Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2018

Vierailija
07.05.2018 |

Pistä kommenttia tulemaan!

Kommentit (2304)

Vierailija
1581/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Benjamin kertoi olleensa koulukiusattu. Julkkisten lapsi sellaisessa hienostokoulussa Tukholman hienostoalueella. Ei kuulemma ihan istunut porukkaan.

Vanhempien avioero ja lähestymiskiellot ja lastensuojeluilmoitukset jatkuvasti juorulehdissä...

Luulen että se "ylimielisyys" on yksinkertaisesti ujon ihmisen kehittämä suojakuori.

Perhehän nähtiin Vip-Remonttipainajaisessa hiljakkoin. Benjamin oli siinä lapsellinen teini, joka karkasi kavereitten kanssa kaupungille, kun hänet laitettiin puhdistamaan terassia. Tunnusti, ettei hänen tarvitse kotona tehdä ikinä mitään kotitöitä, kun mamma passaa.

Äitinsä lienee joku kuuluisuus Ruotsissa.

Eikös ne ole musiikki-ihmisiä koko suku? Serkku ainakin oli Swedish House Mafian yksi jäsenistä ja viime kesänä niiden uudella yhtyeellä oli se yksi korvamato, joka oli iso hitti ainakin Suomessa.

On. Äiti on Pernilla Wahlgren, tuo dj tyyppi on serkku myös veli on ilmeisesti dj ja lisäksi sisko Bianca on tunnettu bloggaaja.

Vierailija
1582/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks Saaran pitäis kehua muita? Toi on kilpailu ja tossa kilpaillaan muita vastaan ja täytyykin olla vähän "itsekäs" ja pitää itseään parhaimpana. Tietenkin!

Ei pidä, mutta ei pitäisi myöskään haukkua julkisesti. Hän kun itse vielä loukkaantuu pienimmästäkin arvostelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Benjamin kertoi olleensa koulukiusattu. Julkkisten lapsi sellaisessa hienostokoulussa Tukholman hienostoalueella. Ei kuulemma ihan istunut porukkaan.

Vanhempien avioero ja lähestymiskiellot ja lastensuojeluilmoitukset jatkuvasti juorulehdissä...

Luulen että se "ylimielisyys" on yksinkertaisesti ujon ihmisen kehittämä suojakuori.

Perhehän nähtiin Vip-Remonttipainajaisessa hiljakkoin. Benjamin oli siinä lapsellinen teini, joka karkasi kavereitten kanssa kaupungille, kun hänet laitettiin puhdistamaan terassia. Tunnusti, ettei hänen tarvitse kotona tehdä ikinä mitään kotitöitä, kun mamma passaa.

Äitinsä lienee joku kuuluisuus Ruotsissa.

Eikös ne ole musiikki-ihmisiä koko suku? Serkku ainakin oli Swedish House Mafian yksi jäsenistä ja viime kesänä niiden uudella yhtyeellä oli se yksi korvamato, joka oli iso hitti ainakin Suomessa.

On. Äiti on Pernilla Wahlgren, tuo dj tyyppi on serkku myös veli on ilmeisesti dj ja lisäksi sisko Bianca on tunnettu bloggaaja.

Jo äidin vanhemmat olivat tunnettuja viihdeammattilaisia. Tai ovat, en tiedä elävätkö vielä.

Vierailija
1584/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää kun aina toi yks ja sama ihminen tulee pilaamaan kaikki ketjut Saaraan haukkumalla ja sotkee Merin mukaan juttuihin. Miten tylsä elämä jollain voikaan olla..

Vierailija
1585/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks Saaran pitäis kehua muita? Toi on kilpailu ja tossa kilpaillaan muita vastaan ja täytyykin olla vähän "itsekäs" ja pitää itseään parhaimpana. Tietenkin!

Koska aina jos Saaraa arvioidaan tai kritisoidaan tai hän ei pärjää kilpailussa, hän käynnistää maailmansodan ja ruikuttaa vuosikausia KANNUSTUKSEN PUUTTEESTA ja KIUSAAMISESTA jne.

Nytkin on kaksi vuotta kuunneltu tauotta sitä marinaa, kun häntä kohdeltiin niiiiiin huonosti 2016, kun hän hävisi (ansaitusti).

Tuolla on se oma haukkumaketju GO , PLEASE  sinne. 

Ymmärrän ettet viihdy siellä yksinäsi, mutta tässä ketjussa kukaan ei jaksa jauhaa pelkästä Aallosta, kun kilpailussa on 42 muutakin osanottajaa.

Vierailija
1586/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara kannusti kopissa jatkoon Maltaa "se on mun kaveri täällä", Norjaa " mä etsin sen huomenna käsiin ja kerron että olin ihastunut siihen (2009)" ja Latviaa "ihana nainen, on jutellut mun kanssa paljon".

Minäviisut....

Näin juuri käyttäytyy narsisti: Maailmankaikkeudessa on vain hän. Muilla on merkitystä vain ja ainoastaan siinä mielessä, mikä heidän suhteensa on narsistiin.

Minäminäminäminä ja minä, myself and I.

Vierailija
1587/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä, mutta ei pitäisi myöskään haukkua julkisesti. Hän kun itse vielä loukkaantuu pienimmästäkin arvostelusta.

Euroviisut ei ole mikään kilpakumppaneiden mielistelyketju. Kaikki siellä arvostelee toisiansa.

Vierailija
1588/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se Saara muuten sinne koppiin tunki? Ainoa lähetys viisuista jossa hän ei esiinny niin pilasi senkin sitten heti alkumetreillä.

Vierailija
1589/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää kun aina toi yks ja sama ihminen tulee pilaamaan kaikki ketjut Saaraan haukkumalla ja sotkee Merin mukaan juttuihin. Miten tylsä elämä jollain voikaan olla..

Sinä sen Merin toit mukaan. Yritä nyt raivoissasi edes lukea, mitä täällä sanotaan.

Voit myös perustaa oman, Saara-vapaan ketjusi. Saara katsos nyt esiintyy Euroviisuissa ja tämä on yleinen Euroviisuketju.

Vierailija
1590/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euroviisut ei ole mikään kilpakumppaneiden mielistelyketju. Kaikki siellä arvostelee toisiansa.

MIKSI koko Suomen kansa on sitten riippunut ristillä viimeiset kaksi vuotta, kun Saaraa kehdattiin arvostella 2016?

Vierailija
1591/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara kannusti kopissa jatkoon Maltaa "se on mun kaveri täällä", Norjaa " mä etsin sen huomenna käsiin ja kerron että olin ihastunut siihen (2009)" ja Latviaa "ihana nainen, on jutellut mun kanssa paljon".

Minäviisut....

Näin juuri käyttäytyy narsisti: Maailmankaikkeudessa on vain hän. Muilla on merkitystä vain ja ainoastaan siinä mielessä, mikä heidän suhteensa on narsistiin.

Suomalaisille on uutta semmonen itsensä kehuminen. Kehuisit sinäkin joskus itseäsi! 😂

Vierailija
1592/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä sen Merin toit mukaan. Yritä nyt raivoissasi edes lukea, mitä täällä sanotaan.

Voit myös perustaa oman, Saara-vapaan ketjusi. Saara katsos nyt esiintyy Euroviisuissa ja tämä on yleinen Euroviisuketju.

Toi Saara- hullu tulee joka ikiseen ketjuun ulisemaan. Ja nimenomaan tässä keskustellaan Euroviisujen ESITYKSISTÄ, ei Saaran luonteesta!

Vierailija
1593/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Det finns stunder i "Monsters" där Saara sjunger så högt att mikrofonen hotar att explodera. Det är inte mina favoritstunder i låten, och tyvärr är de många. Synd på en annars hyfsad schlagerdisco.

Näin se Nunstedt sanatarkasti kirjoittaa. En sitten tiedä, mutta minusta tuon kyllä voi kääntää epämiellyttäväksi kiljumiseksi. Hän ei siis todellakaan ihastele Saaran korkeita ääniä.

No kun ei voi kääntää miten sattuu. Vaikka häntä ei ehkä miellytä kyseiset korkeat kohdat, niin tuon voi ymmärtää myös kehuna. Itse ainakin tykkään, jos joku joskus laulaa sillai että lasit ja mikrofonit hajoaa.

Vierailija
1594/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole kuullut haukkumista muilta kuin Saaralta, Benjamin Ingrossolta ja Salvador Sobralilta. Ketkä muut siellä sitten arvostelee muita negatiivisesti? Kannnataako muuten käyttäytyä tyhmästi, kun "kaikki muutkin käyttäytyy"?

Vierailija
1595/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakaan en ole nähnyt muuta kuin positiivista arvostelua (pl. Benkku ja Saara, mutta Saarakin vain suomeksi?). En tosin tiedä, ovatko kilpailijat sitten natiivikielellään sanoneet jotain negatiivista muista oman maan medialle tms.

Vierailija
1596/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Det finns stunder i "Monsters" där Saara sjunger så högt att mikrofonen hotar att explodera. Det är inte mina favoritstunder i låten, och tyvärr är de många. Synd på en annars hyfsad schlagerdisco.

Näin se Nunstedt sanatarkasti kirjoittaa. En sitten tiedä, mutta minusta tuon kyllä voi kääntää epämiellyttäväksi kiljumiseksi. Hän ei siis todellakaan ihastele Saaran korkeita ääniä.

No kun ei voi kääntää miten sattuu. Vaikka häntä ei ehkä miellytä kyseiset korkeat kohdat, niin tuon voi ymmärtää myös kehuna. Itse ainakin tykkään, jos joku joskus laulaa sillai että lasit ja mikrofonit hajoaa.

"Det är inte mina favoritstunder i låten, och tyvärr är de många" tuossa lukee eli "Ne eivät ole lempihetkiäni kappaleessa ja VALITETTAVASTI niitä on monta".

Tämä ei ole positiivinen arvio, eikä tätä voi ymmärtää kehuna, edes kielitaidoton keiju.

Vierailija
1597/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäviisut....

Suomalaisille on uutta semmonen itsensä kehuminen. Kehuisit sinäkin joskus itseäsi! 😂

Ongelma on se, kun Saara kehuu vaan itteensä. Yleensä ihmiset kehuvat jotain muitakin. Tai no kehuu se omaa tiimiään ja vanhempiaan ja itsestään pitäviä ihmisiä, mutta ei ketään muuta. Minusta se on outoa.

Vierailija
1598/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samantyylinen show sillä jonka portaat paloi ja piano oli ruumisarkku, kun Saaralla. Iso.

Pyroja on vähän joka toisella.

Vierailija
1599/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samantyylinen show sillä jonka portaat paloi ja piano oli ruumisarkku, kun Saaralla. Iso.

Pyroja on vähän joka toisella.

Niinpä. Onnistuneempi show. Siksipä Saara sen uhkaksi kokeekin. Silmiinpistävää on muuten myös se, että viisujen alla kaveerasi just Islannin ja Irlannin kanssa, joilla ei kummallakaan pitänyt olla saumaa mihinkään.

Vierailija
1600/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkistetaanko semien tulokset jossain vaiheessa? Siis se järjestys ja pisteet.

Ketju on lukittu.