Raikkaan tuoksuinen pyykinpesuaine?
Suositelkaahan. Nestemäistä. Ariel sekä perus bio luvil liian voimakkaita.
Kommentit (30)
Perlana white valkopyykille on tehokas ja siinä on tosi raikas tuoksu. Myös Surf Sunshine lemons & mandarin flowers tuoksuu tosi hyvältä.
Hajusteista ja kemikaaleista vain eroon kohti luonnonmukaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serto. Jättää vain miedon raikkaan tuoksun, tykkään kovasti.
Kertoisitko vähän tarkemmin, mikä niistä?
Meillä käytössä jauhe kirjopyykille sekä nestemäiset kirjo- ja valkopyykille sekä tummille vaatteille. Kaikissa on samanlainen tuoksu. Nestemäisellä kirjopyykkiaineella pesen rintaliivit, jos joku ihmettelee miksi kaksi kirjopyykkiainetta. Joskus laitan lakanoihin Serton huuhteluainetta myös. -edellinen
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin tyytyväinen Lidl in tummanlilaan color nestemäiseen pesuaineeseen. Ihan paras, pyykki tuoksuu puhtaalta, mutta ei tuoksu tavallaan miltään. Kokeilin kerran hajuusteetonta, niin pyykki haisi pahalle. Omot ym. tuoksuhirviöt ei kiinnosta yhtään. Kokeile! On myös halpaa, mutta hyvää!
Jos pyykki ilman hajusteita tuoksuu pahalta, on vika pesuaineessa?! Kyllä se sama haju on vaatteissa hajusteiden kanssakin, lopputuloksena haisevan pyykin ja hajusteiden yhdistelmä. Voi ihmiset kun ette tajua... Jos haisette hieltä, peitättekö senkin hajusteella? Luuletteko lopputuoksun olevan hyvä?
Miksi kukaan haluaa haista pahalta? Ne pesuainehajusteiden kyllästämät vaatteet haisevat, eivät tuoksu. Uskokaa nyt muita ihmisiä kun itse olette tottunut siihen hajuun. Älkää ainakaan lastenne pyykkiä peskö hajusteilla tai lastanne pidetään haisulina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä teen Tend Color and Whitesta nestemäistä ravistelemalla 1,5l vesipullossa. Helppoa! Se vaan on voittamaton tuoksu. (Myös tuttava kysyi, mitä pesuainetta käytän)
Nestemäiset vaan haisee kaikki pistävälle, ja täysin hajusteettomana vaatteet jää jotenkin 'puolitiehen'
Millä sekoitussuhteella tämän teet? Eli kuinka paljon jauhetta ja kuinka paljon vettä?
Eli pullon pohjalle niin paljon jauhetta, että pohjan 'hammastukset' tasan peittyy. (oisko n 3 cm). Sitten vettä pari desiä, ja vähän huljuttelua. Sitten vielä pullo melkein täyteen vettä ja huljuttelua. Kaikki liukenee ja avot koneeseen.
Ja muovisuppilo on kätevä tuossa puuhassa 👆
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin tyytyväinen Lidl in tummanlilaan color nestemäiseen pesuaineeseen. Ihan paras, pyykki tuoksuu puhtaalta, mutta ei tuoksu tavallaan miltään. Kokeilin kerran hajuusteetonta, niin pyykki haisi pahalle. Omot ym. tuoksuhirviöt ei kiinnosta yhtään. Kokeile! On myös halpaa, mutta hyvää!
Olen samaa mieltä. Olen kokeillut kaikenlaisia, mutta ehdottamasti paras on ihan paras.
Hajusteeton pyykinpesuaine ja etikka, jos haluat ajatella muitakin ihmisiä ja heidän hyvinvointiaan.
BioSwipe-tuotteiden valmistuksessa käytetty bioteknologia tähtää luonnon ja ihmisen hyvinvoinnin lisäämiseen. Pääosassa ovat probiootit, joilla on myönteinen vaikutus ympäristön hyvinvointiin ja siten myös ihmiseen.
Laundry Liquid nestemäiseen pyykinpesu aineeseen rakastuin. Annostus 10-12ml ja pullosta saa n75 koneellista pestyä.
Huuhteluaine on turhuutta. Mä tykkään Surfin mandariinista, siinä on sitrusöljyä ja on mukavan fressi eikä teollinen.
Jos hajusteettoman aineen kanssa vaatteet haiskahtaa, putsaa pesukone ja pese riittävän kuumalla. Jos on kovin hikistä ja likaista vaatetta, hajusteeton ja 40 astetta ei vaan pese puhtaaksi. Suurin osa vaatteista kestää kyllä oikein hyvin 60 asteen pesun, myös rintaliivit ja ne tekniset vaatteet. Pesuohjeet on valmistajan suojaksi, hyvinkin viitteellisiä (paitsi villa ja silkki).