vierailija
33/85 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vähän yli 40 ja miehen ikäraja mulle on ehkä jotain n. 37-55 väliltä. Joillain nuorilla miehillä tuntuu olevan kuvitelma, että kaikki vanhemmat naiset olisivat jotenkin kiinnostuneita nuoremmista samalla tavalla kuin monet miehet nuoremmista naisista ja luulevat, että se vanhempi nainen baarissa on jotenkin tosi epätoivoinen ja miehen tarpeessa. Varmaan joillekin järkyttäville kännisille pubiruusuille kelpaa kuka vaan, mutta ei kukaan normaali nainen kiinnostunu kakaroittensa ikäisistä. Tämä siis yleinen mielipide naisten keskuudessa. Joten please piirittäkää niitä oman ikäisiänne.

Ensinnäkään kaikilla naisilla ei ole kakaroita ja toisekseen miksi se on sinulle ongelma jos joku viettä aikaa onkun nuoremman kanssa?

Vierailija
34/85 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran on yli neljäkymppiset naiset pyytänyt kotiinsa ravintelissa. M19

Vierailija
35/85 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin nuoret vonkaa, mutten suostu. Chattailla voidaan ja vaihtaa videoita ja kuvia, mutta siihen se jää. Sekin tuntuu vähän kyseenalaiselta. No videoissa ym ei näe kasvoja, jos näkisi niin voisi loppua sekin kun olisi joku babyface. (Täysikäisistä puhutaan siis kyllä, yli 20 v.)

Itse 50+ ja voisin ehkä harkita 35 v, realistisesti itseäni 10 v nuorempi on täysin ok.

Lapsiahan tuommoiset 18 v ovat. Joskus kun tuon ikäisiä poikia näen niin mietin vain, että olisinkohan nuorena tyttönä tykäänyt, että tuo on kivan näköinen. Eivät kyllä värähdytä mitään minussa.

Jotenkin kuvittelen, että suurin osa naisista ei ihan hirveän nuorista välitä. Ei ainakaan ole koskaan tullut puheeksi kun nuori mies on mennyt ohi, että vau olipa siinä ,tms.

Vierailija
36/85 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään kaikilla naisilla ei ole kakaroita ja toisekseen miksi se on sinulle ongelma jos joku viettä aikaa onkun nuoremman kanssa?

Tiedän, mullakaan ei ole kakaroita ja silti herää äidinvaistot sellaisiin, jotka voisivat olla lapsiani. Älä kysy kysymystä jos et kestä kuulla siihen rehellistä vastausta.

Vierailija
37/85 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tuon ikäisistä miehistä on ihan yhtä älykästä porukkaa kuin ne saman ikäiset pissiksetkin.

Vierailija
38/85 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, mullakaan ei ole kakaroita ja silti herää äidinvaistot sellaisiin, jotka voisivat olla lapsiani. Älä kysy kysymystä jos et kestä kuulla siihen rehellistä vastausta.

Siis mitä en kestä kuulla? :D Ok sulla äidinvaistot, onnea niistä. Itsellä sellaiset on korkeintaan pikkulapsia kohtaan. 

Vierailija
39/85 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44 ja esikoispoikani on 21. Eipä tulisi mieleenkään haluta tuon ikäisiä jannuja.

Vierailija
40/85 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän kyllä hiukan epäilyttävänä tuon ikäistä naista joka etsii alle parikymppisiä pojankoltiaisia seksiin. Yleensä näillä on efebofiilisia taipumuksia, eikä heitä saisi päästää esim kouluihin töihin.

Kai sä ymmärrät, että 18+ ikäinen on aikuinen (ainakin lain näkökulmasta)? Ei silloin olla mihinkään esiteineihin kajoamassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä