Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laita tähän tosielämässä(si) tapahtunut asia, jota epäiltäisiin palstalla heti provoksi

Vierailija
05.05.2018 |

Mietin hetken omaa ehdotustani (niitä on paljon).

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman päivän aikana kolme kosintaa. Joo, mulla oli useampi mies ympärillä pyörimässä. Yksi kosi aamulla kun herättiin, toinen työpäivän aikana ja kolmas illalla. Hauska yksityiskohta on, että kenet tahansa olisin valinnut olisi uusi sukunimi (jos olisin sen halunnut vaihtaa) alkanut samalla kirjaimella.

Elän parisuhteessa ja en ole vieläkään valmis avioitumaan.

Ja minä kun kolmekymppisenä odotan vielä sitä ekaakin =D 

Vierailija
62/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut veden alle uponneessa autossa ja sieltä kuin ihmeen kaupalla pelastettu. Ei meinaan ollut edes valoisaa ja paikka oli melko korvessa. Puusillan pielestä suoraan jorpakkoon. Ihme että olen tässä parikymmentä vuotta myöhemmin. Jos se olisi ollut kuolinpäiväni, päivämäärä olisi oudosti muistuttanut syntymäpäivääni, mutta kuukausien numerot jännästi toisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään hammaslääkärin odotushuoneessa pienessä terveyskeskuksessa. Oikealla puolellani istui yhden tuolin hajuraolla eläkeikää lähestyvä täti-ihminen harmaassa jakkupuvussa. Oli muuten tosi outo näky täkäläisessä terveyskeskuksessa, pälyili epäystävällisen näköisenä ympäriinsä. Ajattelin hänet nähdessäni että no nyt on pankin täti joutunut jostain syystä rahvaan pariin. Istuin hetken odottamassa ja viereeni istui vasemmalle puolelle mustalaisäiti tyttärensä kanssa. Molemmat käyttäytyivät täysin fiksusti ja asiallisesti ja tyttö oli söpö ja kiltti ja herttainen. Jakkupukutäti siirtyi istumaan kauimmaiseen tuoliin meistä. Ihmiset, älkää tehkö tuollaisia temppuja kun ihmisellä on alakouluikäinen tai minkään ikäinen lapsi mukana.

Vierailija
64/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes jokainen aloitukseni tälle palstalle on saanut provoepäilijät liikkeelle. Esim se, että olin vielä 26-vuotiaana neitsyt, se, etten ole kelvannut yhdellekkään miehelle (28 kpl) joita olen Tinderistä tavannut, se että mahani on lähes 100 cm vaikka olen 165 cm ja 65 kg, se ettei mua ole koskaan lähestynyt yksikään mies, se että olen tissitön, se että mulla on varaa tehdä 3-4 ulkomaan matkaa vuodessa vaikka tienaan todella vähän... Kaikkea täällä epäillään.

Vierailija
65/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No veli on kehitysvammainen, niin ettei puhu, ei lue, eikä ymmärrä juuri mitään.

Ja muutenkin. Miten tämä suijelee veljeä yhtään miltään?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

äitini soitti mulle paniikissa koska lastenhoitaja ja perhe tuttu oli raiskannut pikkuveljeni. Tuomion ukko sai mutta käsittely ja tuomio oli salainen. Kuinkahan montaa muuta pedofiilia suojellaa.

Kamalaa, mutta suojeltaisiinko tässä kuitenkin veljeäsi eikä pedofiiliä?

Vierailija
66/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomieheni petti minua oman siskoni kanssa. Avomies oli melkoisessa humalassa (ei silti riittänyt tekosyyksi tietenkään), siskoni ei.

Vierailija
67/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iän intohimoinen seurustelusuhde koulun kauneimman tytön kanssa päättyi tytön toteamukseen ”Sä olet sellainen mies, jonka kanssa naiset haluaa tehdä lapsia ja saada perheen. Mä en halua tehdä vielä lapsia”.

Tuona hetkenä päätin että en tule koskaan lisääntymään. Parisuhteita on ollut tuon jälkeen useita, lyhyitä ja pitkiä. Nykyinen suhde on kestänyt yli 5v, avokki on yli 30v ja haluaa kanssani lapsia. Päätös kuitenkin pitää.

Vierailija
68/73 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedustelin täällä yhden asian oikeaa hoitotapaa. Syntyi pitkä ketju, jossa tulin täysin lytätyksi ja pilkatuksi. Joukossa oli muutama asiaan paneutunut vastaus, mutta ne hukkuivat muiden viestien alle. Ketjussa oli hyvin vähän aihetta koskevaa, kysymykseeni vastaamaan pyrkivää ainesta.

Myöhemmin tutkin itse asiaa enemmän juridiselta kannalta ja sain varmistuksen sille, että asia oltiin hoidettu väärin. Tein valituksen ja aiemmin tehty väärä, juridisesti pätemätön menettely kumottiin täydessä hiljaisuudessa.

Taattua av:ta. Millainen asia se oli? Yritin mäkin kysellä mitä tehdä julkisilla paikoilla pimahtelevan puolison kanssa, niin yksi spämmääjä tuhosi ketjun rämpyttämällä sata kertaa miten olen itse syyllinen miehen käytökseen. Olisinpa ymmärtänyt jättää heti.

Vierailija
69/73 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yli 15 v. naimisissa ja yli 20 v. tavalla tai toisella suhteessa mieheni kanssa, joka nykyään on aseksuaali mutta esteettisesti enemmänkin miehiin suuntautunut. En tiedä lähipiiristämme enkä suvuistamme ketään yhtä onnellista mies-naispariskuntaa.

Vierailija
70/73 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin puhallusratsiaan, poliisi päästi meidät menemään koska puhalsin nollat. Oli kuitenkin tehnyt tyttärestäni lasun.

Vierailija
71/73 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni petti minua ja sai toisen naisen raskaaksi, mutta päätin jatkaa parisuhdettani. N-85

Vierailija
72/73 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni jätti minut 10 vuotta nuoremman firman sihteerin takia. Pahin klisee mitä voi olla.

Olivat tämän jälkeen yhdessä sen mahtavat 2kk, jonka jälkeen mies palasi häntä koipien välissä ovelle ja pyysi että ottaisin takaisin. En ottanut.

Vierailija
73/73 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin vierestä kun isäni ilmoitti tappavansa itsensä ja sitten söi purkillisen unilääkkeitä ja huuhtoi ne alat vodkalla. Kun aamulla löysin hänet elossa ja kunnossa olin todella pettynyt. Selvisi että ne olivat plaseboja minkä se paska hyvin tiesi, mutta minä en tiennyt. Sitten lähdin ylioppilaskirjoituksiin joista oli toinen päivä menossa. Sain laudaturin sen päivän kokeesta (äidinkieli).