Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laita tähän tosielämässä(si) tapahtunut asia, jota epäiltäisiin palstalla heti provoksi

Vierailija
05.05.2018 |

Mietin hetken omaa ehdotustani (niitä on paljon).

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen hyvinkin mustasukkainen mieheni kannustaa hakemaan turvallisuutta, keskusteluseuraa ja ymmärrystä toiselta mieheltä, koska parisuhteessa ei ole mahdollista täyttää kaikkia toisen tarpeita kun hän ei ole järin empaattinen luonne. Ei petä itse tai mitään sellaista. 

Vierailija
22/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni haluaa rintamaitoani niin paljon että vauvamme nälkiintyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä jouduin soittamaan vanhempieni riidan (veri lensi) takia poliisit paikalle. Veivät isän putkaan ja lapset mummolaan. Vielä pahemmat provo huutelut olisi tullut jos olisi tapahtunut hetki sitten ja olisin täällä asiasta kertonut

Minun väitettiin provoilevan kun kerroin samantyylisestä lapsuudestani. En tosin lapsena soittanut poliiseja, kävivät välillä mutta lapsia ei viety mihinkään eikä sosiaalityöntekijöille ilmoitettu. Isäni uhkaili koko perheen tappamisella välillä mutta yleensä uhkasi tappaa vain äidin ja hakkasi äitiä säännöllisesti.

Vierailija
25/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtanut uskontoa kristinuskosta siihen toiseen tunnettuun tunteita herättävään uskontoon koska avioliitto mieheni kanssa ei muuten onnistu ja uskonnon vaihtamisesta huolimatta on vaikeaa päästä virallisesti naimisiin mutta ei enää kuitenkaan mahdotonta.

Vierailija
26/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yksittäinen asia, vaan elämäni ylipäätään. Elän suurkaupungissa mieheni kanssa ja rahoitan elämäni osinkotuloilla, en käy töissä. Lennän ainoastaan business- tai ykkösluokassa lomille, joilla olen vähintään kaksi kuukautta vuodessa.

Jos et käy töissä, niin mistä olet lomalla?

Vierailija
27/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierasin hieronnassa.

Vierailija
28/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun syntymä.

Vierailija
29/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vappu, mummo kaatu nuotioon ja pappa kusi housuun

Vierailija
30/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskiluokkainen tavallinen perheellinen työssäkäyvä kiltti mamma. Olen myynyt laittoman aseen.

Vierailija
31/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin miehestäni Ja minun kotityöt yksinhuoltajaksi jäätyä väheni, ja rahat riitti paremmin. Mies oli alkoholisti vaikka sitä ei ulospäin muut nähneet ja kävi töissä.

Lisäksi löysin netin treffipalstalta raittiin urheilullisen miehen, vaikka olin yli 40, yksinhuoltaja ja ylipainoinen.

Vierailija
32/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keskiluokkainen tavallinen perheellinen työssäkäyvä kiltti mamma. Olen myynyt laittoman aseen.

Kiitos tiedosta.

Vierailija
33/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin miehestäni Ja minun kotityöt yksinhuoltajaksi jäätyä väheni, ja rahat riitti paremmin. Mies oli alkoholisti vaikka sitä ei ulospäin muut nähneet ja kävi töissä.

Lisäksi löysin netin treffipalstalta raittiin urheilullisen miehen, vaikka olin yli 40, yksinhuoltaja ja ylipainoinen.

Miksi tätä epäiltäisiin provoksi? Tätä tapahtuu päivittäin.

Vierailija
34/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä jouduin soittamaan vanhempieni riidan (veri lensi) takia poliisit paikalle. Veivät isän putkaan ja lapset mummolaan. Vielä pahemmat provo huutelut olisi tullut jos olisi tapahtunut hetki sitten ja olisin täällä asiasta kertonut

Tätä tapahtuu todella paljon suomessa. Miehet hakkaavat vaimojaan varsinkin kun on vähän juotukin. Sairasta!

Vierailija
35/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on yhtä provoa, kaikki siinä.

Perheenjäsenelle oli terapeutti ehdottanut kirjan tekoa, on kuulemma niin paljon tapahtumaa.

Vierailija
36/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväni panomiehenä: sain pillua kolmelta naiselta 12h aikana, viimeisen ollessa todella nätti vaikkei kahden muunkaan kohdalla ollut valittamista.

Sinänsä hienoa että tavismiehenä kävi uskomaton flaksi ja sain nähdä/kokea millaista on todella komean ja halutun miehen elämä, mutta jo päivän lopussa oli päällä armoton vitutus kun arveli ettei tällaista tule tapahtumaan enää koskaan.

22 vuotta tuon jälkeen täytyy todeta, etten turhia tuumiskellut tuolloin, eipä ole toista noin hienoa päivää osunut eteen.

Vierailija
37/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt läpi n 18 oikeudenkäyntiä, mistään en ole ollut syytettynä.

Vierailija
38/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaalloisen ylipainoinen, vaikka mulla ei ole ruokahalua. Herättyäni olen tuntikaupalla syömättä. Päivän mittaankaan ruoka ei maistu, väkisin syön vähän. En tajua miksi en laihdu.

Vierailija
39/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin kerran hississä.

Vierailija
40/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran av-mammojen tapaamisessa,täällä kukaan ei uskonut että semmoinen järjestettiin😃Huudettiin provoksi🙈