Kuinka yleistä on, että 40-55-vuotiaat nainen haluaa seksiä 18-22-vuotiaan miehen kanssa?
Melkein kaikki naiset vai ehkä vain noin joka kolmas?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Hyi, kuka nyt vauvoista kiinnostuisi!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi "nothing of value was lost", kun ei mummeleita kiinnosta. :D
M19
Älä suotta ota itseesi siitä, että tädit eivät kehtaa tunnustaa himoitsevansa sinua. Osasyy näiden himojen kieltämiseen on juuri tuossa sinun asenteessasi: monet vanhemmat naiset pelkäävät torjutuksi ja nöyryytetyksi tulemista kuin ruttoa.
Kyllähän tuollainen nuori poika jaksaa pumpata ihan eri tavalla kuin keski-ikäinen pappa.
N41
Ei ei ei... itse olen 40 ja en olisi alle kolmevitosen miehen kanssa, inhottava ajatuskin. Minua on aina kiinnostaneet itseäni vanhemmat miehet, nykyinen on 12 vuotta vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mahtaako olla tutkimustulosta tästä? Oma käsitykseni on, että häviävän pieni osa. Itseäni ei kyllä vähempää voisi kiinnostaa poikaset. Muistan kyllä itse edelleen, minkälaista seksi sen ikäisen kanssa oli. Luojan kiitos enää ei tarvitse.
Tätä täytyisi tutkia valheenpaljastimen kanssa, koska epäilemättä moni keski-ikäinen nainen vastaa sen sosiaalisesti hyväksytyn mallin mukaisesti, vaikka oikeasti nuoria miehiä himoitsisikin. Olisihan se aika kornia myöntää haluavansa nuoria miehiä kun samalla kuitenkin haukkuu ikäisiään miehiä siitä, että nämä haluavat nuoria naisia. :D
Juuri noin. Eiköhän enemmistö hyökkäisi heti nuorten miesten kimppuun, jos se olisi moraalisesti hyväksyttyä. Nähtiinhän se jo, kun t-paikanhakijoita tuli, niin eiköhän hesassa jo keski-ikäiset koppelot olleet alaikäisten poikien kimpussa tarjoten jopa rahaa seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18-22v. nainen = upea nuori aikuinen.
18-22v. mies = vauva?
Ok.
En tiedä, seksiseuraksi voisin kelpuuttaa jos ei olisi ihan teini tapaus, tosin olen naimisissa. Hyvät muistot nuoruuden rakastajista :D
Seurustelusuhteeseen ei kyllä voisi kuvitella.
lapseton nainen 40v
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuollainen nuori poika jaksaa pumpata ihan eri tavalla kuin keski-ikäinen pappa.
N41
Hauska, varmaan jaksaisi joo, mutta ei kestä ku 2 min.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mahtaako olla tutkimustulosta tästä? Oma käsitykseni on, että häviävän pieni osa. Itseäni ei kyllä vähempää voisi kiinnostaa poikaset. Muistan kyllä itse edelleen, minkälaista seksi sen ikäisen kanssa oli. Luojan kiitos enää ei tarvitse.
Tätä täytyisi tutkia valheenpaljastimen kanssa, koska epäilemättä moni keski-ikäinen nainen vastaa sen sosiaalisesti hyväksytyn mallin mukaisesti, vaikka oikeasti nuoria miehiä himoitsisikin. Olisihan se aika kornia myöntää haluavansa nuoria miehiä kun samalla kuitenkin haukkuu ikäisiään miehiä siitä, että nämä haluavat nuoria naisia. :D
Juuri noin. Eiköhän enemmistö hyökkäisi heti nuorten miesten kimppuun, jos se olisi moraalisesti hyväksyttyä. Nähtiinhän se jo, kun t-paikanhakijoita tuli, niin eiköhän hesassa jo keski-ikäiset koppelot olleet alaikäisten poikien kimpussa tarjoten jopa rahaa seksistä.
Ja yleistät sen porukan enemmistöksi, koska....?
Vierailija kirjoitti:
Ei ei ei... itse olen 40 ja en olisi alle kolmevitosen miehen kanssa, inhottava ajatuskin. Minua on aina kiinnostaneet itseäni vanhemmat miehet, nykyinen on 12 vuotta vanhempi.
Sua siis kiihottaa ikääntymisen merkit miehen kasvoissa ja kehossa? Sitä kutsutaan vanhuusfetissiksi. Ihan turha yrittää urputtaa jostain vanhempien miesten henkisestä kypsyydestä... :D Tosi harvat miehet kypsyvät merkittävästi ikääntyessään, varsinkaan ne jotka jahtaavat itseään huomattavasti nuorempia naisia.
Mä olen 30, mutta silti kymmenen vuotta nuorempi kyllä ällöttäisi vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18-22v. mies = vauva?
Ok.
Ei vaan
18 - 22-v. tyttö = vauva
18 - 22-v. poika = vauva
Mistä lähtien tyttöjä ja poikia on ruvettu kutsumaan naisiksi ja miehiksi?
Kuka nyt keskenkasvuisen pojan kanssa haluaisi ruveta millekään! Olisivat nuorempia kuin omat lapseni. Iljettää ajatuskin. Ja ne jutut. Muistan, kuinka parikymppisenäkin pidin samanikäisiä poikia todella lapsellisina puheiltaan ja käytökseltään.
Enemmänkin sellaset 25-35v. miehet kiinnostais. Mut niistä on ihan turha haaveilla, kun ei niitä kiinnosta 40+ vuotiaat "mummot". Naiset ovat realistisempia näissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18-22v. mies = vauva?
Ok.
Ei vaan
18 - 22-v. tyttö = vauva
18 - 22-v. poika = vauva
18v. on lain silmissä aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
N41
Millainen nelikymppinen nainen kutsuu omanikäisiään miehiä papoiksi? Pidätkö itseäsi mummona?
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt keskenkasvuisen pojan kanssa haluaisi ruveta millekään! Olisivat nuorempia kuin omat lapseni. Iljettää ajatuskin. Ja ne jutut. Muistan, kuinka parikymppisenäkin pidin samanikäisiä poikia todella lapsellisina puheiltaan ja käytökseltään.
Minusta niillä on hauskoja juttuja, sellaista absurdia huumoria vs turkulaisvitsit tai sananmuunnokset.
Vierailija kirjoitti:
Enemmänkin sellaset 25-35v. miehet kiinnostais. Mut niistä on ihan turha haaveilla, kun ei niitä kiinnosta 40+ vuotiaat "mummot". Naiset ovat realistisempia näissä asioissa.
En tiedä onko naiset varsinaisesti realistisempia, vaan ehkä naiset pelkäävät torjutuksi tulemista paljon enemmän kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18-22v. mies = vauva?
Ok.
Ei vaan
18 - 22-v. tyttö = vauva
18 - 22-v. poika = vauva
18v. on lain silmissä aikuinen.
Olkoon vaan lain mukaan aikuinen. Biologisesti 18-vuotias ei kuitenkaan vielä ole aikuinen. Tutustu aivojen kehitykseen jostakin kansantajuisesta artikkelista. Huomaat, että tunne-elämä ja ajattelu eivät ole vielä kypsyneet, koska aivot eivät toimi vielä kypsästi.
Ei noin nuoret vielä ole miehekkäitä. Ihan riippumatta siitä kasvaako parta ja onko hartiat leveät kuin ladon ovet. Nättejä voivat olla, mutta miehekkyys vaatii vähän kypsyyttä korvien väliin.