Miksi Brad Pittiä pidetään hyvännäköisenä, mutta Adam Sandleria ei?
Mielestäni asia on pikemminkin päinvastoin. Mitä te muut ajattelette?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Pitt on miehekkäämpi, kulmikkaat kasvot, lihaksikas kroppa. Sandler taas taviksemman näköinen. Ei niin miehekäs ääni ja kroppa ihan ok-tasoa ja vähän nörttimäinen.Vähän sama kuin vertaisi vertaisi Angelina Jolieita ennen huultenpilaamista ja Jennifer Garneria toisiinsa.
Mitä huultenpilaamista? Angelinalla on luonnostaan muhkeat huulet.
Pidän enemmän Sandlerista, mutta minulla onkin tavallista kehittyneempi maku. Sandlerin ulkonäkö viestii älyä, Pitt taas on turhan söpö ja kliseinen omaan makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Pitt on miehekkäämpi, kulmikkaat kasvot, lihaksikas kroppa. Sandler taas taviksemman näköinen. Ei niin miehekäs ääni ja kroppa ihan ok-tasoa ja vähän nörttimäinen.Vähän sama kuin vertaisi vertaisi Angelina Jolieita ennen huultenpilaamista ja Jennifer Garneria toisiinsa.
Puhuttiin ulkonäöstä, ei äänestä.
Eijeiiiiiiih.... Sandler on yksinkertaisesti vastenmielisen näköinen, ja lisäksi sen elokuvat on kauheita.
Pittiä fanitin nuorempana. Nyt mennyt vähän miesmaku siitä ohi, mutta ihan ok se on edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Pidän enemmän Sandlerista, mutta minulla onkin tavallista kehittyneempi maku. Sandlerin ulkonäkö viestii älyä, Pitt taas on turhan söpö ja kliseinen omaan makuuni.
”Ulkonäkö viestii älyä”, vai niin, tämä on uutta minulle...😂
Sandler on vähän sellaisen, miten sen nyt sievästi sanoisi... hölmön näköinen, vähän kuin Vin Dieselkin.
SNL:llästä suurimmiksi tähdiksi pomppaa aina ne mun mielestä huonoimmat. Sandler, Ferrell, Fallon ym. Yhdestäkään noista ei voi puhua samana päivänäkään esim. Bill Haderin, Cheri Oterin tai Cecily Strongin kanssa<3
Vierailija kirjoitti:
Sandler on vähän sellaisen, miten sen nyt sievästi sanoisi... hölmön näköinen, vähän kuin Vin Dieselkin.
Älä nyt, juuri tuossa joku, jolla on tavallista kehittyneempi maku, kertoi, että Sandlerin ulkonäkö viestii älyä ???😂???.
Olet muuen oikeassa, yritin itsekin keksiä jotain sanaa, mutta tuo hölmön näköinen on osuva.???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla tavallista kehittyneempi maku, että ymmärtää. Hölmön näköinen ulkonäkö viestii älyä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla tavallista kehittyneempi maku, että ymmärtää. Hölmön näköinen ulkonäkö viestii älyä 😂
Okei..😁
Adam Sandler näyttää aika nörtiltä ja hyvän matkaa alle keskiarvon ulkonäöltään. Pyöreät kasvot ja heikko leuka tappaa kyllä hetkessä kaiken mielenkiinnon miestä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Sandler on niin juutalaisen näköinen, että melkein ällöttää. En dikkaile isonenäisistä pikkumiehistä. Brad on myös pieni ja siro, mutta silleen sopusuhtainen.
Sandlerilla on ruskeat silmät ja mustat hiukset ja Pittillä siniset silmät ja ruskeat hiukset. Sandlerilla on myös jäniksen hampaat ja hän hymyilee typerän näköisesti. Hänestä tulee mieleen, että hän on vähän yksinkertainen. Ääni vaikuttaa myös ja se on Pittillä miellyttävämpi. Sandlerin kroppa on myös tasapaksu ja mahaakin löytyy, Pitt on ollut tosi timmikin, upeakroppainen. Kumpikaan ei ole varsinaisesti kympin komistuksia, ei klassisen kauniita.
toi adam vois olla kuka tahansa naapurin pena, mut bradissa on sentään jotain mieleenpainuvaa karismaa
En on ikinä ymmärtänyt Brad Pittin ulkonäön hehkutusta. Onhan sillä lihaksikas kroppa ollut ainakin nuorena, mutta ei hän minusta kasvoista ole mitenkään komea. Hänellä on todella epämiehekäs ja epäkiihottava nenä, näyttää suomalaiselle amisjätkälle. Miehellä pitäisi olla komea ja maskuliininen nenä.
Näihin kahteen pätee sama kuin naisillakin : jonkun ulkonäköä aletaan hehkuttamaan ja luomaan kaunottaren/komistuksen julkisuuskuvaa ja kun tätä tarpeeksi kauan toistetaan ja ulkonäköä rakennetaan siihen suuntaan, homma menee läpi kuin väärä raha. Pitt on rakentanut komistuksen julkisuuskuvaa, Sandler taasen esiintyy juutalaisena nörttinä, eikä yritäkään päteä ulkonäöllä. Kumpikaan ei ole mielestäni hot, mutta jos pitäisi valita, valitsisin jälkimmäisen.
Sandler - nössömies
Pitt - pelimies
siis ihan ulkonäön perusteella.
Ok,aika paljon kommentteja olen saanut. Yhä edelleen Brad Pitt ei herätä minussa mitään tunteita, kun taas Sandlerin kanssa voisin mennä sänkyyn tässä, nyt ja heti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Brad Pitt on tosi lyhyt. Tosielämässä ei kukaan katsoisi kahta kertaa, vaikka kasvot ovatkin saksalaistyylisen säännölliset.
Sandler taas on aina esiintynyt ns. taviksena ja kehonkieli ja puhetyyli eivät pyri rakentamaan hänestä mitään seksisymbolia.
Minkä pituinen on ihminen joka on pitkä jos 180cm on tosi lyhyt? Noissa kuvissa missä on useita miesnäyttelijöitä niin ei Brad Pitt nyt lyhyeltä vaikuta muihin näyttelijöihin verrattuna. Vai onko nuo kaikki hollywood näyttelijät tosi lyhyitä? Onko nuo NBA pelaajat sitten niitä normaalipituisia? Vai 180cm tosi lyhyt, 200cm normaali ja 220cm pitkä?
Sandler on just sellanen, miltä kuvittelen katkerien "kiltti miesten" näyttävän
Ei kumpikaan miehistä ole kylläkään lyhyt! Brad Pitt on 180 cm ja Adam Sandler 178 cm. Miten joku voi sanoa heitä lyhyeksi?! Ap