Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raikkaan tuoksuinen pyykinpesuaine?

Vierailija
07.05.2018 |

Suositelkaahan. Nestemäistä. Ariel sekä perus bio luvil liian voimakkaita.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteeton. Hajustetut pesuaineet eivät tuoksu raikkailta, vaan ohi kävellessä hajustettua pesuainetta käyttävät saavat muut ihmiset nyrpistämään nenäänsä, haju kun on todella voimakas ja jää leijumaan ilmaan. Siihen omaan hajuun tottuu, muut eivät. Mieluummin käyttöön vaikka joku kosmetiikkahajuste, se kun ei yleensä samalla tavalla muutu inhottavaksi kuin hajustetut vaatteet. Sitäkään ei toki vaatteille eikä ylenmäärin. Yksi tuoksu kerrallaan.

Vierailija
2/30 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen Tend Color and Whitesta nestemäistä ravistelemalla 1,5l vesipullossa. Helppoa! Se vaan on voittamaton tuoksu. (Myös tuttava kysyi, mitä pesuainetta käytän)

Nestemäiset vaan haisee kaikki pistävälle, ja täysin hajusteettomana vaatteet jää jotenkin 'puolitiehen'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serto. Jättää vain miedon raikkaan tuoksun, tykkään kovasti.

Vierailija
4/30 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteettomia olen kyllä käyttänytkin mutta tykkään myös miedosta pesuaineen tuoksusta vaatteissa (kosteana). Kun laittaa pesuainetta selvästi vähemmän kuin neuvotaan niin eivät tuoksut hyökkää päälle. Ap

Vierailija
5/30 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteeton + etikka huuhteluaineena = raikasta pyykkiä

Vierailija
6/30 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko voileivän hajuisena?

Vierailija
7/30 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbowilla on sensitive nestemäinen pesuaine.

Siihen kun on tottunut, en muuta käytäkään.

Vierailija
8/30 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääosin käytän hajustamattomia. Joskus jos on miehen erityisen likaisia työvaatteita tmv. laitan hajuttoman nestemäisen aineen lisäksi pesupalloon lorauksen jotain tuoksullista.

Meillä huomaa mm. lapsen kavereista, että kenellä käytetään esim. juuri Arielia. Kamalan pistävä katku leijailee näistä lapsista pitkin asuntoa.

Oma veljeni tokaisi, että tykkää että astiat ja vaatteet tuoksuu puhtaalta. Minä siinä tiskikonetta tyhjentäessä silmiä kirvellen ihmettelin fairyn tabletin jäljiltä ja veli samaan aikaan laittoi keittiön vieressä kodinhoitohuoneessa Ariel-pyykkiä kuivumaan. Tuntui, että en saanut happea!

Lapset haistelee mummolareissun jälkeen vaatteitaan vielä kolmen pesun jälkeen, että "Nää tuoksuu mummolalle!". :D

Itse sitten väkisinkin miettii, että häiritseeköhän (tai mahtavatko edes huomata) muita perheitä se, että meillä ei tosiaan tuoksu kotona tai meidän vaatteissa mikään.

Vierailija
9/30 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteeton pesuaine.

Huuhteluaineeksi etikkaa ja muutama pisara jotain eteerista öljyä, esim. minttua tai eukalyptusta. Siinä on raikkaan pyykin salaisuus.

Vierailija
10/30 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteetonta pesuainetta äänestetään täälläkin. Ainoa oikeasti raikas vaihtoehto. Kaikki muut ovat kemiallista katkua vaan. Ja jos ap tykkäät pesuaineen hajusta vain märässä pyykissä niin anna ihmeessä olla koko hajuste, kuivanahan sitä pyykkiä pitäisi "arvostella", päällepukemisvalmiudessa. Mitä väliä mille se haisee sen 5 minuuttia kun pyykkejä ripustaa. Sillä on merkitystä mille se haiskahtaa kun pukee ne vaatteet päälle ja lähtee kotiovesta ulos.

Vierailija
11/30 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajusteeton pesuaine.

Huuhteluaineeksi etikkaa ja muutama pisara jotain eteerista öljyä, esim. minttua tai eukalyptusta. Siinä on raikkaan pyykin salaisuus.

Sitä etikkaa ei kuitenkaan saa laittaa liikaa, sillä siihen "turtuu" ja itse ei enää haista sitä, jos vaatteisiin jää etikasta jäämiä (vaikka suurin osa haihtuukin pois).

Itse laitan etikan sekaan laventelia muutaman pisaran. Eteerisillä öljyillä saa paljon vaihtelua. Tietysti pitää olla vähän varovainen, että mihin pyykkiin sitä laittaa, sillä esimerkiksi appelsiini (joka saa myös todella hyvän tuoksun) voi värjätä valkopyykkiä.

Vierailija
12/30 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteeton plus etikka on kyllä ollut käytössä :). Kysyin raikkaantuoksuista pyykinpesuainetta. Ap

Vierailija
13/30 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin tyytyväinen Lidl in tummanlilaan color nestemäiseen pesuaineeseen. Ihan paras, pyykki tuoksuu puhtaalta, mutta ei tuoksu tavallaan miltään. Kokeilin kerran hajuusteetonta, niin pyykki haisi pahalle. Omot ym. tuoksuhirviöt ei kiinnosta yhtään. Kokeile! On myös halpaa, mutta hyvää!

Vierailija
14/30 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen Tend Color and Whitesta nestemäistä ravistelemalla 1,5l vesipullossa. Helppoa! Se vaan on voittamaton tuoksu. (Myös tuttava kysyi, mitä pesuainetta käytän)

Nestemäiset vaan haisee kaikki pistävälle, ja täysin hajusteettomana vaatteet jää jotenkin 'puolitiehen'

Millä sekoitussuhteella tämän teet? Eli kuinka paljon jauhetta ja kuinka paljon vettä?

Vierailija
15/30 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajusteeton plus etikka on kyllä ollut käytössä :). Kysyin raikkaantuoksuista pyykinpesuainetta. Ap

Voit hajustaa etikkaa ja saada lempituoksusi pyykkiin luonnollisin keinoin.

Vierailija
16/30 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin tyytyväinen Lidl in tummanlilaan color nestemäiseen pesuaineeseen. Ihan paras, pyykki tuoksuu puhtaalta, mutta ei tuoksu tavallaan miltään. Kokeilin kerran hajuusteetonta, niin pyykki haisi pahalle. Omot ym. tuoksuhirviöt ei kiinnosta yhtään. Kokeile! On myös halpaa, mutta hyvää!

Käytin tuota ennen kuin siirryin hajusteettomaan. Se on ihan ok, mutta en ymmärrä, miten hajusteeton voi aiheuttaa pahan hajun. Oletko milloin viimeksi puhdistanut pesukoneesi?

Vierailija
17/30 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajusteeton + etikka huuhteluaineena = raikasta pyykkiä

Juuri näin! Vähemmän kemikaaleja on myös ekoteko. Ja jos pyykkikone haisee tms, niin 90 asteen pesuohjelma käyntiin. 

Vierailija
18/30 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serto. Jättää vain miedon raikkaan tuoksun, tykkään kovasti.

Kertoisitko vähän tarkemmin, mikä niistä?

Vierailija
19/30 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pn myös hajusteettomat pesuaineet ja etikka+halutun tuoksuinen eteerinen öljy. Tällä hetkellä piparminttu. Iherbistä tilasin ison pullollisen piparminttuöljyä murto-osalla suomen hinnoista. Joskus laitan tuoksuttoman pesuaineen sekaan Euca-pesuainetta, siitä tulee myös ihanan raikas tuoksu, tätä https://www.saunalahja.fi/Euca-pesutiiviste-450-m. Saa prismoista yms.

Vierailija
20/30 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Serton huuhteluainetta. Pullon kyljessä lukee Pehmeä alkuperäinen huuhteluaine. Mieto ja mielestäni myös raikas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän