Laita tähän tosielämässä(si) tapahtunut asia, jota epäiltäisiin palstalla heti provoksi
Mietin hetken omaa ehdotustani (niitä on paljon).
Kommentit (73)
lopetin pankkityön ja matkustin italiaan rakastelemaan miehiä, mutta pysyin neitsyenä :(
Nainen 79
Mun elämästä em. tapauksista vois kirjoittaa ihan kirjan. Mutta en uskalla. Olisi kyllä mielenkiintoinen. Ihan lapsuudesta tähän hetkeen. Joskus itsekin ihmettelen miten olen selvinnyt suht täyspäisenä.
Ihastuin varhaisteininä murkkuikäiseen poikaan, ja 27 vuotta myöhemmin päädyin avioliiton ulkopuoliseen suhteeseen hänen kanssaan, tulin raskaaksi ja tapoin sisimpäni tekemällä abortin, koska tuo mies ei ollutkaan sitä mitä luulin.
Ei onneksi mennyt ihan kolmeakymmentä vuotta tajuta sitä.
Eihn tämmöistä rapahdu oikeassa elämässä...
Kaikki, mitä tähän asti olen kirjoittanut tänne.
Exäni on vankilassa yritettyään tappaa minut.
Tein lähes kaikki kotityöt 12-vuotiaasta asti, lauantaisin aamulla siivosin talon ja illalla leivoin, joka ikinen lauantai, pullaa, kakkuja ja pikkuleipiä niin kauan kuin asuin kotona, kaikki yksin. Eikä meillä siivonnut juuri kukaan muu, viisihenkisen perheen kotitöistä ruuanlaittoa lukuunottamatta teini-iässä tein 90 %. Ainoa tyttö, kyllä. Ruokaa sentään vanhemmat laittoivat, mutta usein minä myös sitä.
Silloinen salarakkaani oli mieheni bestman häissämme. Hääyön jälkeen mieheni lähti työmatkalle, joten jatkoimme kuherruskuukautta salarakkaani kanssa. Kuvio selvisi, mies tirvaisi salarakasta nenään, salasuhde ja välit meni. Edelleen olemme onnellisesti aviossa, joten lopulta kaikki on hyvin.
Sain poikaystävän kiinni pettämisestä oman veljeni kanssa.
Teininä jouduin soittamaan vanhempieni riidan (veri lensi) takia poliisit paikalle. Veivät isän putkaan ja lapset mummolaan. Vielä pahemmat provo huutelut olisi tullut jos olisi tapahtunut hetki sitten ja olisin täällä asiasta kertonut
Ystäväni lapsi ja minun lapseni keskustelivat somessa. Tuolla toisella oli pahoja ongelmia kotonaan ja hän viilteli satunnaisesti. Yritin auttaa ja tukea parhaani mukaan, paljastamatta luottamuksen rikkoutumista. Kävi ennen pitkää ilmi, että syy viiltelyyn oli äidin avioliiton ulkopuolinen suhde. Mieheeni.
(joku saattaa tunnistaa...)
Myöhästyin kerran lapsena koulusta, koska äitini oli yöllä yrittänyt tehdä itsemurhan. Toisella kertaa myöhästyin, koska toinen läheiseni oli juuri hirttäytynyt. En tehnyt mitään, menin vain kouluun. Tämä kaikki 80 luvulla, kukaan ei koskaan puuttunut asiaan.
Tulin raskaaksi mieheni veljelle, joka oli tuolloin tahollaan naimisissa. Nykyään olen avoliitossa tämän ex-mieheni veljen kanssa ja olemme onnellinen perhe, mutta osaan sukulaisista on välit kokonaan poikki edelleen.
Erosin 15 vuotta kestäneestä suhteesta nuoruudenrakkaudestani ja muutin yksin toiselle puolelle Suomea paikkakunnalle, josta olin saanut työpaikan, mutta jossa en ollut aiemmin käynyt enkä tuntenut yhtikäs ketään. Kuukausi siitä tapasin nykyisen aviomieheni ja lasteni isän vaikka olin vannonut eläväni sinkkuelämää joka jäi nuorena elämättä. Ehkä parempi näin.
Ei mulla ole sellaista
Että onkin ollut tylsä elämä 😲
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole sellaista
Että onkin ollut tylsä elämä 😲
Kuten huomaat näistä tarinoista, niin tylsässä elämässä on hyvätkin puolensa.
Tarvitsin rahaa erääseen epäitsekkääseen asiaan, sanotaan vaikka 376 euroa. Rukoilin, että asia järjestyisi jotenkin. Seuraavana päivänä minulle lahoitettiin tasan se summa, ei enempää eikä vähempää.
Olen 35-vuotias nainen eikä kukaan mies ole halunnut treffeille tai sänkyyn kanssani omasta aktiivisuudestani huolimatta.
Tieto kahdesta tappavasta sairaudesta parin viikon aikana.
Ei yksittäinen asia, vaan elämäni ylipäätään. Elän suurkaupungissa mieheni kanssa ja rahoitan elämäni osinkotuloilla, en käy töissä. Lennän ainoastaan business- tai ykkösluokassa lomille, joilla olen vähintään kaksi kuukautta vuodessa.
Osallistuin älykkääseen ja kiihkottomaan ajatustenvaihtoon päivänpolttavasta poliittisesta aiheesta av:lla.