Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisimpia itse kokemiasi nettikirppistapauksia?

Vierailija
05.05.2018 |

Minulla fb-kirppiksellä:
1. Olin myymässä 4 eurolla lasten takkia. Ostaja sanoi ensin, ettei pysty tarkalleen sanomaan, mihin kellonaikaan käy hakemassa seuraavana päivänä. Odotettiin koko päivä kotona. Klo 20 ilmoitin, että mennään nyt nukkumaan, oletan, että ostaja ei ole tulossa. Hän vastasi olevansa meillä 10 min. päästä. Osti 4 euron ostoksensa, ja tuhlasi kaikkien aikaa siihen koko päivän.
2. Myyjä oli myymässä muumimukeja. Vastasin sähköpostilla, että voin ostaa, ja maksan pyyntihinnan 15€. Myyjä vastasi viikon päästä, että on ollut matkoilla, mutta ei myy sillä hinnalla. Vastasin vihaisena, että jos hän itse määrittelee hinnaksi 15€, niin miksi kenenkään pitäisi maksaa enemmän. Hän vastasi, että on tutustunut huutonetin hintoihin, ja sama muki on siellä puolet kalliimpi. En vastannut enää mitään. Hän laittoi vielä yhden viestin, että jos kiinnostaa, voin tulla mukia katsomaan, on priimakuntoinen.
Kertokaa omia kokemuksianne!

Kommentit (2608)

Vierailija
941/2608 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin taannoin vanhoja autolehtiä, joissa autoharrastajat esittelevät omia autojaan. Lehdet olivat 10-15v vanhoja mutta hyvässä kunnossa, joten laitoin ne toriin.

Aluksi laitoin lehdille jonkun 10e/20 kpl hinnan, mutta kauppa ei käynyt. Pudotin hintaa vitoseen, mutta ei. Laitoin lopulta että menee pian paperikeräykseen, nyt saa vaikka pelkkien postien hinnalla.

Tästä alkoikin melkoinen show. Joku isäntä halusi ostaa nipusta yhden lehden, sillä yhdessä numerossa oli tämän omistama auto esiteltynä. Kaveri lupasi maksaa minulle femman plus postit lehdestä, jos kyseinen auto on siinä ja lehden kunto on edes ok. Pyysi kuvia etu ja takakansista sekä niistä kolmesta aukeamasta millä auto esiintyi. Hirveästi tämä laittoi viestiä ja lupasi maksaa mitä halusin, mutta kysyessäni osoitetta tämä ei vastannut mitään. Ilmeisesti tämä huijasi minulta vain kuvat haluamistaan lehden sivuista.

Samaan aikaan joku kaveri kyseli hintaa koko lehtinipulle, siis sille jonka sanoin lähtevän ilmaiseksi. Olin kyllästynyt viestittelyyn tuon edellisen kaverin kanssa, ja vitutti kun taas ostaja kyselee asioita mitä olen selvästi ilmoittanut ilmoituksessa. Joku sisäinen mulkero laittoi minut vastaamaan puoli vitsillä hänelle että "jos maksat 20e niin saat lehdet". Ja mitä ihmettä, se olikin valmis maksamaan tuon summan :DD maksoi vielä postit tuon 20e päälle. Oli hämmentävä tapaus ja päätyi enemmän kuin hyvin.

Vierailija
942/2608 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on että mitä enemmän vastapuoli juttelee viestimillä, sitä varmemmin se ei tuotteita osta. Voi kiesus niitä "onko myynnissä, mikä väri, oisko mittoja, mikä on tiukka hinta, ok"-jutustelijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/2608 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin vanhan puhelimeni torissa noin parisen viikkoa sitten.

Eräältä mieheltä tuli tekstiviesti, että olisi kiinnostunut ostamaan puhelimen ja että voisi tulla hakemaan parin päivän päästä. No, tietty vastaan tähän noin 15 minuutin päästä viestin vastaanottamisesta että joo kaupat onnistuu + kysyin että missä ja monelta tavattaisiin tällöin kahden päivän kuluttua.

Noin 30 min tämän jälkeen tulee toiselta ostajaehdokkaalta viestiä, että voisi ostaa puhelimen jne. En vastaa tähän heti, sillä odottelen ensin tämän ensimmäisen ostajaehdokkaan vastausta. Eipä kuulu tästä herrasta mitään yli kolmeen tuntiin..

Neljän tunnin odottelun jälkeen sain sovittua kaupat tämän toisen ostajaehdokkaan kanssa ja ne myös onnistuivat. Mutta eiköhän pian näiden kauppojen jälkeen tämä ensimmäinen ostajaehdokas herää jostain horroksesta ja vastaa viestiini. Sanoin vaan tympeästi, että sori meni jo.

Pointtina on, että jos jotain oikeasti haluaa ostaa sieltä nettikirpparilta, miksi pitää häipyä kuin pieru saharaan moneksi tunniksi?? Todella ärsyttävää ja turhauttavaa ja vielä luullaan, että se tuote vain odottelee juuri tätä yhtä ostajaa eikä muita ostajaehdokkaita ole olemassakaan.

Itse ainakin jos jotain nettikirpparilta haluan, todellakin tsekkaan hyvin usein puhelimestani, joko myyjä olisi vastannut viestiini.

Vierailija
944/2608 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin mekon myyntiin 20 eurolla neljäs maaliskuuta. Siitä kiinnostui tasan yksi ostaja, joka tarjosi kymppiä, sitten viittätoista ja kun siihen suostuin, alkoi järkyttävä soutaminen. Sovimme noutopäivän, joka ei sopinutkaan. Sovimme uudestaan, mutta taas tuli yllättävä meno. Koko ajan vaan siirtyi eteenpäin ja eteenpäin. Sitten ostaja rupesi kyselemään, että jos tulisin Helsinkiin ja tavataan siellä. No en suostunut. Ilmoitti tulevansa sitten Tikkurilan asemalle tiettynä päivänä, jos tulisin sinne. A) päivä ei ollut yksikään ehdottamistani ja B) asun ihan toisella puolella Vantaata. Ilmoitin, että en tuo mihinkään.

Kauheasti oli kiinnostunut mekosta ja pommitti viesteillä, mutta ei jaksanut kuitenkaan lähteä hakemaan. Puoliin en jaksanut edes vastata. Loppujen lopuksi kysyi, jos lähettäisin mekon hänelle. Olin tämän vaihtoehdon jo aikaisemminkin tarjonnut mutta halusi välttämättä noutaa! Sanoin että jos 20e laitat tilille, niin lähetän kyllä.

17.03 laitoin paketin postiin. Siis kaksi viikkoa meni tähän!! Jos joku olisi tarjonnut 5e ja noutanut heti, olisin hyväksynyt jo tossa vaiheessa...

Itse olen ostanut paljonkin torista, ja ilmoitan aina että tulen noutamaan huomenna kello se ja se, jos vaan käy. Ja aina olen mennyt ajallaan. Tai jos myyjä asuu kauempana, olen maksanut ne hemmetin postikulut.

Mutta välillä näistä soutajista on kyllä itselle hyötyä. Laitoin kyselyä yhdestä huonekalusta, jonka myyjä sanoi luvanneensa jo toiselle ja poisti ilmoituksen. Kaksi viikkoa (!!) myöhemmin sain uuden viestin, että kaupat peruuntuivat jos olen vielä kiinnostunut. Ilmoitin että tulen heti huomenna ja näin tein.

17.03 on kellonaika. Päivämäärä kirjoitetaan 17.3. eli kuukauden jälkeen kuuluu kirjoittaa piste.

Vierailija
945/2608 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä en nyt tiedä oliko varsinaisesti omituinen, mutta hyvin rasittava tapaus.

Myin yhteen tapahtumaan lippua, johon itse en loppujen lopuksi päässyt. Kyseinen lippu oli sellainen, että siinä oli tietty koodi, jolla tapahtumaan pääsee sisään. Eli fyysinen lippu ei ollut pakollinen, kunhan tuo koodi löytyi. Tapahtuma oli enää muutaman päivän päässä, joten ei mitään takeita, että postituksella fyysinen lippu olisi edes ehtinyt perille. Joten yritin fb kirpparilla myydä koodia vastaan sitä. Tapahtuma oli loppuunmyyty ja halukkaita sinne kyllä löytyi. Enkä ollut mikään trokari, vaan myin lippua hintaan, jonka itse olin maksanut.

Muutama kiinnostunut oli ja sitten jonossa seuraavana oli tyttö, joka oli aikas sanoisinkos pihalla asioista. Hän paljastui alaikäiseksi, jolla ei itsellään ollut edes pankkitunnuksia. En tiedä ajatteliko ensin, että lähettää kirjekuoressa rahat vai mitä... Piti alusta asti selittää miten homma toimii. Piti sitten varattuna sitä lippua kun aikoi äitinsä kanssa sen maksaa minulle. No eipä sitten vähään aikaan kuulunut tästä tyypistä, vaikka huhuilin.

Laitoin lipun sitten uudestaan myyntiin, kun tapahtuma vain läheni. Tietenkään koko ajan ei voi siellä netin päässä olla, kyllä minä sen ymmärrän. Kyseessä oli kuitenkin tapahtuma, joka oli ihan parin päivän päässä, ei siinä vaiheessa pidetä lippuja varattuna pitkään, etenkin kun muitakin ostohalukkaita löytyy! Hetken päästä tuli sitten viestiä, että byhyy olin kyllä koko ajan ostamassa siä lippua. Sanoin sitten, että lippua ei ole kukaan muu vielä ostanut, että maksa toki se nyt jos sen edelleen haluat, mutta varattuna en enempää sitä voi kenellekään pitää.

Maksu sitten onneksi tuli ja lippu vaihtoi omistajaa. Olin minäkin tyytyväinen, että se tuli käytettyä, mutta huhhu mikä homma noissa välillä on. Alaikäisten vanhemmat voisivat hoitaa heti suoraan nämä asiat, jos lapselle lippu on saatava.

Vierailija
946/2608 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti kyllä mietin tätä hupivarailua ja huutamista ilmiönä. Että mistä siinä on kyse? Miksi jotkut tekevät sitä suorastaanammattimaisest? Minä kun en ymmärrä ollenkaan. Itsellä tahtoo mennä se niinkin, etten välttämättä kehtaa edes kysyä jotain tärkeääkin tarkentavaa tietoa, kun koen että tuhlaan myyjän aikaa. Etenkin jos vastaus ei miellytä ja joudun siksi skippaamaan tuotteen. Mielummin pelaan varman päälle, että olen valmis ostamaan tuotteen ilmoituksen perusteella.

Vierailija
947/2608 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te naiset pelkäätte, jos mies haluaa ostaa itselleen naisten vaatteita. Onhan näitä miehiä, jotka haluavat pukeutua naisten vaatteisiin. Useimmat kuitenkin salaavat taipumuksensa. Siksi he kait mieluummin ostavat muualta kuin naistenvaateosastolta  kaupasta. Minä luulen , että he ostaisivat tinkaamatta, jos vain suostuisitte myymään. Ladyboyt eivät ole vain thaimaalainen juttu.

Vanha viesti, mutta haluan kommentoida. En minä ainakaan lähtökohtaisesti pelkää, mutta tuntuu että etenkin nämä jotka haluavat tulla "noutamaan" tuotetta aika usein ovat muun motivaation perässä, kuin sen tuotteen. Vai miksi yleensä kyselevät asutko yksin yms? Tai kääntyvät ovelta pois hetken katsellessaan nimikylttiä ovessa? Sellaisistahan täällä on puhuttu, ei asiallisesti käyttäytyvistä miehistä, joita vastaan itsellä ei ainakaan ole mitään. Tiedän muutamankin miehen näköisen ihmisen, jotka pukeutuvat mekkoihin. Heidän sosiaalinen ulosantinsa vain on normaalia ja osaavat kaupat hoitaa kuten ihmiset.

Vierailija
948/2608 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari12345 kirjoitti:

Laitoi tomivan ruohonleikkurin myyntii viidellä eurolla ja ei noutoa. Siitä huolimatta ostaja yritti saada minut tuomaan ruohonleikkurin hänelle. Mitä ihmiset oikeasti ajattelevat? Joku lähtisi tuomaan 5 euron ruohonleikkuria?

Enemmän ihmettelen näitä muutamilla eurolla myyjiä, 1-5 €. Miksi nähdä kaikki tuo vaiva ja monesti loputon säätö ja turha ajelu ja kaikki harmi ja mielipaha, muutamasta eurosta? Täälläkin ko. ihmiset valittavat kokemuksista. Mikä saa tekemään tälläistä kauppaa?????!

Vierailija
949/2608 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mari12345 kirjoitti:

Laitoi tomivan ruohonleikkurin myyntii viidellä eurolla ja ei noutoa. Siitä huolimatta ostaja yritti saada minut tuomaan ruohonleikkurin hänelle. Mitä ihmiset oikeasti ajattelevat? Joku lähtisi tuomaan 5 euron ruohonleikkuria?

Enemmän ihmettelen näitä muutamilla eurolla myyjiä, 1-5 €. Miksi nähdä kaikki tuo vaiva ja monesti loputon säätö ja turha ajelu ja kaikki harmi ja mielipaha, muutamasta eurosta? Täälläkin ko. ihmiset valittavat kokemuksista. Mikä saa tekemään tälläistä kauppaa?????!

Joillekin se on harrastus (jos on vaikka kotona) ja toisille euro tai parikin on iso ruokaraha.

Vierailija
950/2608 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lempihuvejani on naureskella yhdelle paikalliselle Tori-myyjälle. "Antaa" tavaroitaan kahvipaketteja vastaan. Kaikki tavarat ovat vain nuhjuista romua sotkuisessa varastossa, ja kuvat vanhalla perunalla otettuja. Myös myytävät tavarat ovat aivan ylihinnoiteltuja, ja ilmoitukset tosi tympeitä.

Mä en ylipäätään ymmärrä näitä kahvipaketti/suklaalevy -myyjiä&ostajia. Yleensä näiden myyjien tuotteet on just sellaisia, joista ei yli euroa maksaisi, mutta monet tuntuu ainakin fb-kirppareilla kiikuttavan sen 3-4€ kahvipaketin mieluusti näille. 

Vierailija
951/2608 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mari12345 kirjoitti:

Joillekin se on harrastus (jos on vaikka kotona) ja toisille euro tai parikin on iso ruokaraha.

Jos myyn eurolla jotain en kyllä kiikuttele minnekään, silloin saa ostaja noutaa. Mutta itselle tärkeää on ettei tavara päädy kaatopaikalle, siksi näen vaivaa myyntiin laitossa ja pienistä pennosistakin lopulta kertyy ihan mukavasti rahaa käyttöön. 

Vierailija
952/2608 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisimpia on miehet jotka esittävät olevansa naisia ja pyytävät lisäkuvia, näkevät yllättävän paljon vaivaa saadakseen kuvia takaa... Samoin turhankyselijät jotka eivät ole aikeissakaan ostaa mitään, yleensä nämä erottaa viestityyleistä. Omituisia on myös tyypit jotka alkavat tinkimään paikan päällä jos kaupoista on jo sovittu, tai tulevat liian vähäisen summan kanssa paikalle ja silti odottavat saavansa tuotteen. Tai jotka tulevat tunti siitä kun sovittu ja olettavat että olisi paikalla, tai lahjoituksia antaessa pyytävät tuomaan jonnekin. Myös nämä kyselijät että "kulkeutuuko sinne ja tänne" (ilmoituksessa nouto) joilla ei ole autoa, mutta muutaman päivän päästä vastaavat että ajoivat ohi että ei ehdi tekemään kauppoja, unohtavat itsekin valheensa. Omituisia on myös kaikki transut jotka mainostaa ostavansa vaatteita itselleen, miksi sitä pitää niin korostaa jos olisi yhtään terve päästään. Omituisia on myös seuranvonkaajat ja muut friikit jotka lähettää kuvia vehkeistään tai pyytää jotain puhelinseksiä tai ties mitä. Ei vaan jaksa enää kun käyttää sähköpostia ja myydä kalleimmat, helpolla pääsee kun vie suoraan keräyksiin. Ihmiset on pipejä päästään, normaaleja ei ole edes puolet ostajista. Siinäpä jotain kokemuksia.

Vierailija
953/2608 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöin ja oudoin tähän astisista;

Minulla on iso liuta myynti-ilmoituksia torissa. Yhdessä ilmoituksessa myydään poikien housuja, 12-13 - vuotiaalle sopivat merkkihousut. No, näistä oli joku nimetön kiinnostunut ja kun kysyin hakeeko vai postitanko, alkoi kuvien pyytäminen. Sanoin, että kuvat ovat ilmoituksessa, samoin koko. Edelleen jankkaa "kuvia niistä housuista, jotka ovat nyt päällä, niin katsoo ovatko sopivat". Hyi että! En tiedä luuliko tyyppi että housut ovat minun tai luuliko saavansa kuvia jostain 12-v pojasta.

Jostain syystä lopetin vastaamisen tähän.

Vierailija
954/2608 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun lempihuvejani on naureskella yhdelle paikalliselle Tori-myyjälle. "Antaa" tavaroitaan kahvipaketteja vastaan. Kaikki tavarat ovat vain nuhjuista romua sotkuisessa varastossa, ja kuvat vanhalla perunalla otettuja. Myös myytävät tavarat ovat aivan ylihinnoiteltuja, ja ilmoitukset tosi tympeitä.

Mä en ylipäätään ymmärrä näitä kahvipaketti/suklaalevy -myyjiä&ostajia. Yleensä näiden myyjien tuotteet on just sellaisia, joista ei yli euroa maksaisi, mutta monet tuntuu ainakin fb-kirppareilla kiikuttavan sen 3-4€ kahvipaketin mieluusti näille. 

Minä en ikinä vie muuta kuin käteistä, jos se ei kelpaa niin antaa olla, suklaa/kahvi ilmoitukset kierrän kaukaa, käykööt ihmiset itse kaupassa hakemassa juttunsa, en lähde periaatteestakaan toisten puolesta kauppaan. Miten laiskoja ihmiset on, sitäpaitsi ei ole lahjoitus jos siitä pyydetään n. 3€ tuotteena, laittaisivat ihan vaan hinnan reilusti. Lahjoitusosastoilla näkyy noita..

Vierailija
955/2608 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka keksivät tekosyitä perumisilleen etteivät tule paikalle, erottaa siitä etteivät he kysy voisivatko tulla toiste. Eli muuttavat mielensä mutta eivät kehtaa sitä sanoa reilusti ja keksivät valheita sairauksista tms.

Vierailija
956/2608 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mari12345 kirjoitti:

Kävikö mielessä, että motiivi luultavasti on jokin muu kuin raha? Minullakin on kaappi täynnä vaatetta, joista osaa en enää käytä, mutta en henno poiskaan heittää. Mielellään pikkurahaa vastaan annan sellaiselle, joka sitä tarvitsee/haluaa. Suurimmassa osassa kun ei varsinaisesti mitään vikaa ole, ei vain tule itsellä käytettyä. Ja mielellään kuitenkin jotain niistä itsellekin otan, kuin viskaan vain johonkin keräyslootaan, mistä ei ole mitään takeita mihin ne oikeasti päätyvät. Etenkin kun vaatteeni osuvat alakulttuuri kategoriaan, ei ole ihan tusinatavaraa.

Vierailija
957/2608 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mari12345 kirjoitti:

Kävikö mielessä, että motiivi luultavasti on jokin muu kuin raha? Minullakin on kaappi täynnä vaatetta, joista osaa en enää käytä, mutta en henno poiskaan heittää. Mielellään pikkurahaa vastaan annan sellaiselle, joka sitä tarvitsee/haluaa. Suurimmassa osassa kun ei varsinaisesti mitään vikaa ole, ei vain tule itsellä käytettyä. Ja mielellään kuitenkin jotain niistä itsellekin otan, kuin viskaan vain johonkin keräyslootaan, mistä ei ole mitään takeita mihin ne oikeasti päätyvät. Etenkin kun vaatteeni osuvat alakulttuuri kategoriaan, ei ole ihan tusinatavaraa.

Tämä oli siis osoitettu tuolle edelliselle johon tuo viesti vastasi, ei lainatulle osalle.

Vierailija
958/2608 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että olen tämän tarinan kertonut jo joskus tässäkin ketjussa, mutta menkööt uudestaan. Kuvastaa hyvin millaista porukkaa Toria käyttää. 

Laitoin joskus myyntiin jonkun lasten lelun. Hinta oli halpa, muistaakseni 5e. Löin ilmoituksen Toriin ja lähdin ajamaan mökiltä kotiin (noin tunnin ajomatka). Matkan aikana alkoi sitten puhelin piippaamaan hirveästi, sainkohan puoleen tuntiin noin kuudesta eri numerosta tekstiviestejä, kaikki lyhyesti ja ytimekkäästi "Ostan lelun", "varaa toi mulle", "tulen hakemaan". En viitsinyt alkaa ratissa tekstaamaan, vaan ajoin levikkeelle ja laitoin kaikille saman vastausviestin. "Terve, tarjouksia tulee tekstarilla nyt todella paljon. Myyn ensimmäiselle joka soittaa ja lupaa tulla hakemaan." Arvaatte varmaan että tekstarit loppuivat kuin seinään eikä yksikään soittanut minulle. Lopulta joku muu kävi lelun hakemassa seuraavana päivänä. 

Noihin tekstareihin ei kannattaisi varmaan vastata yhtään mitään, sillä sieltä saa lähinnä viestittelykavereita. Näin kävi kun myin mikroa:

Ilmoitus Toriin, jossa kuvat laitteesta, ilmoitettu takuusta, sanottu laitteen olevan täysin ehjä ja toimiva, lisäksi linkattu Gigantin sivuilta sama tuote uutena ja lisätty saatesanat että tarkemmat tiedot tuotteesta löytyvät täältä (tarkoitus samalla salakavalasti näyttää miten paljon uusi maksaa, minun käytetylläni hinta alle puolet uudesta). 

Viestittelijä numero 1:

"Onko mikro vielä myynnissä"

-On myynnissä, tule vain ostamaan pois

"Onko se siis tuo kuvissa oleva?"

-Kyllä, ne ovat minun ottamia kuviani.

"Oisko sulla mittoja antaa?"

-Laitoin sinne ilmoitukseen linkin Gigantin sivuille josta löytyy kaikki info, mutta mitat ovat (tähän copy-pastella Gigantin antamat mitat). 

"Ok"

Ei enempää viestejä, ei ostanut tuotetta. 

Viestittelijä 2:

"Moroo!! onko mikro vielä myynnissä?"

-On, tervetuloa hakemaan

"Joo voisin kyllä ostaa, meni emännän kanssa lusikat jakoon ja pitäisi mikro saada. Olihan se ihan toimiva peli?"

-Kyllä toimii ja takuuta jäljellä, osta pois pian sillä ainakin viestejä tulee aika paljon. 

"Pitäisi kyllä mikro saada kun exä vei erossa entisen mikron. Paljos sulla on hintaa tuossa, onko varaa tinkiä?"

-En viitsi tinkiä, paljon tulee kyselyitä tuosta mikrosta ja hinta on muutenkin takuun alaisella pelillä alle puolet uudesta.

"Ok, no voisinhan mä sen ottaa, pitää kuitenkin mikro olla koska joudun eron takia muuttamaan poikamiesboksiin."

-Selvä, koska ehtisit tulla hakemaan? Soita vaikka niin sovitaan tiedot. 

"Tänään ei kerkeä mitenkään, mulla on eron takia vähän muuta tekemistä tässä. Annatko osoitteesi?"

-Osoite tässä, koska tulet hakemaan?

"Minäpä tulen siinä klo 12-20 välisenä aikana huomenna käymään, vähän riippuu miten saan eron vuoksi näitä asioita hoidettua, pitäisi se poikamiesboksi hankkia kanssa"

-No laita viesti tai soita kun lähdet tulemaan, niin olen varmasti kotona

Arvaatte varmaan että tuon tekstiviestipommituksen jälkeen kaveria ei näy eikä kuulu. Mukavaa istua kotona koko päivä siltä varalta että ostaja päättää ilmestyä oven taakse. Kello 21 sain kuitenkin taas yhden viestin lisää:

"Hei sori kauheasti, unohdin tulla tänään käymään :("

Tuossa koko viesti. Pahoittelut unohtamisesta, mutta ei jostain syystä esimerkiksi kysele uutta aikaa hakea mikro. Ilmeisesti kaverilla oli halu vain purkaa jotain eroahdistustaan minulle, sillä jokainen viesti piti sisällään jonkun viittauksen eroon. En vastannut kaverille mitään, vaikka mieleni tekikin sanoa etten ihmettele yhtään eroasi, jos hoidat kaikki hommat yhtä hyvin. 

Vierailija
959/2608 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ikinä vie muuta kuin käteistä, jos se ei kelpaa niin antaa olla, suklaa/kahvi ilmoitukset kierrän kaukaa, käykööt ihmiset itse kaupassa hakemassa juttunsa, en lähde periaatteestakaan toisten puolesta kauppaan. Miten laiskoja ihmiset on, sitäpaitsi ei ole lahjoitus jos siitä pyydetään n. 3€ tuotteena, laittaisivat ihan vaan hinnan reilusti. Lahjoitusosastoilla näkyy noita..

Minua tympii myös ihan sairaasti nämä vaihdetaan johonkin tiettyyn tuotteeseen ilmoitukset. En todellakaan jaksa lähteä könyämään jonnekin marketin kissanruokaosastolle etsimään jotain tiettyä kissan märkäruokaa, EVVK! Samoin nyt on ollut monia ilmoituksia, että vaihdetaan jonkun kaupan 20€ lahjakorttiin, kun on kyseessä palsta, jossa ei raha vaihda omistajaa. Paljon helpompaa on antaa suoran raha käteen, kun lähteä johonkin Lidliin, kun ei siellä muuten asioi! En jaksa edes lukea näitä ilmoituksia enää...

Vierailija
960/2608 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi ostaja oli sovitusti tulossa noutamaan jotain tuotetta, en enää edes muista mitä mutta jotain ei kovin arvokasta.

Oli antanut ajan tyyliin, että tulee klo.17-19 ja olin sanonut sen olevan ok. Olin myynyt tuotteen paikalliskirppiksellä ja tämä ei mikään iso kylä ole. Ostaja laittoi sitten, että lähtee pyöräilemään meille. Laittoi useamman viestin kuinka on vaikeaa löytää. Lopulta laittoi, että on meidän postilaatikollakin muttei löydä meille. Sanoin, että siinä on asuntokartta juurikin laatikoilla. Sanoi, ettei löydä voinko tuoda postilaatikoille. Valitettavasti en voinut kun ruoka liedellä ja yksi lapsi nukkumassa. Ostaja suuttui ja sanoi, että antaa olla :D.

Meillä käynyt paljon ostajia ja vieraita eikä kukaan ole valittanut että olisi vaikea ollut löytää.

Vielä muutaman asunnon paritaloyhtiö, ettei tarvitse edes esim kerrostalojen rapuissa sekoilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi