Euroviisut 2018
Kommentit (2304)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää jos Suomi on joku 20. Mutta anyway, kerrankin kehtaa katsoa, kun Suomella selvästi joukon ammattitaitoisin esiintyjä.
No ei ole. Kyproksen rotunainen on Beyonce, Saara kuin Talent-kakkonen. Ei se häpeä ole, mutta onhan tuo törröhuulu ihan eri kategoriassa esiintyjänä.
Tuo Siegfriedsin ja Sampon välinen videopuhelu oli ihan hirveä..
Kyllä saadaan olla ylpeitä Suomen edustajasta kävi sitten miten tahansa. Saara on aivan mahtava esiintyjä, ja (suomalaiseksi) poikkeuksellisen positiivinen, sanavalmis ja kielitaitoinen haastatteluissa.
En ole ennen Saarasta perustanut, mutta viisujen ja uuden levyn myötä olen alkanut fanittaa häntä ihan tosissaan. Scared no more-tatskan olen jo luvannut ottaa jos viiden kärkeen mennään, tyytyväinen olen muunkinlaiseen sijaan.
Muista ehdokkaista pidän eniten Ukrainasta, Hollannista ja Albaniasta, eli ihan voittajaksi ei taida yksikään suosikeista yltää.
Tykkään eniten Suomesta, ihan oikeasti. En pelkästään siksi että Suomi, vaan ihan muutenkin!
Ruotsi ykköseks. Yksinkertaisesti paras laatu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää jos Suomi on joku 20. Mutta anyway, kerrankin kehtaa katsoa, kun Suomella selvästi joukon ammattitaitoisin esiintyjä.
No ei ole. Kyproksen rotunainen on Beyonce, Saara kuin Talent-kakkonen. Ei se häpeä ole, mutta onhan tuo törröhuulu ihan eri kategoriassa esiintyjänä.
Minä luulin Kyproksen esiintyjää mieheksi. Vartalo on todella hyvä, mutta kasvot jotenkin vahamaiset. Viron esiintyjä on todella kaunis.
Sanokaa, mitä sanotte, mutta Euroviisut ovat suuri rakkauden juhla, siellä ei ketään katsota pahalla vaan kaikki nauttivat tunnelmasta, ollaan yhtä suurta perhettä ja tämä on jotain suurenmoista♥♥♥.
P.S. Surullista vaan, että tämä sulkeutuu kesken kisojen.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan, voiko ulkomailta äänestää Suomea, vaikka puhelinnumero on suomalainen?
Ei voi
Inhosin Monsters biisiä aluksi, mutta nyt se on yksi suosikeistani. Saara on todella ammattimainen esiintyjä, hänen huono puoli on se, että välillä esitykset menee yliyrittämisen puolelle. Tsemppiä Saaralle, toivotaan hyvää sijoitusta.
Siis miksi ne on laittanut jonkun ihmeen kakaran tuonne euroviisustudioon? Onko se joku laulaja vai miksi se oli valittu?
Suomi antaa Virolle 12 pistettä.
T. Ennustaja
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ne on laittanut jonkun ihmeen kakaran tuonne euroviisustudioon? Onko se joku laulaja vai miksi se oli valittu?
Tuure Boelius= tubettaja, laulaja, vuoden homo, viisufani
Vierailija kirjoitti:
Suomi antaa Virolle 12 pistettä.
T. Ennustaja
Ei anna. Puhelimitse annetaan raatipisteet ja eiköhän ”ammattilaisten” suosikki ole neljättä kertaa putkeen Ruotsi. Ja tämän piti vähentää naapuriääniä.
vauva avn kisakatsomo menee kiinni klo 23
Luulin että viisut alkoivat jo, aloitin katsomaan myöhässä, ajattelin että onpa huono taso kun vinkuvia naisia vain vuorossa
Pätkiikö areena muilla? Itsellä kokoajan.
Täälläkin ulkomailla ja valmiina äänestämään jos voi ✌🏻