Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa olla ruma

Vierailija
07.05.2018 |

Olen tehnyt suurin piirtein voitavani ulkonäköni eteen, mutta siitä ei ole ollut paljonkaan hyötyä, koska olen yksinkertaisesti geneettisesti ruma. Tämä asia häiritsee ja vie liikaa tila minun mielessäni. Käsitän hyvin, että kaikki ihmiset eivät voi olla kauniita, mutta oman rumuutensa voisi oppia hyväksymään? Neuvoja, kokemuksia?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä hyväksyminen on askel parempaan elämään. Mä esimerkiksi olen onnellinen omaan terveyteen ja ettei ole mitään vakavia sairauksia vielä.

Naamallensa ei voi mitään, luonteelle ja käytökselle voi.

T. N24

Vierailija
2/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuulla on joku kiva kohta.

Tekstisi perusteella ainakaan luonteesi ei ole ruma. Henkinen kauneus heijastuu myös ulkoiseen - et vain tiedosta sitä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsensä hyväksyminen on askel parempaan elämään. Mä esimerkiksi olen onnellinen omaan terveyteen ja ettei ole mitään vakavia sairauksia vielä.

Naamallensa ei voi mitään, luonteelle ja käytökselle voi.

T. N24

Niin mutta miten se itsensä hyväksyminen tapahtuu?

Ap

Vierailija
4/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus on aliarvostettua, meitä on paljon :)!

Vierailija
5/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin säästynyt monilta ongelmilta elämässäni, jos olisin ollut ruma alunperin. Tosin silloin miettisin varmaan päin vastoin.

Vierailija
6/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takuulla on joku kiva kohta.

Tekstisi perusteella ainakaan luonteesi ei ole ruma. Henkinen kauneus heijastuu myös ulkoiseen - et vain tiedosta sitä itse.

Yleensä kaikilla on ainakin joku kiva kohta ulkonäössään, mutta kumma kyllä, minun ulkomuodossani ei ole ainuttakaan ominaisuutta, joka olisi yleisten kauneuskäsitysten mukainen. Tätä voi olla vaikea uskoa, se hämmästyttää joka päivä minua itseänikin, mutta näin kuitenkin on.

Vierailija
7/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todella ruma. Otsani on aivan kamala, mutta otsatukkakin näyttää mielestäni rumalta, joten en halua sellaista. Olen myös lihava, karsastan ja minulla on valtava nenä sekä huono iho. Ja karvojen liikakasvua myös. En missään nimessä pidä itseäni viehättävänä ja oma peilikuva masentaa joka kerta. Googlatkaa vaikka Slaton Sisters tai Tammy Slaton tai Amy Slaton, minä näytän aika paljon juuri noilta.

Toki laihdutan koko ajan, mutta se ei tee minusta sen kauniimpaa. :'(

Vierailija
8/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laihdutus vaan kummasti parantaa ulkonäköä, kun turvotus laskee

Vierailija
9/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen todella ruma. Otsani on aivan kamala, mutta otsatukkakin näyttää mielestäni rumalta, joten en halua sellaista. Olen myös lihava, karsastan ja minulla on valtava nenä sekä huono iho. Ja karvojen liikakasvua myös. En missään nimessä pidä itseäni viehättävänä ja oma peilikuva masentaa joka kerta. Googlatkaa vaikka Slaton Sisters tai Tammy Slaton tai Amy Slaton, minä näytän aika paljon juuri noilta.

Toki laihdutan koko ajan, mutta se ei tee minusta sen kauniimpaa. :'(

Ei tuossa nyt ollut loppujen lopuksi kovinkaan montaa huonoa piirrettä, sitä paitsi esim iso nenä ei välttämättä ole ruma, jos se on kauniin muotoinen. Sulla on sitten varmaan muodokas kroppa. Uskon, että hiukan liioittelet ton linkin kanssa.

T. Ap

Vierailija
10/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia ihmisiä ei ole olemassakaan - on vaan harkitsemattomasti/taidottomasti valittuja kuteita, meikkejä ja kampauksia.

Hymy kaunistaa kenet tahansa!

Vierailija
11/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt suurin piirtein voitavani ulkonäköni eteen, mutta siitä ei ole ollut paljonkaan hyötyä, koska olen yksinkertaisesti geneettisesti ruma. Tämä asia häiritsee ja vie liikaa tila minun mielessäni. Käsitän hyvin, että kaikki ihmiset eivät voi olla kauniita, mutta oman rumuutensa voisi oppia hyväksymään? Neuvoja, kokemuksia?

Entä paljon puhuttu sisäinen kauneus. Etkö usko siihen?

Vierailija
12/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumia ihmisiä ei ole olemassakaan - on vaan harkitsemattomasti/taidottomasti valittuja kuteita, meikkejä ja kampauksia.

Hymy kaunistaa kenet tahansa!

Kauniisti ajateltu, mutta ei tuo nyt ihan paikkaansa pidä vaikka tietysti usein rumuudessa on kyse noistakin asioista. Jokainen pystyy tiettyyn rajaan saakka kohentamaan ulkonäköään, mutta ei se välttämättä kauheasti auta. Ainakin minun kohdalla näin on. Hyvä pukeutuminen ehkä vähän hämää, mutta ei poista ongelmaa. Vaatteiden ja meikkien alla olen kuitenkin yhtä ruma kuin ilman niitä.

Ap

Vierailija
13/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä paljon puhuttu sisäinen kauneus. Etkö usko siihen?

On sillä tietysti merkitystä, mutta ne on myös jossain määrin erilliset asiat eikä nykymaailmassa pötkitä pitkälle pelkällä sisäisellä kauneudella.

T. Ap

Vierailija
14/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jokaiselle ihmiselle löytyy oma lokero, kauneusmielessä. Josset sä nyt ihan puolikkailla kasvoilla oo syntynyt, niin pitäisi olla jotain tehtävissä. Ja silloinkin voisit mennä varmaan johonkin leikkaukseen...

Kauneus on 50% itseluottamusta. Jos olet mielestäsi ruma, niin sitten todennäköisesti se kuva heijastuu muillekin. Ensimmäinen askel kauneuteen olisi hyväksyä oma rumuus. Mitä siitä seuraa, miten se vaikuttaa oman elämään. Mikä on kaikkein rumin asia itsessäsi? Mitä tapahtuisi, jos se olisi kaikkein merkittävin piirre itsessäsi, johonka kaikki ihmiset kiinnittäisivät ensimmäisenä huomionsa? Tuskin siihen kuolisit kuitenkaan?

Tämän jälkeen ala urheilemaan. Keksi joku harrastus, mistä tykkäät. Tai jos et keksi mitään, niin tee sitä mitä kaikki tekee: käy salilla pari kertaa viikossa, hölkkää, käy kävelyillä. Yritä syödä hyvin, kiinnitä huomiota siihen että saisit porskutettua vihanneksia ja kaikkea monipuolisesti. Tätä kautta sinun yöuniesi pitäisi parantua, mikä on kauneuden perusta. Vitamiinivalmisteitakin voi käyttää.

En ole nainen, joten en jaksa ruveta selittämään ulkonäköseikoista tarkemmin. Joku muu voi täydentää.

Vierailija
15/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä jokaiselle ihmiselle löytyy oma lokero, kauneusmielessä. Josset sä nyt ihan puolikkailla kasvoilla oo syntynyt, niin pitäisi olla jotain tehtävissä. Ja silloinkin voisit mennä varmaan johonkin leikkaukseen...

Kauneus on 50% itseluottamusta. Jos olet mielestäsi ruma, niin sitten todennäköisesti se kuva heijastuu muillekin. Ensimmäinen askel kauneuteen olisi hyväksyä oma rumuus. Mitä siitä seuraa, miten se vaikuttaa oman elämään. Mikä on kaikkein rumin asia itsessäsi? Mitä tapahtuisi, jos se olisi kaikkein merkittävin piirre itsessäsi, johonka kaikki ihmiset kiinnittäisivät ensimmäisenä huomionsa? Tuskin siihen kuolisit kuitenkaan?

Tämän jälkeen ala urheilemaan. Keksi joku harrastus, mistä tykkäät. Tai jos et keksi mitään, niin tee sitä mitä kaikki tekee: käy salilla pari kertaa viikossa, hölkkää, käy kävelyillä. Yritä syödä hyvin, kiinnitä huomiota siihen että saisit porskutettua vihanneksia ja kaikkea monipuolisesti. Tätä kautta sinun yöuniesi pitäisi parantua, mikä on kauneuden perusta. Vitamiinivalmisteitakin voi käyttää.

En ole nainen, joten en jaksa ruveta selittämään ulkonäköseikoista tarkemmin. Joku muu voi täydentää.

Jotenkin hassua, että automaattinen olettamus on, että ruma ihminen on liikuntaa harrastamaton ja lihava. No, en ole kumpaakaan vaan normaalipainoinen ja kuntoilua harrastan. Toki voisin olla paljon paremmassakin kuosissa, mutta perimmäinen ongelma on epäsuhtaiset kehon mittasuhteet ja ruma ruumiinrakenne, joita ei mikään määrä liikuntaa tule ikinä korjaamaan. Ja naama on ruma, toki tietysti meikattuna inhimillisempi.

T. Ap

Vierailija
16/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys on tärkeintä. Sekin on klisee jonka tajuaa vasta kun on henki lähdössä. Mutta on kuitenkin tosiasia, että sen jälkeen on kuitenkin ulkonäkö aika iso asia. Kaunis nainen pääsee elämässä paljon helpommalla. Se heijastuu niin  moneen asiaan ettei sitä heti uskoisi. Vahva itsetunto, kehut yms, ei joudu lapsena tai nuorena useinkaan kiusatuksi vaan on aina se, joka halutaan. Kyllä siinä tietysti lähtökohdat on jo paremmat. On helpompi toteuttaa myös muita hyviä ominaisuuksiaan, uralla etenee paremmin jne. Miehet ovat sulaa vahaa jalkojen alla, varsinkin jos luonnekin on mukava ja on lisäksi älykäs. Kaunis nainen saa ns. statukseltaan parempitasoisen miehen ja pääsee yleensä myös nauttimaan taloudellisesti paremmasta asemasta sitä kautta vaikka kaikki muut ominaisuudet, koulutukset ja kyvyt olisivat samat kuin rumalla kaverilla. Nämä ova tosiasioita, joiden sanomista pidetään junttina, mutta jokainen tietää että se on totta. Meidän kaveripiirissä oli yksi todella kaunis nainen. Kaiken lisäksi oli myös mukava ja fiksu, mutta ihan samalla tavalla kuin muutkin.  Kaikki miehet kiinnostuivat hänestä minne ikinä menimme. On onnellisesti naimisissa miljonäärin kanssa, hyvä ura itselläkin. Me kolme muuta tavista olemme eronneita yksinhuoltajia matalapalkka-aloilla. Eihän se raha ja ulkonäkö onnea tuo, mutta helpompi se on elää luxus-alueella kivassa omakotitalossa ja aja upean miehen kanssa, ajaa uudella ökyautolla kuin itkeä kaupungin vuokra-asunnossa ja kulkea metrolla töihin.... 

Vierailija
17/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveys on tärkeintä. Sekin on klisee jonka tajuaa vasta kun on henki lähdössä. Mutta on kuitenkin tosiasia, että sen jälkeen on kuitenkin ulkonäkö aika iso asia. Kaunis nainen pääsee elämässä paljon helpommalla. Se heijastuu niin  moneen asiaan ettei sitä heti uskoisi. Vahva itsetunto, kehut yms, ei joudu lapsena tai nuorena useinkaan kiusatuksi vaan on aina se, joka halutaan. Kyllä siinä tietysti lähtökohdat on jo paremmat. On helpompi toteuttaa myös muita hyviä ominaisuuksiaan, uralla etenee paremmin jne. Miehet ovat sulaa vahaa jalkojen alla, varsinkin jos luonnekin on mukava ja on lisäksi älykäs. Kaunis nainen saa ns. statukseltaan parempitasoisen miehen ja pääsee yleensä myös nauttimaan taloudellisesti paremmasta asemasta sitä kautta vaikka kaikki muut ominaisuudet, koulutukset ja kyvyt olisivat samat kuin rumalla kaverilla. Nämä ova tosiasioita, joiden sanomista pidetään junttina, mutta jokainen tietää että se on totta. Meidän kaveripiirissä oli yksi todella kaunis nainen. Kaiken lisäksi oli myös mukava ja fiksu, mutta ihan samalla tavalla kuin muutkin.  Kaikki miehet kiinnostuivat hänestä minne ikinä menimme. On onnellisesti naimisissa miljonäärin kanssa, hyvä ura itselläkin. Me kolme muuta tavista olemme eronneita yksinhuoltajia matalapalkka-aloilla. Eihän se raha ja ulkonäkö onnea tuo, mutta helpompi se on elää luxus-alueella kivassa omakotitalossa ja aja upean miehen kanssa, ajaa uudella ökyautolla kuin itkeä kaupungin vuokra-asunnossa ja kulkea metrolla töihin.... 

Niin mikä sun pointti nyt tässä oli? Mikään kirjoittamistasi itsestäänselvyyksistä ei tarjonnut ratkaisua minun tai muiden rumien tilanteeseen.

Ap

Vierailija
18/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen tutustumaan henkisen puolen juttuihin. Voit ymmärtää miksi olet täällä ja miksi olet arvokas. Kauneus on joka tapauksessa aina katoavaista. Sillä välin kun  muut puunaavat naamaansa joka kuitenkin rupsahtaa kohta, voisit kehittää itseäsi, mikä on jotain paljon hienompaa ja pysyvämpää.

Vierailija
19/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siihen ole ratkaisua olemassa. Elät niillä mitä on. Olen tavis itsekin.  Teet ulkonäölle sen minkä kohtuullisella panostuksella voit ja elät niille pelimerkeillä mitä olet geenilotossa saanut. Kannattaa keskittyä niiden asioiden kehittämiseen joihin voi vaikuttaa ja joista saa iloa itselleen. Kerran täällä vaan eletään. Joku neliraajahalvaantunut olisi onnellinen, että pääsisi kävelylle. Elät niillä mitä on tai sitten mietit koko elämäsi jotain nenääsi tai kasvonpiirteitäsi, joille ei voi mitään eikä muutu mihinkään vaikka valittaisit vuoden sitä tällä palstalla. Miksi tuhlata elämä siihen, mihin ei voi vaikuttaa kuin tietysti tiettyyn rajaan asti. Tasan ei mene nallekarkit tässä elämässä. Suurin ongelma näyttää olevan tuo itsesäälisi. Ihmisillä on erilaisia ongelmia. Kenellä ulkonäkö, kenellä terveys, kenellä huumeongelma tai masennus tms. Ei joku rintasyöpä tai lapsen kuolemakaan mitään kivoja asioita ole, kuten lähipiirini viehättävän näköisillä naisilla tällä hetkellä on. Vituttaa tuollaiset lapselliset märisijät.

Vierailija
20/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kauniit ihmiset ovat harvemmassa kuin ns. rumat ja tavikset. Eli et ole yksin.

Tosin kuka rumuuden määrittelee? Itse kiinnitän jokaisessa ihmisessä heidän parhaisiin puoliinsa huomiota. Joku "ruma"kasvoinen voi omata upean kropan (näin tällaisen esimerkin viimeksi tänään bussissa) ja upeakasvoinen taas voi omata muodottaman kropan. Sellaisia täydellisiä paketteja on todella harvassa. Vähemmän viehättävillä on myös kauniita ominaisuuksia, kuten nättejä silmiä, kauniita hiuksia, pieniä käsiä ym.

Olet itsesi pahin arvostelija ja sitä myöten vihollinen.