Onko Karhu-merkkiset lenkkarit laadukkaat? Tuli ostettua sellaiset tänään. Minkä merkkiset lenkkarit sinulla on?
Onko ollut miten kestävät?
Itse oon aina ostanu jotain ihme halpiskenkkareita, edelliset tais olla jotkut Donnay-merkkiset. Eivät kestäneet kuin vuoden ennenkuin niihin tuli reikä.
Niinpä ajattelin, että ostanpa nyt ihan merkkilenkkarit, jospa ne kestäisi vähän pidempään.
Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä merkistä? Onko olleet miten kestävät?
Kommentit (9)
Minulla on Vans-merkkiset ja nuoret ovat kiinnittäneet niihin huomiota jostain syystä. Ne ovat olleet laadukkaat ja kestävät. t. nainen 40+
Eikös Karhu myyty jonnekin Kiinaan... mulla on tylsästi samanlaiset mustat Nike Free Runit kuin kaikilla muillakin keski-ikäisillä.
T. Av-mamma Naikin kengät jalassa.
Asicset on, yleensä ollut New Balancet. Hyvät jalassa molemmat.
Vans merkkiset tennarit on arki käytössä kestänyt 2 vuotta.
Varsinaiset juoksu kengät on new balance merkkiset, juoksu kengät on vaihdettava vähintään kerran vuodessa oli merkiltään mitään tahansa jos karhu sopii sinulle niin ok.
Itse juoksen 4-5 maratonia vuodessa ja lenkit sen mukaisia
Asicsit ollut yli 10 vuotta, istuu täydellisesti jalkaan, eikä tarvitse muita kokeillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Asicsit ollut yli 10 vuotta, istuu täydellisesti jalkaan, eikä tarvitse muita kokeillakaan.
Se on just näin eikä melkein.
Mulla on juoksukenkinä Adidakset ja Niken Free Runit. Free Runit on ollut ensimmäiset lenkkarirakkaudet: ovat kevyet, ei ahdistavan tukevat jne. Hyvin ovat myös kestäneet. Käytän myös työkenkinä noita, soveltuvat hyvin sh:n työhön, jossa saatetaan olla 14 h jalkojen päällä ja kilometritolkulla kävellen.
Ei ole karhuja ollut, joten niitä en osaa kommentoida. Itse vaihdoin tänä keväänä kymmenen asics vuoden jälkeen new balanceen ja en taida enää muita hankkiakaan.