Euroviisut 2018
Kommentit (2304)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gay pride viisut.
Suurimmassa osassa rakkauslauluista lauletaan ihan heteroparisuhteista. Pari lgbt-henkistä kappaletta joka vuosi tavallisesti finaalissa, tänä vuonna heidän ääniään jakavat Irlanti ja Unkari.
Onko Unkarikin lgbt-henkinen (siinä ei olisi mielestäni mitään vikaa)? Ymmärsin itse, että kappale olisi kertonut solistin edesmenneestä isästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä homophobia Saaraa muka on kohdannut, vai onko toimittajan omia hourailuja. Ja onko hän muka lesbo ollut kuitenkin miehen kanssa suurimman osan elämästään.
Se oli varmaan fobiaa, kun häntä ei valittu aikaisemmin Euroviisuihin... Sehän ei voi selittyä sillä että ihmiset eivät pitäneet kappaleesta tarpeeksi.
Hyvin on myös unohtunut parin vuoden takainen julistus "Suomessa ei ole minulle mitään, pakko päästä sieltä pois". Ja nyt ollaan niin oi Suomi... :)
Onko sinun mieleesi tullut ikinä, että suurin osa ihmisistä viisastuu vanhetessaan ja maailmaa nähdessään? Saara Aalto on kiltti ihminen, joka ei halua kenellekään mitään pahaa. Hän herättää monissa ihmisissä suojelunhalua. Hän on ainutlaatuinen aivan kuten sinäkin ihmisenä.
Hän on edelleen kuin 13-vuotias ja herättää voimakasta vastenmielisyyttä.
Mitäs teillä on varattu illan viisukatsomoa varten? Itse vähän mietin, että lähtisikö ostamaan paketin homejuustoa ja viinirypäleitä vaiko pussin jotain sipsuja. Skumppa on tietysti pakollinen ja se on jo kylmässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä homophobia Saaraa muka on kohdannut, vai onko toimittajan omia hourailuja. Ja onko hän muka lesbo ollut kuitenkin miehen kanssa suurimman osan elämästään.
Se oli varmaan fobiaa, kun häntä ei valittu aikaisemmin Euroviisuihin... Sehän ei voi selittyä sillä että ihmiset eivät pitäneet kappaleesta tarpeeksi.
Hyvin on myös unohtunut parin vuoden takainen julistus "Suomessa ei ole minulle mitään, pakko päästä sieltä pois". Ja nyt ollaan niin oi Suomi... :)
Onko sinun mieleesi tullut ikinä, että suurin osa ihmisistä viisastuu vanhetessaan ja maailmaa nähdessään? Saara Aalto on kiltti ihminen, joka ei halua kenellekään mitään pahaa. Hän herättää monissa ihmisissä suojelunhalua. Hän on ainutlaatuinen aivan kuten sinäkin ihmisenä.
Hän on edelleen kuin 13-vuotias ja herättää voimakasta vastenmielisyyttä.
Kukahan se on jäänyt 13-vuotiaan (koulukiusaajan) tasolle.....?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs teillä on varattu illan viisukatsomoa varten? Itse vähän mietin, että lähtisikö ostamaan paketin homejuustoa ja viinirypäleitä vaiko pussin jotain sipsuja. Skumppa on tietysti pakollinen ja se on jo kylmässä!
läskimammalle taas tekosyy mässäilyyn
Vierailija kirjoitti:
Tätähän se vasemmiston sekoilu nykyään on. Yhtenä päivänä ollaan heteroita, toisena homoja kolmantena siltä väliltä. Sukupuolia on satoja erilaisia, tänään olen tyttö, huomenna olen poika ylihuomenna sukupuolineutraali.
Olemme niin edistyksellisiä ja trendien edelläkävijöitä, huomatkaa meidät!
Ei se nyt ihan niinkään mene. Pitää olla bi jos voi olla molempien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tein vuohenjuustopiiraita :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen esityksen pimeä valaistus ja musta/harmaa väritys tekee esityksestä tietyllä tavalla tylsän, vaikka mukana on kiinnostavia elementtejä ja hyvä koreografia ym. Alun pyöriminenkin tuli huomattavasti vaikuttavammin esiin domino-esityksessä, jossa se erottui paremmin katselijoille kirkkaamman valaistukseen ansiosta.
Friedman on muuttanut illaksi valaistusta ja kuvakulmia.
Mistä löysit tällaisen tiedon? Hyvä, jos valaistusta saadaan parannettua. Pyöriminen alussa esim. ei tällä hetkellä kunnolla erotu. Kuvakulmat vaikuttivat jo semifinaalissa hyvin suunnitellulta, ehkä muutaman laajakuvan koko Areenasta voisi muuttaa. Kiinnostavaa nähdä mitä muutoksia esitykseen on vielä tehty ja huomaako eron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että sulla on ongelmia syömisen hallitsemisessa, ei tarkoita sitä, että muillakin on.
Toivoisin top 5:een Bulgariaa, Suomea, Israelia, Kyprosta (ei voittoon kuitenkaan) ja Ukrainaa. Olen aina tykännyt siitä maasta, joka on sijoittunut 2. sijalle, joten joku näistä se on melko varmasti.
Veikkaan kärjeksi kuitenkin Kyprosta (1.), Viroa, Liettuaa, Italiaa ja ehkä jopa Tsekkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gay pride viisut.
Suurimmassa osassa rakkauslauluista lauletaan ihan heteroparisuhteista. Pari lgbt-henkistä kappaletta joka vuosi tavallisesti finaalissa, tänä vuonna heidän ääniään jakavat Irlanti ja Unkari.
Unkarin Örs laulaa siitä, että hänet on jätetty. Ilmeisesti kuitenkin naisen toimesta.
Ukrainan parfymööri Melovinin fanituksen kohde on Alexander McQueen-vainaja ja hänen tuotantonsa. Tiedä häntä sitten laulaako he vaiko she laulussaan?
Ymmärtääkseni Örs laulaa kuolleesta isästään.
124 sivua tekstiä eikä ohjelma ole vielä edes alkanut? Huh.
Jos Suomi voittaisi nyt, Eurovision 2019 olisi Suomessa. Laura Voutilainen (Abba-musikaali) ja Jaajo (Haluatko miljonääriksi) olisivat hyvät juontajat. HULVATONTA! Jos Israel voittaisi, 2019 kisat olisivat Tel-avivissa. Ehkä nämä 2 näyttelijää olisivat juontajina: Ayelet Zurer (Enkelit ja demonit 2009) ja Gal Gadot (Wonder woman 2017). HULVATONTA! PS. Muutin mielipiteeni Kyproksesta: esiintyjä on sympaattinen, ei mikään amerikkalainen diiva ja hyvä tanssija. Minulle on yhä edelleen ihan sama kuka voittaa. Tässä omat voittajani (ei välttämättä kilpailun voittajia): 1. Netta (Israel), 2. Saara (Suomi) ja 3. Eleni Foureira (Kypros).
Norjan Rybakin ja Ruotsin Ingrosson yhteishaastattelu (ruotsiksi, tekstitys englanniksi). Soittavat lopussa viisubiisejään hetken yhdessä. Heidän biiseissään sama sävellaji (key).
Vierailija kirjoitti:
124 sivua tekstiä eikä ohjelma ole vielä edes alkanut? Huh.
Avajaiset oli sunnuntaina, eka semi tiistaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan tälläisiä tekosyitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on varattuna vihanneksia, sipsejä ja itse maustettua dippiä, sekä paahtoleipää lämpimiin leipiin. Mutta ehkä en edes syö koska normaalisti syön 16:8 mukaan eli en n. klo 18 jälkeen mitään ja yleensä illalla ei edes ole nälkä :).
Niin no on täällä aika paljon haukuttu esim. meeriä mieheksi/trans/rekkalesbo ja ties millä nimillä. Itse ainakin ajettelisin, että kyseinen puhe on homophobiaa.
Tietyllä tavalla se on hyvä, että Saara jaksaa tuoda ton lesbo kortin aina esille, koska tietyn jengin muumit karkaa aina karille sillon.
Ketjun aihe on edelleen Euroviisut 2018 ettekö osaa lukea? Edellisistä viesteistä suuri on asiatonta p----aa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3170449/gallup-saara-aallon-sijoitus-eu…
Käykääpä äänestämässä!