Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa että mies jättää, jos kerron kokemattomuudestani

Vierailija
04.05.2018 |

Olen 21-vuotias nuori nainen ja mies on 12 vuotta minua vanhempi. Suhteemme on vasta alussa emmekä ole vielä harrastaneet seksiä. Viihdyn miehen seurassa todella hyvin ja tunnen oloni turvalliseksi hänen kanssaan. Mies on ihana, hauska ja ensimmäistä kertaa koen voivani luottaa suhteen kestävyyteen.

Ongelma on se, että olen neitsyt. En ole koskaan harrastanut mitään yhden illan juttuja enkä muutenkaan ole halunnut harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa. Haluan harrastaa seksiä vain vakituisessa parisuhteessa ja että vierelläni on ihminen johon voin luottaa. Mies on ensimmäinen, jonka kanssa tuntuu siltä.

Nyt olen kuitenkin alkanut murehtimaan, että mitä jos mies pitää kokemattomuuttani huonona asiana eikä haluakaan minua. Aiemmat kokemukseni miehistä eivät ole olleet kovin hyviä ja siksi pelkään tämänkin päättyvän sydänsuruihin.

Miten saisin kerättyä rohkeutta ja otettua asian puheeksi hänen kanssaan? Vaikenemisesta ja pitkittämisestä seuraa kuitenkin vain enemmän kärsimystä.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet yksin, hanki äkkiä kokemusta ja paljon - vielä ehdit ;)

Vierailija
2/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies neitsyyden takia jättää, hän on idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olet yksin, hanki äkkiä kokemusta ja paljon - vielä ehdit ;)

Mikä pakko sitä kokemusta on olla? Ei kaikki halua harrastaa merkityksettömiä irtosuhteita.

Vierailija
4/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Olette kohtaamassa ihmisinä, ainutlaatuisina sellaisina, ja kummallakin on oma ainutlaatuinen menneisyytensä.

Näistä asioista puhuminen voi vaatia rohkeutta, kuten sanoitkin, mutta tässä vinkki: kun pelkäät jotain, pohdi johtuuko se siitä että olet aikeissa rikkoa omia arvojasi vai johtuuko se siitä että pelkäät hylätyksi tulemista. Jos on kyse arvoasiasta, voi olla viisasta ottaa pelko tosissaan. Jos on kyse hylätyksi tulemisen pelosta, kannattaa useimmiten laittaa itsensä peliin - ajattele mitä voit hävitä jos et tee niin! Tilanne on varmasti jännittävä mutta jos se ei sitä olisi, ei mieskään olisi koko jännittämisen arvoinen.

Vierailija
5/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko kerta tää on kun teet saman aloituksen? Aika hitaasti etenee toi teidän suhde, kun kuukausikaupalla jaksat pohtia samaa asiaa samassa tilanteessa.

Vierailija
6/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve mies ei hylkää kokematonta, koskematonta nuorta naista. Ei syytä huoleen. Saattaa kyllä hylätä jälkeen päin. Trollaatko?

Vierailija
7/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko? 0/5

Vierailija
8/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Olette kohtaamassa ihmisinä, ainutlaatuisina sellaisina, ja kummallakin on oma ainutlaatuinen menneisyytensä.

Näistä asioista puhuminen voi vaatia rohkeutta, kuten sanoitkin, mutta tässä vinkki: kun pelkäät jotain, pohdi johtuuko se siitä että olet aikeissa rikkoa omia arvojasi vai johtuuko se siitä että pelkäät hylätyksi tulemista. Jos on kyse arvoasiasta, voi olla viisasta ottaa pelko tosissaan. Jos on kyse hylätyksi tulemisen pelosta, kannattaa useimmiten laittaa itsensä peliin - ajattele mitä voit hävitä jos et tee niin! Tilanne on varmasti jännittävä mutta jos se ei sitä olisi, ei mieskään olisi koko jännittämisen arvoinen.

Menneisyyksistä ei kannata kertoilla, ainakaan jos ei erikseen kysytä.

Vierailija
9/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ap ihan ekana lopettaisit sen neitsyyden jalustalle nostamisen.

Seksi on kivaa ja sitä kannattaa kokeilla monen eri henkilön kanssa.

Silloin oppii tietämään mistä tykkää ja mistä ei.

Nyt olet tilanteessa missä voitte olla seksuaalisesti täysin yhteensopimattomia. Tulee vaan isompi poru jos eroatte sen takia.

Vierailija
10/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsin olla kertomatta. Ekaa kertaa mentiin sänkyyn kunnon humalassa, eikä siinä kännissä ja kiimassa muistanut itsekään koko neitsyysjuttua, vaikka selvin päin olin jännittänyt ja pelännyt sitä että miten noloa on kun KOLMIkymppinen nainen paljastuu neitsyeksi. No, en paljastunut. Mies kommentoi vaan että olen ihanan tiukka. mutta en edes mitään verta vuotanut tms, kun olin kuitenkin tamponien ja dildojen kanssa touhuillut ennenkin.

Vierailija
11/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mä en ole ikinä tajunnut.

Mulle ei tullut mieleenkään kuuluttaa ekalla kerralla, että hei, mä oon neitsyt.

Tai varsinkaan ilmoittaa sitä aikaisemmin.

Mikä pointti? Pitääkö myös ilmoittaa kuppikoko jo cv.ssä?

Kyllä se neitsyys siinä puuhassa selviää.

Jos jännittää, sanoo että eihän meillä ole kiirettä...

Miehet sitä paitsi ilahtuu neitsyydestä. Sikäli kumma, että veri on niin eriarvoista sen mukaan vuotaako se kohdusta vai immenkalvosta. Lähkimmäistäkin voi tulla runsaasti.

Sun tilanteessa epäröisin enemmän miehen mahd. suurta määrää. Harrastaako se panoja, onko tauteja, onko holtiton käytös.

Jos sillä on ollut 20 panoa, suhdetta, liittoa, se ei ole kovin nirso eikä kauan samaa naamaa katsele.

Ottaisin mieluummin ikäiseni miehen. Sit tutustumaan ja lemmiskelemään. Kun molemmat on kokemattomia ollaan tasa-arvoisia. Se on lämmintä, läheistä, naurua ja sessiot kestää...... Ainakin meillä.

Vierailija
12/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menneisyyksistä ei kannata kertoilla, ainakaan jos ei erikseen kysytä.

Ei minustakaan, mainitsin asian korostaakseni sitä että kun kaksi ihmistä kohtaa, he ovat aina ainutlaatuisia eivätkä minkään "mallin" mukaisia.

Vierailija
13/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meet ystävättären kanssa ruotsin sisteilylle.

Juotte parit rohkaisevat.

Pilkun aikaan ota joku suht ok tyyppi panemaan itseäsi.

Muista kondomi.

Sit et oo enää neitsyt..ja voit jatkaa seurustelua nolostumatta.

Voit myös ostaa keskikokisen dildon ja masturboida sillä

Vierailija
14/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi neitsyenä vakituiseen parisuhteeseen. Harrasta seksiä mahdollisimman monen kanssa ennen sitoutumista.

Vierailija
15/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

neitsyydestä ei ole mitään hyötyä

Vierailija
16/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään niin noloa kuin kokematon nainen. Tuskin mies sinua haluaa.

Vierailija
17/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus täällä hei vain moi!

Sattuuko miehesi olemaan puuseppä?

Voin pyytää iskää laittamaan minut kohtuusi kasvamaan.

Lopun ajat ovat lähellä..ja neitsyet harvassa.

PS. ois kiva jos oisit katolilainen..mut ev lutkin käy

Vierailija
18/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa ap ihan ekana lopettaisit sen neitsyyden jalustalle nostamisen.

Seksi on kivaa ja sitä kannattaa kokeilla monen eri henkilön kanssa.

Silloin oppii tietämään mistä tykkää ja mistä ei.

Nyt olet tilanteessa missä voitte olla seksuaalisesti täysin yhteensopimattomia. Tulee vaan isompi poru jos eroatte sen takia.

Öö voihan pariskunta olla seksuaalisesti yhteensopimaton vaikka molemmat olisivat harrastaneet seksiä satojen muiden kanssa?

Vierailija
19/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole 21-vuotiaana mitenkään aivan poikkeuksellisen iäkäs neitsyeksi, joten tuskin tuo miestä haittaa missään määrin. Voi olla jopa imarreltu päästessään ensimmäiseksi seksikumppaniksesi.

Vierailija
20/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

neitsyydestä ei ole mitään hyötyä

Ja mitä erityistä hyötyä on sen menettämisestä, jos ja kun muutenkin voi elää oikein mallikasta ja hyvää elämää neitsyenäkin. Itse en ollut vielä 21 -vuotiaana edes seurustellut kenenkään kanssa, hyvä kun olin päässyt pitämään tyttöä kädestä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi