Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä saatte nauraa kolmikymppiselle kokemattomalle

Vierailija
05.05.2018 |

Naurakaa. Minä itken.

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se "kokemattomuus" nyt eniten rassaa  niin ei kun reissulle esim. thaimaahan. Kokemattomuus kerralla romukoppaan, buustia itsetunnolle ja rusketuksen kera kokeneena markkinoita valloittamaan. t. "ikisinkku" joka ei moisista  ressaa

Matkailu avartaa. Voi suositella kaikille. Saa ihan uudenlaista perspektiiviä asioihin. Ja ihania kokemuksia, enkä puhu laittamisesta. :D

Vierailija
42/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinkertainen tuska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä meni hukkaan. Parempi onni seuraavalla kerralla.

30 -vuotias mies ei ole vielä liian vanha!

- mutta 40-vuotiaana se tuska on sitten kaksinkertaistunut eli onneksi aloittaja on nyt herännyt.

20-40- on hyvää aikuisikää - sitten alkaa jyrkkä alamäki, mutta tietysti sekin koskee pahemmin naisia, koska biologia.  Ja riippuu toki myös elämäntilanteesta.

Olen yli 35. Sehän tästä tekee säälittävää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ensisuudelmani iässä 34 vuotta ja 8 kuukautta. Että sellaista... nyt olen 35 ja edelleen se on se ainoa kokemus. Mutta mitäs sitten, en jaksa asiaa murehtia. N35

Vierailija
44/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen kyllä ehdotusta luovuttaa "maailman älykkäin eläin" pystin vaikkapa vaivaispäästäiselle. Nekin osaavat samat asiat kuin ihmiset, mutta älyävät olla ylikorostamatta saavutuksiaan tai saavuttamattomuutensa tuskia.

Vain ihminen on niin alkukantainen, että pitää vaikeana saavutuksena sitä, minkä lähes aivoton päästäinenkin kykenee heittämällä suoriutumaan.

T:Omaani en kerro

Vierailija
45/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- mutta 40-vuotiaana se tuska on sitten kaksinkertaistunut eli onneksi aloittaja on nyt herännyt.

20-40- on hyvää aikuisikää - sitten alkaa jyrkkä alamäki, mutta tietysti sekin koskee pahemmin naisia, koska biologia.  Ja riippuu toki myös elämäntilanteesta.

Eli otat parisuhteen tosissaan tähtäimeen, saat sen ja sinulla on kymmenen hyvää aikuisvuotta vielä edessä...

- ja tietysti enemmänkin, mutta noin fyysisen nuorekkuuden osalta siis.

Tärkeää on, ettei vaikuta liian epätoivoiselta ja miettii, miten saa itsestään ne parhaat puolet esiin.

Vierailija
46/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Vierailija
47/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy miksi miehet lähestyvät naisia on hormoonit. Ihmisen konemaiset mekanismit herättävät niin himon kuin rakkaudenkin. Ilman niitä et koskisi naisiin pitkällä tikullakaan.

Vierailija
48/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan on elämässä mahdollista edelleen. Toimeksi vain!

Olen nyt Tinderissä. Katsotaan kauanko pystyn feikkaamaan kokenutta.

ap

Oletko joskus kokeillut rehellisyyyttä, sillä joihinkin tuo voisi vedotakin?  Vetoat vain siihen, ettei ole tullut eteen tosirakkautta ja vaikututat heti myös romanttiselta ;)

Eikä asiaa tarvitse paljastaa muutenkaan naisille heti.

Olen kokeillut. Ei toiminut.

En paljastanut. Naiset huomasivat silti.

ap

Vierailija
49/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 35. Sehän tästä tekee säälittävää.

ap

Mutta kun se 40 pläjähtää konkreettisesti mittariin  - niin tuskakin lisääntyy. 

Et ole vielä liian vanha, toivoa on.

Vierailija
50/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kohtalotovereita, etkä varmaankin itsekään naura heille?

Ikisinkuille ja parisuhteista syrjäytyneille tarvittaisiin varmaankin joku oma  deittipalsta tms.

- koska on niin iso ongelma kuitenkin varsin monille sekä mies- että myös naispuolisille, vaikka vanhojapiikoja ei juuri keskusteluissa koskaan mainita.

Ja saattaahan joku kokeneempikin haluta ikisinkunkin.

En tiedä.

Jos olisin normaali, saattaisin hihitellä kokemattomalle aikuiselle. Kolmikymppisenä hankintaan lapsia, ei ekaa suutelukokemusta.

ap

No ihan suoraan en minä kyllä ainakaan sinusta kiinnostuisi.

Tuo itsensä mollaaminen on juuri niin luotaantyöntävää, että ei tee mieli lähestyä. Tällaisen kanssa jos jotain yrität, on tulos "joo säälistä sinäkin vaan ei tällaisesta kukaan oikeasti kiinnostu." Työnnetään pois ne harvat jotka vielä jaksavat yrittää. Nähty on ja koettu. En jaksaisi kannatella väkisin jotain ruikuttajaa ja itsensä säälijää joka kimpoaisi joka ainoan positiivisen kommentin itsestään juuri tuolla säälikortilla.

Muuten minulle on täysin yhdentekevää kuinka monta kokemusta uudella tuttavuudella on, vai onko ollenkaan. Oman itsensä arvostaminen näkyy päällepäin ja sellaisesta ihmisestä jaksaa kiinnostua.  Olen ollut miehen kanssa jolle olin ensimmäinen. Olimme yhdessä vuoden verran. On ollut vähemmän kokeneita ja enemmän kokeneita. Minulle merkitsee tässä ja nyt, ei entiset seikkailut. Jos ihminen on miellyttävä, kiinnostun. Jokaisella aikuisella ihmisellä on oma historiansa. Minkälainen sitten itse kullakin.

Vierailija
51/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Oletko joskus kokeillut rehellisyyyttä, sillä joihinkin tuo voisi vedotakin?  Vetoat vain siihen, ettei ole tullut eteen tosirakkautta ja vaikututat heti myös romanttiselta ;)

ap

Oletko keskustellut tästä asiasta naisten kanssa ja selittänyt, että kyseessä on asia, johon olet ajautunut ja että se myös harmittaa sinua. Miten naiset kommentoivat asiaa?

No ehkäpä nuo naiset ovat olleet ennakkoluuloisia tai sitten ei vain ole kolahtanut.

Vierailija
52/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kohtalotovereita, etkä varmaankin itsekään naura heille?

Ikisinkuille ja parisuhteista syrjäytyneille tarvittaisiin varmaankin joku oma  deittipalsta tms.

- koska on niin iso ongelma kuitenkin varsin monille sekä mies- että myös naispuolisille, vaikka vanhojapiikoja ei juuri keskusteluissa koskaan mainita.

Ja saattaahan joku kokeneempikin haluta ikisinkunkin.

En tiedä.

Jos olisin normaali, saattaisin hihitellä kokemattomalle aikuiselle. Kolmikymppisenä hankintaan lapsia, ei ekaa suutelukokemusta.

ap

No ihan suoraan en minä kyllä ainakaan sinusta kiinnostuisi.

Tuo itsensä mollaaminen on juuri niin luotaantyöntävää, että ei tee mieli lähestyä. Tällaisen kanssa jos jotain yrität, on tulos "joo säälistä sinäkin vaan ei tällaisesta kukaan oikeasti kiinnostu." Työnnetään pois ne harvat jotka vielä jaksavat yrittää. Nähty on ja koettu. En jaksaisi kannatella väkisin jotain ruikuttajaa ja itsensä säälijää joka kimpoaisi joka ainoan positiivisen kommentin itsestään juuri tuolla säälikortilla.

Muuten minulle on täysin yhdentekevää kuinka monta kokemusta uudella tuttavuudella on, vai onko ollenkaan. Oman itsensä arvostaminen näkyy päällepäin ja sellaisesta ihmisestä jaksaa kiinnostua.  Olen ollut miehen kanssa jolle olin ensimmäinen. Olimme yhdessä vuoden verran. On ollut vähemmän kokeneita ja enemmän kokeneita. Minulle merkitsee tässä ja nyt, ei entiset seikkailut. Jos ihminen on miellyttävä, kiinnostun. Jokaisella aikuisella ihmisellä on oma historiansa. Minkälainen sitten itse kullakin.

Tiedätkö, ymmärrän sua. Jos uskot, niin olen tämmöinen vain tässä ketjussa. Jos tutuiltani kysyttäisi he kuvailisivat mua ehkä sanoilla hauska, iloinen ja näsäviisas. Tämä ketju oli vain tulosta aamun turhautumisesta ja siskoksen ihmissuhteeseen vertaamisesta. Mut joo, ehkä asenteeni on ongelmani.

ap

Vierailija
53/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina toisinaan minusta tuntuu, että viimeiseen muutamaan tuhanteen vuoteen parisuhde markkinoilla ei ole tapahtunut kovinkaan kummoisia mullistuksia. Miesten oletetaan olevan aina kokekeneita ja haaveksivan siitä kokemattomasta neitsytkumppanista. Ja vastaavasti naisten uskototaan sitten toivovan alati sitä kokenutta kumppania; oli tuo kumppani sitten mies tai toinen nainen. Huokaus.

Vierailija
54/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Oletko keskustellut tästä asiasta naisten kanssa ja selittänyt, että kyseessä on asia, johon olet ajautunut ja että se myös harmittaa sinua. Miten naiset kommentoivat asiaa?

No ehkäpä nuo naiset ovat olleet ennakkoluuloisia tai sitten ei vain ole kolahtanut.

Parin kanssa olen keskustellut. He olivat siinä tilanteessa ymmärtäväisiä, mutta lopettivat kuitenkin yhteydenpidon. Kaksvitosena sain asiasta sympatiaa, kymmenen vuotta vanhempana ennemmin pahoja katseita.

ap

Vierailija
55/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Juu jos tavoite on parisuhde. Voi kiinnostua muustakin vaikka autoista.

Vierailija
56/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla vaikuttaa olevan asenneongelma.  Mua ei nain 27- vuotiaana naisena liiemmin kiinnosta toisen suhdehistoria.  Ehka sinaansa kokeneempi olisi parempi, mutta vain sen takia etta uskon jokaiselle tulevan tietynlaisen kokeilunhalun.  Haluaa koettaa onko ruoho vihreampaa aidan takana,  ja itse olen taman vaiheen jo kokenut.

Tuollainen itsesaali ei ihmista kaunista.  Mita jos alkaisit ajatella itseasi ihmisena,  etta mita kaikkea hyvaa sussa on ja mita sun kiinnostuksen kohteet ovat. Jos sulla ei ole mtn harrastuksia niin ehka olisi aika aloittaa jokin?  Saisit muuta mietittavaa eika paapaino ole oman sinkkuuden voivottelussa.  Se, etta et ole seurustellut tms ei kerro susta mitaan. Kaikennakoiset/kokoiset ihmiset seurustelee ja hyva niin.  Paaasia etta sen tekee oikeista syista, eika vaan sen takia etta pitaa olla joku.   Itse olen sinkku ja otan taman ajan aikana loytaa itseni ja tehda omia juttujani.  Parisuhde osaa olla kahlitsevaakin,  joutuu tekeman kompromisseja kumppanin tahden jne.  Ei oikeasti kannata seurustella ellei vastaan tule joku joka pyyhkasee jalat alta.    Asun tosin ulkomailla ja taalla paljon vahemman laitetaan paineita etta pitaisi valmis paketti olla tiettyyn ikaan mennessa.  Suomessa perheet hankitaan nuorina.

Vierailija
57/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla vaikuttaa olevan asenneongelma.  Mua ei nain 27- vuotiaana naisena liiemmin kiinnosta toisen suhdehistoria.  Ehka sinaansa kokeneempi olisi parempi, mutta vain sen takia etta uskon jokaiselle tulevan tietynlaisen kokeilunhalun.  Haluaa koettaa onko ruoho vihreampaa aidan takana,  ja itse olen taman vaiheen jo kokenut.

Tuollainen itsesaali ei ihmista kaunista.  Mita jos alkaisit ajatella itseasi ihmisena,  etta mita kaikkea hyvaa sussa on ja mita sun kiinnostuksen kohteet ovat. Jos sulla ei ole mtn harrastuksia niin ehka olisi aika aloittaa jokin?  Saisit muuta mietittavaa eika paapaino ole oman sinkkuuden voivottelussa.  Se, etta et ole seurustellut tms ei kerro susta mitaan. Kaikennakoiset/kokoiset ihmiset seurustelee ja hyva niin.  Paaasia etta sen tekee oikeista syista, eika vaan sen takia etta pitaa olla joku.   Itse olen sinkku ja otan taman ajan aikana loytaa itseni ja tehda omia juttujani.  Parisuhde osaa olla kahlitsevaakin,  joutuu tekeman kompromisseja kumppanin tahden jne.  Ei oikeasti kannata seurustella ellei vastaan tule joku joka pyyhkasee jalat alta.    Asun tosin ulkomailla ja taalla paljon vahemman laitetaan paineita etta pitaisi valmis paketti olla tiettyyn ikaan mennessa.  Suomessa perheet hankitaan nuorina.

Kiitos vastauksesta.

Mulla on harrastuksia. Mulla on myös kiinnostuksenkohteita. Ja tiedän, mulla on ongelma.

Tää ongelma ei silti syntynyt tyhjiöstä. Se syntyi, kun sain kuulla siitä. Se syntyi kun mut hylättiin sen takia. Menen uuteen tapaamiseen avoimin ovin, mutta aina se epävarmuus itsestä on siellä taustalla. En osaa toimia naisten kanssa ja he huomaavat sen. Tarvitsisin aikaa tutustumiseen, mutta kuka sitä antaisi?

ap

Vierailija
58/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä saa kun alentaa standardeja. Etsi muutakin kuin mallinaisia.

Vierailija
59/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ketju hiljentyi on hyvä aika avautua.

Kun on ollut yli 30 vuotta ilman kosketusta, välittämistä tai kiintymystä, niin seksi ei ole se mitä etsin. Haluaisin etyä joku tykkää takaisin. Haluaisin että joku pitää haluttavana ihmisennä. Haluaisin tuntea edes jotain. Olen tunnevammainen. Näen unia mustikkametsästä käymisestä rakkaani kanssa. Luulen että yhteiselo on halauksia ja pieniä hymyjä. Olen rikki. Mutta mulla on vielä unelmani.

ap

Vierailija
60/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun ketju hiljentyi on hyvä aika avautua.

Kun on ollut yli 30 vuotta ilman kosketusta, välittämistä tai kiintymystä, niin seksi ei ole se mitä etsin. Haluaisin etyä joku tykkää takaisin. Haluaisin että joku pitää haluttavana ihmisennä. Haluaisin tuntea edes jotain. Olen tunnevammainen. Näen unia mustikkametsästä käymisestä rakkaani kanssa. Luulen että yhteiselo on halauksia ja pieniä hymyjä. Olen rikki. Mutta mulla on vielä unelmani.

ap

Etsit siis miestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi