Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä saatte nauraa kolmikymppiselle kokemattomalle

Vierailija
05.05.2018 |

Naurakaa. Minä itken.

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju piristi päivääni.

Vierailija
62/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju piristi päivääni.

Miksi?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kokemattomuus ei ole haitta. Ap tosin vaikuttaa naisvihaajalta, enkä ihmettele että on yksin. Normaalit löytävät aina kumppanin ja sulla on ap jotain vialla kun oot yksin. Pelottavaa että tämmöisiä miehiä kulkee tuolla kaduilla.

Vierailija
64/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat itsellesi naurettavan?

Vierailija
65/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs miespuolinen tuttavani toistelee aina sitä, ettei mies tarvitse naiselta muuta, kuin pesää kerran viikossa. Kuulemma kaiken muun (rakkauden, tunnustuksen, kunnioituksen, ymmärryksen, välittämisen) voi saada miespuolisilta kavereilta. Hän ei suostu uskomaan, että mies voisi haluta naisesta jonkun, jonka kanssa esimerkiksi keskustella syvällisiä, käydä sienestämässä, mennä iltakävelylle ja sen jälkeen saunaan, harrastaa yhdessä vaikka sulkapalloa, lähteä laavulle makkaranpaistoon etc. Minusta ihmiset ovat ensisijaisesti Yksilöitä, eivätkä samaan muottiin painettuja luolamiehiä ja -naisia. Ja se tuli taas esiin tämän ketjun ap:nkin myötä.

Vierailija
66/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat itsellesi naurettavan?

No, tämä on mun kokemus. Kun tilanteeni on tullut ilmi on reaktio ollut naurua, pilkkaa ja epäuskoa. Ajattelin että haluatte täällä noudattaa kaavaa.

ap

Vierailija
67/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne, kokematon 32 vee. Mutta en ole itse lihava, 175/75 enkä huoli lihavaa naista. Se hyllyvä ihra on äärimmäisen epäseksikästä ja vastenmielistä. Fyysisesti en voisi koskettaa mihinkään mätisäkkiin, joka ei yhtään välitä pitää kropastaan huolta. 

Vierailija
68/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fhll124 kirjoitti:

Eräs miespuolinen tuttavani toistelee aina sitä, ettei mies tarvitse naiselta muuta, kuin pesää kerran viikossa. Kuulemma kaiken muun (rakkauden, tunnustuksen, kunnioituksen, ymmärryksen, välittämisen) voi saada miespuolisilta kavereilta. Hän ei suostu uskomaan, että mies voisi haluta naisesta jonkun, jonka kanssa esimerkiksi keskustella syvällisiä, käydä sienestämässä, mennä iltakävelylle ja sen jälkeen saunaan, harrastaa yhdessä vaikka sulkapalloa, lähteä laavulle makkaranpaistoon etc. Minusta ihmiset ovat ensisijaisesti Yksilöitä, eivätkä samaan muottiin painettuja luolamiehiä ja -naisia. Ja se tuli taas esiin tämän ketjun ap:nkin myötä.

En ymmärrä.

Keskustelut, sienestys, kävelylenkit ja saunominen ovat listani kärjessä, jos pitäisi listata ihannekumppanin ominaisuudet. Muita ovat: keinutuoliminen, penkkiurheilu ja öiset vaeltelut.

ap

Vierailija
69/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kokemattomuus ei ole haitta. Ap tosin vaikuttaa naisvihaajalta, enkä ihmettele että on yksin. Normaalit löytävät aina kumppanin ja sulla on ap jotain vialla kun oot yksin. Pelottavaa että tämmöisiä miehiä kulkee tuolla kaduilla.

No minua ei pelota vaan surettaa. Olen nainen ja itse olin kokematon kolmekymppiseksi (uskonnollinen tausta, ujous jne). Tuolloin havahduin ajatukseen, että on hyvin suuri todennäköisyys sille, etten koskaan mene naimisiin enkä siis harrasta ikinä seksiä (koska minun tuolloisessa maailmassani seksi kuului avioliittoon).

Uskonnollinen maailmankuvani mullistui ja koin syvän kriisin. Kamppailin itseni ja ajatusteni kanssa kauan ja lopulta yksinkertaisesti päätin, että nyt hankin edes yhden kokemuksen ennen kuin kuolen. Naisena tämä oli minulle suhteellisen helppoa toteuttaa, kun olin asian kerran päättänyt.

Toki kokemus ei ollut kovin häävi, kun se tavallaan murskasi unelmani ja ihanteeni siitä, että harrastaisin seksiä vain rakkaudesta ja aviomieheni kanssa. Minun kokemukseni taas oli vain pakolla hankittu kylmä, tunteeton juttu. Kolikon toisena puolena oli se, että sain vähän itsevarmuutta, enkä enää tuntenut olevani niin friikki parisuhdemarkkinoilla.

Kaikki sympatiani sinulle ap, olet ikävässä tilanteessa. Toivon sinulle kykyä nähdä tilanteesi jostain uudesta näkökulmasta, että jotenkin voisit päästä tästä jumista eteenpäin.

Vierailija
70/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokematon missä?

Häh?

No, kaikessa. Mun intiimikokemus on kädestä pitäminen vuodelta 2007. Kuka katsoisi tämmöistä "miestä"?

ap

Suutelin miestä ensimmäisen kerran 24-vuotiaana ja menimme sänkyyn, koska luulin meidän menevän naimisiin. Olen elänyt vuosikymmeniä selibaatissa.

Sinä olet nuori ja sinulla on mahdollisuuksia seurusteluun, parisuhteeseen ja lapsiin.

Vierailija
71/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ap, missä nähdään?

Täällä on Sulle nainen, joka on kärsivällinen, kiltti ja valmis kohtaamaan ihmisenä just Sut!

Vierailija
72/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minua ei pelota vaan surettaa. Olen nainen ja itse olin kokematon kolmekymppiseksi (uskonnollinen tausta, ujous jne). Tuolloin havahduin ajatukseen, että on hyvin suuri todennäköisyys sille, etten koskaan mene naimisiin enkä siis harrasta ikinä seksiä (koska minun tuolloisessa maailmassani seksi kuului avioliittoon).

Uskonnollinen maailmankuvani mullistui ja koin syvän kriisin. Kamppailin itseni ja ajatusteni kanssa kauan ja lopulta yksinkertaisesti päätin, että nyt hankin edes yhden kokemuksen ennen kuin kuolen. Naisena tämä oli minulle suhteellisen helppoa toteuttaa, kun olin asian kerran päättänyt.

Toki kokemus ei ollut kovin häävi, kun se tavallaan murskasi unelmani ja ihanteeni siitä, että harrastaisin seksiä vain rakkaudesta ja aviomieheni kanssa. Minun kokemukseni taas oli vain pakolla hankittu kylmä, tunteeton juttu. Kolikon toisena puolena oli se, että sain vähän itsevarmuutta, enkä enää tuntenut olevani niin friikki parisuhdemarkkinoilla.

Kaikki sympatiani sinulle ap, olet ikävässä tilanteessa. Toivon sinulle kykyä nähdä tilanteesi jostain uudesta näkökulmasta, että jotenkin voisit päästä tästä jumista eteenpäin.

Kiitos.

Tämä ei ole mulle enää paha jumi. Tietenkin haluaisin rakastaa, mutta tiedän sen olevan epätodennäköistä. Siksi yritän katsoa toiseen suuntaan. Välillä ahdistaa, kun haluaisi antaa hellyyttä, mutta en voi sallia sen ottaa valtaa tunteista.

ap

Vierailija
73/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös paljon meitä rankkoja asioita suhteissa kokeneita. Kaikki luottaminen, läheisyys, kosketus pitää opetella aivan uusiksi ja se voi vaatia vuosia. Itse erosin väkivaltaisesta miehestä 2010. Vieläkään ei houkuta uusi ihmissuhde tai kenenkään kosketus. En ikinä nauraisi sille, mikä on jonkun ihmissuhdehistoria tai miten se näkyy nyt.

Minusta ap kirjoittaa kauniisti.

Vierailija
74/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanelitanko kirjoitti:

Täällä on Sulle nainen, joka on kärsivällinen, kiltti ja valmis kohtaamaan ihmisenä just Sut!

Pilkkaatko mua?

Mä lähden minne vaan. Ei ole mitään menetettävää.

ap

Vierailija
75/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rima on rumallakin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kohtalotovereita, etkä varmaankin itsekään naura heille?

Ikisinkuille ja parisuhteista syrjäytyneille tarvittaisiin varmaankin joku oma  deittipalsta tms.

- koska on niin iso ongelma kuitenkin varsin monille sekä mies- että myös naispuolisille, vaikka vanhojapiikoja ei juuri keskusteluissa koskaan mainita.

Ja saattaahan joku kokeneempikin haluta ikisinkunkin.

Näiden ikisinkkujen vika on siinä, etteivät he kelpaa edes toisilleen. Harva kelpaisi edes itselleen.

Ikisinkut eivät usko olevansa tarpeeksi hyviä, tai sitten luulevat olevansa tasoaan parempia ja tavoittelevat liian ylös. Siinä yleisimmät syyt.

Vierailija
76/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne, kokematon 32 vee. Mutta en ole itse lihava, 175/75 enkä huoli lihavaa naista. Se hyllyvä ihra on äärimmäisen epäseksikästä ja vastenmielistä. Fyysisesti en voisi koskettaa mihinkään mätisäkkiin, joka ei yhtään välitä pitää kropastaan huolta. 

Hyvä, koska 66 prosenttia miehistä on ylipainoisia. 

Vierailija
77/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on takana menestykseikäs ura koulukiusattuna, joka lienee jättänyt jälkensä siinä mielessä että minua ärsyttää suunnattomasti jos minua tuijotetaan. Ja naisethan ne usein tuijottelee jos joku kiinnostaa, enkä vaan osaa ajatella sitä positiivisessa mielessä vaan aina ahdistun/ärsyynnyn siitä toljottamisesta.

Vierailija
78/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanelitanko kirjoitti:

Pilkkaatko mua?

Mä lähden minne vaan. Ei ole mitään menetettävää.

ap

En pilkkaa. Mä olen kärsivällinen ja lempeä ja valmis tutustumaan just Suhun! Kun vaan kerrot, miten Suhun saa yhteyden? Voisin laittaa Sulle sähköpostia tai jtn... vai olisko se ollu niin, että täällä ei saanu yhteystietoja julkasta?? Mua ei Sun kokemattomuus haittaa ja tekemiset, joista haaveilet, on ok, paitsi sienestys (en syö sieniä, enkä näin ollen niitä pahemmin tunne), mutta voin mä sienimetsällekin kaveriksi lähteä.

Vierailija
79/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkut eivät usko olevansa tarpeeksi hyviä, tai sitten luulevat olevansa tasoaan parempia ja tavoittelevat liian ylös. Siinä yleisimmät syyt.

Tai sitten ovat fiksuja ja nauttivat olostaan ikisinkkuna.

Vierailija
80/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mehilainen@luukku.com

Laita viestiä, siitä on hyvä alottaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi