Täällä saatte nauraa kolmikymppiselle kokemattomalle
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin normaali, ..
Mikä sitten olet?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan on elämässä mahdollista edelleen. Toimeksi vain!
Olen nyt Tinderissä. Katsotaan kauanko pystyn feikkaamaan kokenutta.
ap
Naurattaako jotakuta oikeasti?
Mua ei ole koskaan naurattanut. Ei edes silloin kun olin itse nuori ja aavistamaton siitä, että olisin itsekin neitsyt pitkään. Ei tiedä vaikka olisin koko ikäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin normaali, ..
Mikä sitten olet?
Poikkeava?
Kolmikymppisistä kokemattomia on ehkä 3%. Jos kuulut tuohon kuten minä niin olet outo.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on kohtalotovereita, etkä varmaankin itsekään naura heille?
Ikisinkuille ja parisuhteista syrjäytyneille tarvittaisiin varmaankin joku oma deittipalsta tms.
- koska on niin iso ongelma kuitenkin varsin monille sekä mies- että myös naispuolisille, vaikka vanhojapiikoja ei juuri keskusteluissa koskaan mainita.
Ja saattaahan joku kokeneempikin haluta ikisinkunkin.
En tiedä.
Jos olisin normaali, saattaisin hihitellä kokemattomalle aikuiselle. Kolmikymppisenä hankintaan lapsia, ei ekaa suutelukokemusta.
ap
Realiteetti on kuitenkin myös se, että osalla nuo kokemuksetkin ovat varsin keskinkertaisia tai jopa huonoja.
Ensisuudelma - se voi olla myös valtti romanttisessa mielessä ;)
Nyt tai ei koskaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokematon missä?
Häh?
No, kaikessa. Mun intiimikokemus on kädestä pitäminen vuodelta 2007. Kuka katsoisi tämmöistä "miestä"?
ap
Moni nainen on ottanut kokemattoman miehen, on itsekin ollut sellainen tai hyväksyy asian. Googlaa vaikka aiheesta, niin havaitset.
Älä luovu toivosta, äläkä varsinkaan häpeä itseäsi!!
Väittäisin, että aika harva nainen on aiemmin ollut kokematon mies.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaako jotakuta oikeasti?
Mua ei ole koskaan naurattanut. Ei edes silloin kun olin itse nuori ja aavistamaton siitä, että olisin itsekin neitsyt pitkään. Ei tiedä vaikka olisin koko ikäni.
Kyllä ihmisiä on naurattanut. Myös pilkkaamista olen saanut osakseni usein.
ap
Besserwisser kirjoitti:
Nyt tai ei koskaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokematon missä?
Häh?
No, kaikessa. Mun intiimikokemus on kädestä pitäminen vuodelta 2007. Kuka katsoisi tämmöistä "miestä"?
ap
Moni nainen on ottanut kokemattoman miehen, on itsekin ollut sellainen tai hyväksyy asian. Googlaa vaikka aiheesta, niin havaitset.
Älä luovu toivosta, äläkä varsinkaan häpeä itseäsi!!
Väittäisin, että aika harva nainen on aiemmin ollut kokematon mies.
Luetun ymmärtäminen. Nainen on itsekin ollut kokematon ja ottanut kokemattoman miehen.
Elämä meni hukkaan. Parempi onni seuraavalla kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin normaali, ..
Mikä sitten olet?
Poikkeava?
Kolmikymppisistä kokemattomia on ehkä 3%. Jos kuulut tuohon kuten minä niin olet outo.
ap
Luulen, että tuo luku voisi olla isompi. Itse olen kokematon mutta mulla onkin uskonnollinen tausta. Uskonnollisissa piireissä on paljon kokemattomia sinkkunaisia, koska niissä on varmaan kaikissa naisenemmistö. Ap voisitko harkita uskovaista naista vaikka itse olet ateisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan on elämässä mahdollista edelleen. Toimeksi vain!
Olen nyt Tinderissä. Katsotaan kauanko pystyn feikkaamaan kokenutta.
ap
Oletko joskus kokeillut rehellisyyyttä, sillä joihinkin tuo voisi vedotakin? Vetoat vain siihen, ettei ole tullut eteen tosirakkautta ja vaikututat heti myös romanttiselta ;)
Eikä asiaa tarvitse paljastaa muutenkaan naisille heti.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
Joku sanoo totuuden?
ap
Kumpi säälittävämpää se, että henkilö, mies tai nainen ei ole 30 ikävuoteen mennessä harrastanut seksiä. Vai se, ettei ole tyytynyt tilanteeseen ja kun ei ole muutoin saanut, niin on "ottanut" väkisin.
Jos se "kokemattomuus" nyt eniten rassaa niin ei kun reissulle esim. thaimaahan. Kokemattomuus kerralla romukoppaan, buustia itsetunnolle ja rusketuksen kera kokeneena markkinoita valloittamaan. t. "ikisinkku" joka ei moisista ressaa
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin normaali, ..
Mikä sitten olet?
Poikkeava?
ap
Luulen, että tuo luku voisi olla isompi. Itse olen kokematon mutta mulla onkin uskonnollinen tausta. Uskonnollisissa piireissä on paljon kokemattomia sinkkunaisia, koska niissä on varmaan kaikissa naisenemmistö. Ap voisitko harkita uskovaista naista vaikka itse olet ateisti?
No, mä pidän itseäni ymmärtäväisenä. Voisin tietenkin harkita. Näen ihmisen kokonaisuutena, enkä vain luettelona arvoja. Jos tykkäisimme toisistamme niin Jeesus olisi vain matala vesieste.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos se "kokemattomuus" nyt eniten rassaa niin ei kun reissulle esim. thaimaahan. Kokemattomuus kerralla romukoppaan, buustia itsetunnolle ja rusketuksen kera kokeneena markkinoita valloittamaan. t. "ikisinkku" joka ei moisista ressaa
Tuo ei rassaa eniten. Se rassaa, että kukaan ei ole vielä välittänyt tai halunnut. Pidän itseäni täten turhana ihmisenä. Välillä yksinäisyys on liikaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
30 -vuotias mies ei ole vielä liian vanha!
- mutta 40-vuotiaana se tuska on sitten kaksinkertaistunut eli onneksi aloittaja on nyt herännyt.
20-40- on hyvää aikuisikää - sitten alkaa jyrkkä alamäki, mutta tietysti sekin koskee pahemmin naisia, koska biologia. Ja riippuu toki myös elämäntilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen ei halua miestä, joka on käynyt hu*rissa!
Tappaa monen naisen kohdalla jopa orastavan ihastuksen, kun saa tietää tällaisestä asiasta.
30-vuotias mies ei ole liian vanha vielä. Monesta naisesta kokematon on parempi parisuhteeseen kuin joku satoja kaatanut, joka myös kyllästyy kumppaneihinsa ennen kuin ehdit kissaa sanoa ja pettää, minkä ehtii.
Kaikkiin kyllä.
Yh hylkäsi, koska en omannut parisuhdekokemusta. Mitä siinä teet?
ap