Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Brad Pittiä pidetään hyvännäköisenä, mutta Adam Sandleria ei?

Vierailija
06.05.2018 |

Mielestäni asia on pikemminkin päinvastoin. Mitä te muut ajattelette?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on niin erityyppisen näköisiä, että on hassua verrata.

Näen miksi Pradia pidetään komeana, mutta mun silmään hän on komea samalla tavalla kuin useimmat naismallit on kauniita: sellaisella kolkolla tavalla, joka ei "tunnu" itsellä missään: kauniita olematta erityisen viehättäviä. Pradissa sama juttu: komea olematta viehättävä. Voin ymmärtää miksi Prad nähdään seksikkäänä, mutta itseäni ei säväytä.

Adam taas ei ole mikään klassinen "seksisymboli", mun silmään hän on vain miellyttävän näköinen, symppis, en häntä katsoessaan hirveästi ajattele hänen "miehisyyttään". Yleensä näyttelee komedioissa hassuja hahmoja, Adamin miellyttävyys ei perustu miehekkääseen karismaan, eikä tarvitsekaan.

Vierailija
62/65 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän enemmän Sandlerista, mutta minulla onkin tavallista kehittyneempi maku. Sandlerin ulkonäkö viestii älyä, Pitt taas on turhan söpö ja kliseinen omaan makuuni. 

Kyllä, Adam Sandlerista tulee kyllä hyvin älykkö-fiilis. Esimerkiksi kulttielokuva- You Dont Mess with the Zohan on todella oivaltava ja nerokkaalla tavalla nyky-yhteiskunnan ongelmiin paneutuva ja niitä kritisoiva pätkä. Oikeastaan koko Sandlerin tuotanto on suorastaan nerokasta ja hänen näyttelijän lahjansa liioittelematta jumalaiset.

No nyt on kyllä ironia huipussaan:)) Mutta en puhunutkaan hänen näyttelijälahjoistaan, vaan pelkästään ulkonäöstä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandler on kauhee. Liian pitkä naama. En myöskään ymmärrä miksi moni tuntuu hehkuttavan Ben Affleckia :D Yäk! Eipä se Pittikään kummonen ole, mutta parempi kun nämä kaksi.

Vierailija
64/65 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben Stillerissä ja Adam Sandlerissa on jotain samaa. Minun suosikkini on Paul Rudd.

Vierailija
65/65 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei säväytä Sandler eikä varsinkaan Pitt, mutta Andy Sambergin kanssa menisin heti vaikka naimisiin!

https://img.thedailybeast.com/image/upload/c_crop,d_placeholder_euli9k,…

Mulle ehkä maailman komein mies!

Mäkin tykkään Andy Sambergista! En pidä häntä komeana, mutta on hauska ja selvästi todella fiksu tyyppi (samoin kuin Lonely Island -kaverinsakin).

Juu vaikuttaa kaikin puolin hyvältä ihmiseltä ja on niin suloinen pienestä tyttärestään puhuessaan.

Mutta huvittavaa että kun ylistää "ei perinteisesti komeaa perheenisää", saa suuren määrän alapeukkuja - ja toisissa ketjuissa itketään että kun naiset kuolaavat vain bradpittejä eivätkä katso ketään muuta 😄.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä