Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä saatte nauraa kolmikymppiselle kokemattomalle

Vierailija
05.05.2018 |

Naurakaa. Minä itken.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanelitanko kirjoitti:

Ap, mehilainen@luukku.com

Laita viestiä, siitä on hyvä alottaa :D

Mua on niin usein huijattu ja kiusattu, mutta saatan silti laittaa. Kiitos, jos et ole puhumassa valetta.

ap

Vierailija
82/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata hävettää tollast.

Mieti meitä tolloi ku taas halua unohtaa erilaiset seikkailut mitä kävi kokeiltua nuorena. Monta juttu haluisin vaa pyyhkiä muistist.

Nauti et sul on puhdas rekisteri niin sanotusti. Saatat olla hyvinkin haluttua tavaraa jonkulle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanelitanko kirjoitti:

Ap, mehilainen@luukku.com

Laita viestiä, siitä on hyvä alottaa :D

Mua on niin usein huijattu ja kiusattu, mutta saatan silti laittaa. Kiitos, jos et ole puhumassa valetta.

ap

No en, usko pois. Mitään muuta ei oo kai luvattu ku alottaa tutustuminen?? Mä olen ihan vilpittömin mielin liikenteessä. Ei kai tässä ole kun voitettavaa (kummallakaan)?

Kokeile!

Vierailija
84/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ehdi päivystää täällä, mutta laita meiliä. Vastaan kyllä :)

Vierailija
85/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, laittoko ap viestiä?

Tässähän ihan jänskättää...

Vierailija
86/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, laittoko ap viestiä?

Avasin sähköpostiohjelman.

ap

Vierailija
87/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa oman tarinani. Hävetti niin paljon kaksikymppisenä oma kokemattomuus että monta juttua jäi sen takia kokematta. Se jälkeen ei niin paljon vientiä ole ollutkaan ja sitten sairastuin vaikeaan masennukseen. Eli luultavasti olen loppuelämäni tässä lähes kokemattomuuden tilassa. Se on sairasta että yhteiskunnassa kokemattomuudesta on tehty asia jota pitää hävetä. Aiheuttaa paljon tuskaa monille. Myös niille jotka ajautuvat sen takia kaikenlaisiin huonoihin kokemuksiin. 

t.entinen kaunotar

Vierailija
88/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Itse olen vasta 28. Tässä on vielä elämä edessä ja paljon aikaa kokea, ennen kuin olen yhtä säälittävässä tilanteessa.

Vierailija
89/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah! Itse olen vasta 28. Tässä on vielä elämä edessä ja paljon aikaa kokea, ennen kuin olen yhtä säälittävässä tilanteessa.

Jos sait tästä ketjusta iloa niin olen tyytyväinen. Tee mitä tahansa ettet joudu mun tilaani.

ap

Vierailija
90/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha se on kenenkään liikoja minkään parisuhteen perään ruikuttaa, ei se ole mikään autuaaksi tekevä  asia. Ja  tilastojen valossa luettaisiin seuraavaksi kenties Täällä saatte nauraa xx:lle  petetylle/jätetylle/pettäjälle/jättäjälle... semmosta tää elämä :)

Vierailija
91/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, laittoko ap viestiä?

Avasin sähköpostiohjelman.

ap

Innoissani jo kävin kattomassa, mutta et Sä mua varten sitä avannukaan :(

Harmi!

Vierailija
92/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin.

ap

Vierailija
93/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Ja mä vastasin :)

Vierailija
94/95 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nauraisin? Ikäväähän tuo on siinä tapauksessa, että niitä kokemuksia olisit halunnut. Kaikki kokemattomat eivät kai niitä kokemuksia ilmeisesti silti niin hirveän paljon kaipaa, jos sattuvat olemaan vaikkapa aseksuaaleja. Toivottavasti sinua vielä onnistaa!

Vierailija
95/95 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja vaikuttaa minusta ihan sympaattiselta. Mitä itsellä on kokemusta kokemattomammista miehistä, toisen kanssa seksi oli ongelmallista (seisokkiongelmia jännityksen takia) ja toinen oli sellainen hiljainen möllöttäjä jonka seurassa oli jo vähän vaivaannuttavaa olla ja mies oli selkeästi hyvin estoinen. Periaatteessa mulle on kyllä ihan sama minkä verran toisella on kokemusta näistä asioista, itsellänikin on muita asioita sellaisia joista kaikilla aikuisilla oletetaan olevan kokemusta mutta mullapa ei olekaan. Yritän olla häpeämättä niitä.

Ymmärrän että tuo tilanne voi olla stressaava ja vaikeuttaa naisiin tutustumista. Harmi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi