Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2018

Vierailija
07.05.2018 |

Pistä kommenttia tulemaan!

Kommentit (2304)

Vierailija
1601/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kyllä olemaan jännä finaali, luulen, ei oikeastaan mitään voitonvarmaa biisiä, Kypros ehkä, mutta paljon sellaisia jotka hyviä mutta tuskin saavat ääniä kaikilta yhtä paljon. Tämän vuoksi Suomikin voi saada ihan kelpo sijoituksen. SA osaa ärsyttää mutta itse ainakin kannatan Suomea ja onhan se ihan ok biisi ja S ollut varma esiintyjä, henkilökohtaiset vihat voisi jättää syrjään ja kannustaa Suomea, joo, liikaa vaadittu.

Vierailija
1602/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei tykkää Saaran ”huutamisesta” voi fanittaa vaikkapa Irlannin hönkäilyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei tykkää Saaran ”huutamisesta” voi fanittaa vaikkapa Irlannin hönkäilyä.

Siellä on 42 vaihtoehtoa. Ryan laulaa hyvin. Irlantilaisen perinteen mukaisesti.

Vierailija
1604/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkistetaanko semien tulokset jossain vaiheessa? Siis se järjestys ja pisteet.

Finaalin jälkeen

Vierailija
1605/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yks mies, jota ympäröi naiset mekoissaan, ja joka lauloi omalla kielellään elehti samalla tavalla kuin Sobral - tuli mieleen että matki. Kasvon ilmeetkin samankaltaiset ”kärsivät” ja ködet samalla tavalla edessä supussa.

Sairasn ärsyttävää ettö JOKA VUOSI tulee näitä edellisen kisojen voittajan matkijoita.

Vierailija
1606/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, jos vaikka kovasti kirinyt Saksa veisi voiton "varmojen voittajien" taktikoidessa taustalla.

Vierailija
1607/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finaalin jälkeen, ehkä ensi viikolla.

Vierailija
1608/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finaalin jälkeen, ehkä ensi viikolla.

Kyllä ne yleensä julkistetaan heti samana yönä finaalin jälkeen.

Vierailija
1609/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara kannusti kopissa jatkoon Maltaa "se on mun kaveri täällä", Norjaa " mä etsin sen huomenna käsiin ja kerron että olin ihastunut siihen (2009)" ja Latviaa "ihana nainen, on jutellut mun kanssa paljon".

Minäviisut....

Näin juuri käyttäytyy narsisti: Maailmankaikkeudessa on vain hän. Muilla on merkitystä vain ja ainoastaan siinä mielessä, mikä heidän suhteensa on narsistiin.

Minäminäminäminä ja minä, myself and I.

Suomalaisille on uutta semmonen itsensä kehuminen. Kehuisit sinäkin joskus itseäsi! 😂

Ongelma on se, kun Saara kehuu vaan itteensä. Yleensä ihmiset kehuvat jotain muitakin. Tai no kehuu se omaa tiimiään ja vanhempiaan ja itsestään pitäviä ihmisiä, mutta ei ketään muuta. Minusta se on outoa.

Nyt kuule ketään ei kiinnosta nää sun mielipiteet, jotka olet sanonut jo muutamaan tuhanteen kertaan joka ketjussa.

Vierailija
1610/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Benjamin kertoi olleensa koulukiusattu. Julkkisten lapsi sellaisessa hienostokoulussa Tukholman hienostoalueella. Ei kuulemma ihan istunut porukkaan.

Vanhempien avioero ja lähestymiskiellot ja lastensuojeluilmoitukset jatkuvasti juorulehdissä...

Luulen että se "ylimielisyys" on yksinkertaisesti ujon ihmisen kehittämä suojakuori.

Perhehän nähtiin Vip-Remonttipainajaisessa hiljakkoin. Benjamin oli siinä lapsellinen teini, joka karkasi kavereitten kanssa kaupungille, kun hänet laitettiin puhdistamaan terassia. Tunnusti, ettei hänen tarvitse kotona tehdä ikinä mitään kotitöitä, kun mamma passaa.

Äitinsä lienee joku kuuluisuus Ruotsissa.

Eikös ne ole musiikki-ihmisiä koko suku? Serkku ainakin oli Swedish House Mafian yksi jäsenistä ja viime kesänä niiden uudella yhtyeellä oli se yksi korvamato, joka oli iso hitti ainakin Suomessa.

On. Äiti on Pernilla Wahlgren, tuo dj tyyppi on serkku myös veli on ilmeisesti dj ja lisäksi sisko Bianca on tunnettu bloggaaja.

Jo äidin vanhemmat olivat tunnettuja viihdeammattilaisia. Tai ovat, en tiedä elävätkö vielä.

Kyllä. Christina Schollin ja Hans Wahlgren oli elokuvatähtiä Ruotsissa 60luvulla.  CS oli myös isossa roolissa 80luvulla Öhmanin tavaratalo- sarjassa.

Vierailija
1611/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara on tuolla Ylen rahoilla ja ansiosta! Miksi sitten istuu BBC:n kopissa???

Ilmeisesti käy haastateltavana. Hienosti onnistunut saamaan näkyvyyttä Suomelle.

Britit tykkää Saarasta, Graham Nortonkin (juontaa finaalin), sanoi ohjelmassaan pitävänsä Saaran kappaleesta.

Ja tietysti hän puhui totta.

No miksi valehtelisi, pakko kun ei ole kehua.

Suomalaiset menee aina tähän samaan halpaan kun ei ymmärretä että toiset puhuu vain lämpimikseen (eli smalltalkia) ja se ei tarkoita kerrassaan mitään. Etenkin suomalaistoimittajia viedään aina kuin pässiä narussa, oli sitten kyseessä euroviisut tai missikisat niin suomihan on aina ennakkosuosikki ja käytännössä jo voittanut vaikka toiset ei ole olleet kuin korkeintaan kohteliaita menestymismahdollisuuksien suhteen. 

Sama se on tietysti monessa muussakin asiassa (EU), suomalaista vedätetään joka käänteessä kun on huomattu ettei täällä tajuta p*skanpuhumista vaan meillä voi maksattaa surutta ihan kaiken. ja me vielä kiitelläänkin jälkeenpäin.

Just näin.  Suomi aina sanomassa pakko tehdä niin ja näin koska EU käskee. Luuleeko joku että köyhä ex-kommunistinen Itä - Eurooppa tai leväperäinen Etelä- Eurooppa loksauttaa korvaansakaan EU ohjeille ja säädöksille.  Mikä mahtaa olla jätteidehuolto / kierrätys noissa maissa?  Luontoon vaan....

Vierailija
1612/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara kannusti kopissa jatkoon Maltaa "se on mun kaveri täällä", Norjaa " mä etsin sen huomenna käsiin ja kerron että olin ihastunut siihen (2009)" ja Latviaa "ihana nainen, on jutellut mun kanssa paljon".

Minäviisut....

Näin juuri käyttäytyy narsisti: Maailmankaikkeudessa on vain hän. Muilla on merkitystä vain ja ainoastaan siinä mielessä, mikä heidän suhteensa on narsistiin.

Suomalaisille on uutta semmonen itsensä kehuminen. Kehuisit sinäkin joskus itseäsi! 😂

Ongelma on se, kun Saara kehuu vaan itteensä. Yleensä ihmiset kehuvat jotain muitakin. Tai no kehuu se omaa tiimiään ja vanhempiaan ja itsestään pitäviä ihmisiä, mutta ei ketään muuta. Minusta se on outoa.

Nyt kuule ketään ei kiinnosta nää sun mielipiteet, jotka olet sanonut jo muutamaan tuhanteen kertaan joka ketjussa.

Kuule, ei ainoastaan yksi ihminen ajattele noin :D

Vierailija
1613/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäviisut....

Miksi sinä luet noita ja sitten leikit täällä jotain wannabe-moderaattoria?

Saara on poikkeuksellisen itsekeskeinen. Monen mielestä tuo käytös on narsistista.

Vierailija
1614/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee kyllä olemaan jännä finaali, luulen, ei oikeastaan mitään voitonvarmaa biisiä, Kypros ehkä, mutta paljon sellaisia jotka hyviä mutta tuskin saavat ääniä kaikilta yhtä paljon. Tämän vuoksi Suomikin voi saada ihan kelpo sijoituksen. SA osaa ärsyttää mutta itse ainakin kannatan Suomea ja onhan se ihan ok biisi ja S ollut varma esiintyjä, henkilökohtaiset vihat voisi jättää syrjään ja kannustaa Suomea, joo, liikaa vaadittu.

Henkilökohtaiset vihat? Ei mulla ainakaan oo mitään henkilökohtaista vihaa Saaraa tai Slovakian Leaa tai Ruotsin Benjaminia tai Kyproksen Eleniä jne. vastaan. En vaan kannusta heitä, koska en pidä heidän kappaleista eikä esityksistä. Musta on typerää kannustaa omaa kotimaata vaan koska on pakko.

Vierailija
1615/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypros tämän taitaa voittaa mutta oma suosikkini olisi ehkä Bulgaria, Australia tai Albania.

Vierailija
1616/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää kun aina toi yks ja sama ihminen tulee pilaamaan kaikki ketjut Saaraan haukkumalla ja sotkee Merin mukaan juttuihin. Miten tylsä elämä jollain voikaan olla..

Tämä!

Vierailija
1617/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finaalissa on 4 aika samantyyppistä, "tunteisiin vetoavaa" hempeilyballadia eli Liettua, Espanja, Irlanti ja laittisin Saksankin tähän kategoriaan, vaikka laulaakin isästään. Noista siedän Irlantia ja Saksaa.

Rokahtavamman musiikin ystäville on Unkari, Albania ja Alankomaat. Pidän näistä kaikista.

Putosiko kaikki muut etnobiisit pois (ainakin Montenegro ja Kreikka), paitsi Serbia?

Veikkaan, että voitosta kamppailee Kypros, Ruotsi, Israel, Tsekki, Viro, Norja, Bulgaria ja Moldova(:D). Toivon, että mukana kahinoissa olisi myös Unkari ja Ranska.

Hännille veikkaan Iso-Britanniaa, Sloveniaa, Irlantia, Saksaa..

Vierailija
1618/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finaalissa on 4 aika samantyyppistä, "tunteisiin vetoavaa" hempeilyballadia eli Liettua, Espanja, Irlanti ja laittisin Saksankin tähän kategoriaan, vaikka laulaakin isästään. Noista siedän Irlantia ja Saksaa.

Rokahtavamman musiikin ystäville on Unkari, Albania ja Alankomaat. Pidän näistä kaikista.

Putosiko kaikki muut etnobiisit pois (ainakin Montenegro ja Kreikka), paitsi Serbia?

Veikkaan, että voitosta kamppailee Kypros, Ruotsi, Israel, Tsekki, Viro, Norja, Bulgaria ja Moldova(:D). Toivon, että mukana kahinoissa olisi myös Unkari ja Ranska.

Hännille veikkaan Iso-Britanniaa, Sloveniaa, Irlantia, Saksaa..

Olen aika lailla samoilla linjoilla, paitsi että Irlanti on korkealla ja Tsekki putoaa kympin joukosta.

Vierailija
1619/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko mitään noihin Saara-viesteihin. Kannattaa olla reagoimatta vaan ja kirjoittaa muista Euroviisu-aiheista.

Vierailija
1620/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku suositella missä päin Helsinkiä olisi kiva tunnelma katsoa viisufinaali? Ollaan tulossa ystäväni kanssa viikonlopuksi pk-seudulle Tukholmasta ja hakusessa olisi kiva kisakatsomo jostain ravintolasta/klubilta.

Ketju on lukittu.