Seurustelussa tuli täyteen 2 vuotta, ei lahjaa, ei huomiointia.
Muuten hyvä mies, siis ottaa huomioon arjessa ja auttaa. Tekee paljon sellaista, josta on mulle iloa ja apua. En ole juuri lahjojen tms perään vaan arvostan juuri arkista olemista ja siinä tekemistä mieluummin kuin kerran vuodessa iso lahja ja muuten ei auteta missään.
Nyt kuitenkin hieman kirpaisi kun tajusin ettei edes kahden vuoden jälkeen muistamista tule.
Kukkia saan muutenkin silloin tällöin, mies tekee mulle ruokaa ja hieroo ja pitää hyvänä.
Toisaalta nyt olisi ollut minulle jo sellainen aika että saan vaikkapa pienen korun. Ei mitään kallista mutta jotain.
Hävettää valittaa mutta vituttaa.
Kiitti ja moi
Kommentit (119)
Näihin voi itsekin vähän vaikuttaa, eikä parin päivän viive haittaa.Esim ”mentäisiinkö lauantaina ulos syömään, kun meillä tuli just kaksi vuotta täyteen”.
Ei seurustelun vuosipäivää mielestäni yleisesti juhlita, miehesi ei tainnut tietää että haluat sellaista.
Se pitää sua jo itsestäänselvyytenä.
Lahjojen antaminen on hänestä turhaa, samoin sun ilahduttaminen.
Seurustelunne merkkaa sulle enemmän kuin miehelle.
Älä vaan mene sen kanssa naimisiin.
Vuosi sitten asiasta mainitsin. Itse ei muistanut. Sitten vei mut pikaistuksissaan viinille ja toi kukkia.
Sanoi että on huono päivämäärien muistamisessa. Totesin vaan että jos kykenee muistamaan oman syntymäpäivän niin kykenee muistamaan myös muita päivämääriä.
Mä en tajunnut, miksi miehen pitäisi ostaa lahja? Onko tuo yleistäkin?
Jos haluaa juhlia vuosipäivää niin eikö yleensä mennä yhdessä tekemään jotain, esim. ravintolaan tms.
Kerro hänelle suoraan ja useaan otteeseen, että tällaiset merkkipäivät ovat tärkeitä sinulle. Minun tuleva vaimoni teki asian selväksi moneen otteeseen, joten ymmärrän ottaa asian huomioon. Joitakin ihmisiä juhlapäivät eivät niin paljon kiinnosta, joten hän ei välttämättä lainkaan omaehtoisesti ymmärrä, että asia on tärkeä. Se ei välttämättä tarkoita sitä, ettei hän rakastaisi ja välittäisi sinusta paljon.
Siis...miksi miehen olisi pitänyt hankkia sinulle lahja jos sinäkään et hankkinut hänelle?
Mutta kerro tosiaan selkeästi, että odotat tällaista muistamista.
Onpa kurjaa. Miten muistit miestä vuosipäivänä?
Itse en kaipaa sen ihmeempiä lahjoja, mutta tärkeintä on että mies muistaa tärkeät päivät, siis vuosipäivän ja synttärit.
Eikö edes ruusunlehdillä koristellulla vuoteellaan suoritetun parittelun jälkeen ole annettu huomenlahjaa?
Aika ikävän välinpitämätöntä käytöstä mieheltä.
Onko jättänyt rahaa yöpöydälle yhdynnän jälkeen?
En ole koskaan ymmärtänyt tätä muistamisen ja lahjojen vinkumista. Jos haluan viettää merkkipäivää järjestän itse jotain kivaa ja varmistan ettei miehellä ole muuta menoa. Jos haluan korun , kukkia tai mitä tahansa ostan itse oman makuni mukaisia. Ylipäätään mies muutenkin hankkii ihan liikaa turhaa roinaa ja koita siinä sitten näyttää iloista naamaa kun mietit mihin muuhun senkin rahan olisi voinut käyttää.
Millainen sinun lahjasi hänelle oli?
Miten ap huomio miestä vuosipäivän kunniaksi?
Pointtihan ei ole siinä, että miehen pitäisi. Ei tietenkään pidä. Mutta toivoisin, että haluaisi.
En puhu mistään satojen eurojen korusta, vaan kympin rihkamasta.
Tai edes ehdotuksesta tehdä jotain, jostain joka olisi aloitteellisia hänen puoleltaan.
Tein viime vuonna kortin, laitoin ruokaa ja se oli musta riittävä.
Mutta panostin siihen, sillä ajatus on tärkeä.
Tänä vuonna sama juttu.
Olisi kyllä voinut antaa lahjaksi vaikka vaimoltaan näpistämiä tuoksuja. Inhottavan itsekäs ja kylmä ihminen.
Olisi se hieman noloa tosiaan ojentaa kumppanille lahja ja toinen katsoisi, että ai mikä merkkipäivä nyt on. Mutta ap ei ole kertonut miten hän muisti miestä tänä merkkipäivänä. Eihän voi olla niin, että hän yksipuolisesti odotti lahjaa? Eihän?
Kun luin otsikon, ensimmäissenä tuli meleen "No yhyyyyy".
Oletko teini-ikäinen?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt tätä muistamisen ja lahjojen vinkumista. Jos haluan viettää merkkipäivää järjestän itse jotain kivaa ja varmistan ettei miehellä ole muuta menoa. Jos haluan korun , kukkia tai mitä tahansa ostan itse oman makuni mukaisia. Ylipäätään mies muutenkin hankkii ihan liikaa turhaa roinaa ja koita siinä sitten näyttää iloista naamaa kun mietit mihin muuhun senkin rahan olisi voinut käyttää.
Sama. Tosin en muista muita merkkipäivää kuin perheenjäsenten syntymäpäivät. Ei mitään hajua seurustelun alkamispäivä, kihlautui estä tai hääpäivää. Jos oikein muistelee ehkä vuoden just ja just saa haarukoitua parin vuoden tarkkuudella. Siis aikuisten oikeesti , mitä väliä.
Ja sinä huomioit miestä miten?