Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laita tähän tosielämässä(si) tapahtunut asia, jota epäiltäisiin palstalla heti provoksi

Vierailija
05.05.2018 |

Mietin hetken omaa ehdotustani (niitä on paljon).

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja ja koumunkäyntiavustaja kiusaavat lastani.

Vierailija
42/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole sellaista

Että onkin ollut tylsä elämä 😲

tää nyt oli aika surkea ja ilmeinen provo...

Ei vaan sama ongelma minullakin. Porukka kysyy että mitä kuuluu niin sitten pitää keksiä jotain mielenkiintoista kerrottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen villissä nuoruudessani muhinoinut noin 150 miehen kanssa. Oi niitä aikoja..

Nykyisin olen perheenäiti asiantuntija-ammatissa.

Vierailija
44/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini soitti mulle paniikissa koska lastenhoitaja ja perhe tuttu oli raiskannut pikkuveljeni. Tuomion ukko sai mutta käsittely ja tuomio oli salainen. Kuinkahan montaa muuta pedofiilia suojellaa.

Vierailija
45/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni exä rupesi stalkkaamaan meitä ja syytti minua erosta, vaikka se oli melkein vuosi ennen kuin tapasi miehen.

Vierailija
46/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman päivän aikana kolme kosintaa. Joo, mulla oli useampi mies ympärillä pyörimässä. Yksi kosi aamulla kun herättiin, toinen työpäivän aikana ja kolmas illalla. Hauska yksityiskohta on, että kenet tahansa olisin valinnut olisi uusi sukunimi (jos olisin sen halunnut vaihtaa) alkanut samalla kirjaimella.

Elän parisuhteessa ja en ole vieläkään valmis avioitumaan.

Vierailija
47/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni haluaa rintamaitoani niin paljon että vauvamme nälkiintyy

Hyi hel.. ja sinä mahdollistat tämän?

Vierailija
48/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni luuli saavansa takaisin minut jos tapattaa nykyisensä. Hän tunnusti sen minulle tupakalla firman juhlissa.

Vierailija
49/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

äitini soitti mulle paniikissa koska lastenhoitaja ja perhe tuttu oli raiskannut pikkuveljeni. Tuomion ukko sai mutta käsittely ja tuomio oli salainen. Kuinkahan montaa muuta pedofiilia suojellaa.

Kamalaa, mutta suojeltaisiinko tässä kuitenkin veljeäsi eikä pedofiiliä?

Vierailija
50/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa, mutta suojeltaisiinko tässä kuitenkin veljeäsi eikä pedofiiliä?

Tuomiolauselma on julkinen vaikka käsittely olisikin salainen

Vierailija
51/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sairaalloisen ylipainoinen, vaikka mulla ei ole ruokahalua. Herättyäni olen tuntikaupalla syömättä. Päivän mittaankaan ruoka ei maistu, väkisin syön vähän. En tajua miksi en laihdu.

Kilpparien vajaatoiminta.

Vierailija
52/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen villissä nuoruudessani muhinoinut noin 150 miehen kanssa. Oi niitä aikoja..

Nykyisin olen perheenäiti asiantuntija-ammatissa.

Öh... Olet maksullinen nainen? Asiantuntija ammatissa muhoinut 150 miehen kanssa... Jep.

Vierailija
53/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sairaalloisen ylipainoinen, vaikka mulla ei ole ruokahalua. Herättyäni olen tuntikaupalla syömättä. Päivän mittaankaan ruoka ei maistu, väkisin syön vähän. En tajua miksi en laihdu.

Kilpparien vajaatoiminta.

Vitut. Elimistön aineenvaihdunta sekaisin kun ei saa ravintoa säännöllisesti.

T: Menin monta vuotta rutiinilla yksi ateria per kolme vuorokautta. Paino vaan nousi ja sitten pakotin itseni syömään 3 kertaa päivässä! Kas kumma paino tipahti heti 10kg. ( tai no 2 kk. )

Vierailija
54/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei nyt ollut mitään kummallista. Tiedän vastaavanlaisen tapauksen, eikä ollut maksullinen. Sattui vaan tykkäämään833 yliopistoaikoina hauskanpidosta.

Vierailija
55/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41-v ja seurustelen 18 vuotiaan tytön kanssa. Olen myös rikas (monta miljoonaa). En ole yli kymmeneen vuoteen seurustellut suomalaisen naisen kanssa. Ne eivät kiinnosta minua, ei fyysisesti eivätkä luonteeltaan. Tyttöystäväni ei ole thaimaalainen tai muualta aasiasta. Hän ei ole kanssani rahan takia.

En ole ylipainoinen, kalju tai harmaantunut, ruma tms eli ollenkaan sellainen miksi mammat maalailee kaikki keski-ikäiset miehet.

Vierailija
56/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35-vuotias nainen eikä kukaan mies ole halunnut treffeille tai sänkyyn kanssani omasta aktiivisuudestani huolimatta.

Mitä provoilua tuossa on? Toista olisi jos olisit maininnut olevasi nätti.

Vierailija
57/73 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja miehen suhde alkoi panosuhteena. Tämä oli ihan sovittu ja molemmille sopi oikein hyvin. Kolmen kuukauden kuluttua mies kosi polvillaan. Olin työtön, masentunut, velkajärjestelyssä ja ylipainoinen. Miehen suku akateemisia täynnä, pitkä, tumma, komea, kohtuullisen rikas. Yhdessä ollaan nyt viidentoista vuoden jälkeen onnellisesti edelleen ja on lapsia. Masennusta ei enää, eikä velkoja. Ylipainoinen olen edelleen. Tämä kaikki on ollut av:lla liian vaikea uskoa.

Vierailija
58/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20-vuotias prostitoitu ja nautin ihan oikeasti seksistä asiakkaideni kanssa.

Tuntuu että tällä palstalla "prostitoidut" ovat jotain tylsiä provoja ja en jaksa edes muistaa kuinka monesti olen täältä lukenut ettei prostitoitu ikinä voi nauttia ja haluta harrastaa seksiä asiakkaidensa kanssa, vaan se on aina pakotettu kylmä suoritus.

Vierailija
59/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedustelin täällä yhden asian oikeaa hoitotapaa. Syntyi pitkä ketju, jossa tulin täysin lytätyksi ja pilkatuksi. Joukossa oli muutama asiaan paneutunut vastaus, mutta ne hukkuivat muiden viestien alle. Ketjussa oli hyvin vähän aihetta koskevaa, kysymykseeni vastaamaan pyrkivää ainesta.

Myöhemmin tutkin itse asiaa enemmän juridiselta kannalta ja sain varmistuksen sille, että asia oltiin hoidettu väärin. Tein valituksen ja aiemmin tehty väärä, juridisesti pätemätön menettely kumottiin täydessä hiljaisuudessa.

Vierailija
60/73 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätin miehen kanssa sekstaaminen heidän kotonaan miehen syntymäpäiväjuhlissa, täti yllätti oven avaamalla.

En ole ylpeä, mutta asia on jo unohdettu.

Sattuuhan sitä, kun läträtään kirkkailla viinoilla, ne eivät mulle sovi.