Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikuisuusaihe: selluliitti

Vierailija
07.05.2018 |

Joka paikassa, nyt myös jo käsivarsissa niin paljon, että rajoittaa pukeutumista. Vähä vähältä vallannut mut tuo pentele. Reidet, peppu, vatsa, puristamalla pohkeet.

Ikään 39 vuotta, pituus 164 cm, paino n. 64 kg, rasvaprosentti 35. Paljon pebaa ja jonkun verran pömppöä, siro yläkroppa.

Ei salijäsenyyttä. Töissä "perus" kuntosali. Polkupyörä löytyy. Joka päivä kävelyä n. 6-10 km.

Miten eroon rasvasta ja selluliitista? Toivon asiallisia ja asiapitoisia vastauksia. Ehkä mahdoton toive, mutta kuitenkin.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sille mitään juuri voi. Ole iloinen, jos näkyy vain puristamalla. 

Vierailija
2/57 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa naiset laittaa hihattoman mekon vaikka kuinka paikat olisi roikkuvaa muhkuraa. Anna mennä vaan. Selluliitti on luonnollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sille mitään juuri voi. Ole iloinen, jos näkyy vain puristamalla. 

Väärin! Kyllä sille voi.

Juo vettä, syö säännöllisesti, mausta ruokasi, esim. chili, muista hyvät rasvat, magnesium, kuidut, liiku ja venyttele, lopeta tupakointi, alkoholi, kahvi, aspartaam.

Vierailija
4/57 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pienentää selluttiä rankalla lihasteeenillä joilloin lihas korvaa rasvaa. Pikku hikijumppa ei liiemmin auta. Mutta eroon et selluliitistä kokonaan pääse. Itse painan 52kg, treenaan aika kovaa ja viimeksi kun mittasin niin rasvaprosentti oli 16,9. Ja mullakin on jaloissa selluliittiä enkä näytä pääsevän siitä eroon.

Vierailija
5/57 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan rupea rajoittamaan ja kyttäämään elämistäni typerän selluliitin takia.

Sitä on , mutta olkoon!

Sehan olisi jatkuvaa taistelua, mielummin elän täysillä senkin ajan.

Vierailija
6/57 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit pienentää selluttiä rankalla lihasteeenillä joilloin lihas korvaa rasvaa. Pikku hikijumppa ei liiemmin auta. Mutta eroon et selluliitistä kokonaan pääse. Itse painan 52kg, treenaan aika kovaa ja viimeksi kun mittasin niin rasvaprosentti oli 16,9. Ja mullakin on jaloissa selluliittiä enkä näytä pääsevän siitä eroon.

Lii-kun-ta ei yk-sin rii-tä.

Vierailija
7/57 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan rupea rajoittamaan ja kyttäämään elämistäni typerän selluliitin takia.

Sitä on , mutta olkoon!

Täysillä ei voi elää jos syö järkevästi ja liikkuu?

Vierailija
8/57 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä on , mutta olkoon!

Mitä se täysillä elämäminen sitten on? Sidukkaa, suklaata ja tupakkaa?

Vierailija
9/57 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä, ei.

Ajattelin että se olisi jo aika selvää että ranskanleivällä, Maraboulla ja siiderillä ei pääse eroon selluliitistä.

Vierailija
10/57 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä on , mutta olkoon!

Mitä se täysillä elämäminen sitten on? Sidukkaa, suklaata ja tupakkaa?

En juo, en polta, joskus suklaata...olen kasvissyöjä...mutta elän täysillä, enkä tuhlaa aikaani johonkin selluliitin poistoon.

Vierailija
11/57 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kirosin eilen itsekin kun etsin kaapista kevyempää vaatetta. Käsivarret on niin kamalan näköiset ettei edes perus t-paitaa voi laittaa ja sama pätee sortseihin, selluliittia on tosiaan jo polvissa ja säärissäkin ja sanoisin ettei välttämättä tarvitse edes puristaa sen nähdäkseen. Muutenkin joka paikka on täynnä makkaraa ja muhkuraa ja sen lisäksi näyttää kuin koko kroppa olisi jotain tutisevaa hyytelöä. Ihan joka paikka roikkuu ja hyllyy.

Vierailija
12/57 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti syöt aika huonosti, kun rasvaa on painosta huolimatta noin paljon. Paranna ruokavaliotasi, niin et ole niin löysä. Sellu näkyy silloin herkemmin.

Vierailija
13/57 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä, ei.

Ajattelin että se olisi jo aika selvää että ranskanleivällä, Maraboulla ja siiderillä ei pääse eroon selluliitistä.

Ei se ole. Lähes päivittäin täällä kysytään miksi en laihdu tai en pääse selluliitista vaikka liikun niin ja niin paljon ja syön normaalia kotiruokaa. Normaali kotiruoka on edelleen suurimalle osalla 70-luvun mummolassa syötyä kotiruokaa. 

Vierailija
14/57 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti syöt aika huonosti, kun rasvaa on painosta huolimatta noin paljon. Paranna ruokavaliotasi, niin et ole niin löysä. Sellu näkyy silloin herkemmin.

Millainen ruokavalio olisi tehokkain?

Olen aika tiedostava, mitä terveelliseen elämäntapaan tulee, mutta eri asia on se, että noudatanko sitä. Sokeririippuvuus 90% ajasta paha.

En ole kauhean pitkäjänteinen ja se piirre on hidaste tämmöisessä pitkän tähtäimen muutoksessa.

Mielelläni näyttäisin freesiltä 40-v. päivänäni.

Ap

Vierailija
15/57 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen salia; muhkurat näyttävät paremmilta lihasten päällä. Sokerin välttäminen saattaa myös auttaa. Itsellä myös e-pillerit aiheuttivat aikoinaan selluliittia, joka hävisi kuin taikaiskusta, kun lopetin pillerit.

Nyt olen juonut reilun kuukauden inkiväärijuomaa joka päivä; sen pitäisi auttaa selluliittiinkin, ja ihan kuin olisin huomannut vähän vaikutusta. Juoma tehdään näin: Lämmitä noin litra vettä kattilassa, mutta älä anna kiehua. Kuori ja raasta tuoretta inkivääriä (jos on luomua, voi varmaan jättää kuorimattakin)  sellainen kahden kourallisen kasa ja laita veteen. Lämmitä 20 minuuttia, älä anna kiehua. Anna jäähtyä pikkasen ja lisää puoli desiä hunajaa. Kun on jäähtynyt viileäksi, purista kahden sitruunan mehu ja heitä joukkoon. Viimeinen ja tärkein neuvo on se, että opettele tykkäämään itsestäsi selluliittisenäkin. Netissä on paljon kehopositiivista matskua, josta käy ilmi, että selluliittia on melkein kaikilla. :) 

Vierailija
16/57 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa lähti kaikki selluliitit kun laihduin alipainon puolelle. Nyt normipainon ylärajoissa ja selluliittia joka puolella :( Hirveän näköistä.

Vierailija
17/57 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika tiedostava, mitä terveelliseen elämäntapaan tulee, mutta eri asia on se, että noudatanko sitä. Sokeririippuvuus 90% ajasta paha.

En ole kauhean pitkäjänteinen ja se piirre on hidaste tämmöisessä pitkän tähtäimen muutoksessa.

Ap

Siis turha edes neuvoja antaa, et niitä halua noudattaa. Haluat näyttää freesiltä syömällä sokeria.

Vierailija
18/57 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juo vettä, syö säännöllisesti, mausta ruokasi, esim. chili, muista hyvät rasvat, magnesium, kuidut, liiku ja venyttele, lopeta tupakointi, alkoholi, kahvi, aspartaam.

Vierailija
19/57 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri on paha. Jätä se pois kokonaan. Totut kyllä.

Vierailija
20/57 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut aikanani jalkojen ja peffan alueen selluliitin pois stepperillä. (Siis ihan sellaisella kaikkein yksinkertaisimmalla halvalla kotivekottimella). Se tosin vaati, että siinä stepperillä oltiin säännöllisesti 3 kertaa viikossa ja askeleita stepperöin siinä 3000-4000. Mutta eron kintuissa huomasi 2-3kk jälkeen.

En tiekä mikä auttaisi käsiin ja muualle kroppaan. Joku vastaava kiinteyttävä tai rasvaa polttava toistuva liike? Käsillä varmaan helpompi toteuttaa kuin vatsan alueella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi