Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään olisi talonyhtiön talkoot, mutta nuoripari vaan kotonaan piilottelee

Vierailija
05.05.2018 |

On se käsittämätöntä, ettei voi auttaa. Naapurin parikymppinen pariskunta on verhot kiinni omassa kopissaan, eikä osallistu talkoisiin. Luulisi, että siisti piha ja kiva ympäristö on kaikkien etu, mutta ei näköjään. Kaikki velvollisuudet unohtuvat ja sitten kehdataan kuitenkin kaveriporukalla grillailla muiden siivoamilla pihoilla. Perhana että ottaa pattiin tuollaiset!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taloyhtiöllä on yleensä talkoovakuutus, ainakin meillä on ja kattaa koko vuoden kaiken talkootyön. Jos siis vahinko sattuu takoissa, saa korvauksen.

Vierailija
42/43 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne talkoot pidetään viikolla, ei viikonloppuna kun ihmisillä on oikeasti vapaata ja muita menoja/tekemistä.

Lisäksi talkoot ei ole millään muotoa pakolliset, jos et ole tätä vielä käsittänyt.

Huoltoyhtiöt ja talonmiespalvelut on keksitty

Kuka sinne viikolla ehtii? Mä saatan tulla kotiin töistä vasta 19.30 ja töistä tullessa olen niin väsynyt, etten jaksa tehdä mitään - no ehkä vähän jotain kotihommia, mutten muuta.

Onneksi olen meidän talon talkoiden järjestäjä ja talkoot on aina lauantaina, jos kauhea ilma niin sunnuntaina. Viime viikonloppuna saatiin haravoitua ja tyhjennettyä kierrätyshuone.

No näinpä, nimenomaan arkipäivinähän sitä vasta onkin muuta tekemistä. Työpäivään kuluu työmatkoineen 10-11 tuntia, minkä jälkeen on ruokittava lapset ja tehtävä välttämättömät kotityöt. Talkoisiin ehtisi ehkä iltauutisten aikaan puoleksi tunniksi, mutta sitten pitäisikin jo mennä laittamaan lapset nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 2 -vuotias taapero, joten hänet siis tulisi jättää yksin kotiin jotta äiskä pääsee talkoisiin? :)

Iskä tekee vuorotyötä ja usein viikonloput kiinni.

Ps. Vuokrat jo niin törkeät, että eiköhän sillä voitolla palkata pari näpsäkkää huoltokaveria tekemään nuo työt.