Täällä saatte nauraa kolmikymppiselle kokemattomalle
Kommentit (95)
Ei se kokemattomuus ole maailman vakavin asia. Ehkä voisit tietoisesti hankkia itsellesi kokemuksia. Jotain, mitä vain. Pääsisit yli siitä kynnyksestä. Mene ulos, mene paikkoihin ja koe.
En naura - vaan tunnen sympatiaa ja toivon, että löydät vielä rakkauden, myös sen fyysisen.
Let's pray!
Vierailija kirjoitti:
Kokematon missä?
Häh?
No, kaikessa. Mun intiimikokemus on kädestä pitäminen vuodelta 2007. Kuka katsoisi tämmöistä "miestä"?
ap
Mulla on paljon kokemuksia jotka olis saanut jäädä kokematta. Joten ei se kokemattomuus niin paha juttu ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kokemattomuus ole maailman vakavin asia. Ehkä voisit tietoisesti hankkia itsellesi kokemuksia. Jotain, mitä vain. Pääsisit yli siitä kynnyksestä. Mene ulos, mene paikkoihin ja koe.
Kiitos. Eilen kävin katsomassa sorsia. Se oli tietynlainen kokemus.
ap
Sinulla on kohtalotovereita, etkä varmaankin itsekään naura heille?
Ikisinkuille ja parisuhteista syrjäytyneille tarvittaisiin varmaankin joku oma deittipalsta tms.
- koska on niin iso ongelma kuitenkin varsin monille sekä mies- että myös naispuolisille, vaikka vanhojapiikoja ei juuri keskusteluissa koskaan mainita.
Ja saattaahan joku kokeneempikin haluta ikisinkunkin.
Mitä muuta olet tehnyt asian eteen kuin pelannut pleikkaa, runkannut ja valittanut?
Olin taannoin ala-asteen luokkakokouksessa. Luokan lihava poika ja jopa se aina väärässä kohdassa nauranut kaveri oli löytänyt naisen.
Vierailija kirjoitti:
Ikisinkuille ja parisuhteista syrjäytyneille tarvittaisiin varmaankin joku oma deittipalsta tms.
- koska on niin iso ongelma kuitenkin varsin monille sekä mies- että myös naispuolisille, vaikka vanhojapiikoja ei juuri keskusteluissa koskaan mainita.
Näiden ikisinkkujen vika on siinä, etteivät he kelpaa edes toisilleen. Harva kelpaisi edes itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokematon missä?
Häh?
No, kaikessa. Mun intiimikokemus on kädestä pitäminen vuodelta 2007. Kuka katsoisi tämmöistä "miestä"?
ap
Moni nainen on ottanut kokemattoman miehen, on itsekin ollut sellainen tai hyväksyy asian. Googlaa vaikka aiheesta, niin havaitset.
Älä luovu toivosta, äläkä varsinkaan häpeä itseäsi!!
Vierailija kirjoitti:
En naura - vaan tunnen sympatiaa ja toivon, että löydät vielä rakkauden, myös sen fyysisen.
Let's pray!
Valitettavasti olen ateisti.
ap
Ap, juuri toisessa ketjussa nainen valittaa kuinka ei löydä ketään: https://www.vauva.fi/keskustelu/3165102/viimeinen-yritys-oli-tehda-nett…
Ei tulisi mieleenikään nauraa. Itsekin olin 28 vuotiaaksi asti kokematon joten olin lähellä itsekin sitä 30v rajaa.
Se harmittavasti menee niin että jos ei ole erityisen komea naama tai pitkä pituus tai korkea sosiaalinen status niin ei ne naiset anna mitään merkkejä kiinnostuksesta ja sen lisäksi jos mies on ujo niin yllättävän helposti voi mennä vuosia että mitään ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä.
Jos olisin normaali, saattaisin hihitellä kokemattomalle aikuiselle. Kolmikymppisenä hankintaan lapsia, ei ekaa suutelukokemusta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, juuri toisessa ketjussa nainen valittaa kuinka ei löydä ketään: https://www.vauva.fi/keskustelu/3165102/viimeinen-yritys-oli-tehda-nett…
Ikävää hänelle. Ehkä hän ei silti etsi mua? Vai?
ap
Yritä edes kirjoitti:
Mitä muuta olet tehnyt asian eteen kuin pelannut pleikkaa, runkannut ja valittanut?
Olin taannoin ala-asteen luokkakokouksessa. Luokan lihava poika ja jopa se aina väärässä kohdassa nauranut kaveri oli löytänyt naisen.
Mitä pitäisi tehdä?
Olen käynyt yökerhoissa. Osallistunut kansanopistoon. Puhunut kaupanassalle. Puhunut naisillr. Perustanut Tinderii profiilin. Käynyt festareilla.
ap
Rima on rumallakin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden ikisinkkujen vika on siinä, etteivät he kelpaa edes toisilleen. Harva kelpaisi edes itselleen.
Ei, vaan pikemminkin eivät kohtaa missään. Kaikki ikisinkut eivät ole rumia tai muutoin jotenkin kelvottomia.
Paljon on niitäkin ikisinkkuja, joita kukaan ei julkisilla paikoilla edes arvaisi ikisinkuiksi.
Ikisinkkuna olen monesti joutunut toteamaan jonkun parisuhteessa olevan puolisosta, että tuota en ainakaan itselleni ottaisi, mielummin olisin sinkku. Eli parisuhteissakin on hyvin monenlaista ihmistä, jos rehellisiä ollaan.
Toisaalta tiedän sitten vastakkaisen sukupuolen ikisinkkuja, jotka ottaisin kyllä itselleni - mutta ei ole rohkeutta edes tehdä aloitetta tai ovat esim. väärän ikäisiä itselleni tms.
Tuo ettei kelpaa itselleen on todella ongelma. Ihmisen pitäisi rakastaa myös itseään.
Kristittynä voin todeta, että jokainen ihminen on Jumalan kuva eli lähtökohtaisesti täydellinen, ellei itse tee jotain kammottavaa - tietysti sairauskin on joidenkin osa, koska ihminen on syntiin langennut ja sairaus tuli maailmaan sen myötä...
- on Sa*tanan syöttämä vale, ettei ihminen ole kelvollinen. Toki kun moni kristittykin on ajautunut tähän pisteeseen, niin se vain merkitsee sitä, että on uskonut vastapuolen syöttämiä valheita ja moni tajuaa asian liian myöhään.
Kaikkihan on elämässä mahdollista edelleen. Toimeksi vain!
Vierailija kirjoitti:
Oletko lähestynyt yh-naisia? Oletko lähestynyt lihavia naisia? Oletko lähestynyt lihavia yh-naisia?
Jos vastaus mihin tahansa näistä kysymyksistä on ei, niin silloin kannattaisi tehdä jotain nirsoilulle ja epäaktiivisuudelle jos oikeasti haluaa saada naisen.
Kannattaa lähestyä myös tavallisia naisia, hoikkiakin ja kaikkia, jotka kiinnostavat.
No. Hah hah!