Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa että mies jättää, jos kerron kokemattomuudestani

Vierailija
04.05.2018 |

Olen 21-vuotias nuori nainen ja mies on 12 vuotta minua vanhempi. Suhteemme on vasta alussa emmekä ole vielä harrastaneet seksiä. Viihdyn miehen seurassa todella hyvin ja tunnen oloni turvalliseksi hänen kanssaan. Mies on ihana, hauska ja ensimmäistä kertaa koen voivani luottaa suhteen kestävyyteen.

Ongelma on se, että olen neitsyt. En ole koskaan harrastanut mitään yhden illan juttuja enkä muutenkaan ole halunnut harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa. Haluan harrastaa seksiä vain vakituisessa parisuhteessa ja että vierelläni on ihminen johon voin luottaa. Mies on ensimmäinen, jonka kanssa tuntuu siltä.

Nyt olen kuitenkin alkanut murehtimaan, että mitä jos mies pitää kokemattomuuttani huonona asiana eikä haluakaan minua. Aiemmat kokemukseni miehistä eivät ole olleet kovin hyviä ja siksi pelkään tämänkin päättyvän sydänsuruihin.

Miten saisin kerättyä rohkeutta ja otettua asian puheeksi hänen kanssaan? Vaikenemisesta ja pitkittämisestä seuraa kuitenkin vain enemmän kärsimystä.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteenne ei ole tasa-arvoinen. Ota ikäisesi mies joka on yhtä kokematon.

Vierailija
22/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 on nuori. Ei tuon ikäisen kokemattomuus ole oikeastaan kenellekään kynnyskysymys.

10 vuotta lisää niin sitten alkaa ihmettelijöitä ja pilkkaavia löytymään. Tiedän kokemuksesta (hah!).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Jokainen järkevä mies joko arvostaa neitsyyttäsi tai ei ainakaan jätä sinua sen takia. Aiemmissa seksikokemuksissa ei ole minkäänlaista ansiota, vaan valitettavan usein henkistä heikkoutta taustalla. Olet upea nainen ja ansaitset hyvän miehen.

M22

Vierailija
24/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa ap ihan ekana lopettaisit sen neitsyyden jalustalle nostamisen.

Seksi on kivaa ja sitä kannattaa kokeilla monen eri henkilön kanssa.

Silloin oppii tietämään mistä tykkää ja mistä ei.

Nyt olet tilanteessa missä voitte olla seksuaalisesti täysin yhteensopimattomia. Tulee vaan isompi poru jos eroatte sen takia.

Öö voihan pariskunta olla seksuaalisesti yhteensopimaton vaikka molemmat olisivat harrastaneet seksiä satojen muiden kanssa?

Toki, mutta ap tulee tajuamaan sen vasta pitkän ajan kuluttua, kun ei vielä tunne itseään ollenkaan.

Vierailija
25/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies neitsyyden takia jättää, hän on idiootti.

Mutta naisen on ok jättää mies jos tämä on kokematon.

Vierailija
26/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olet huomannut, että mies hakee seksiä ja mielellään osaavaa seksiä. En jatkaisi seurustelua silloin.

Vierailija
27/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olet tilanteessa missä voitte olla seksuaalisesti täysin yhteensopimattomia. Tulee vaan isompi poru jos eroatte sen takia.

Öö voihan pariskunta olla seksuaalisesti yhteensopimaton vaikka molemmat olisivat harrastaneet seksiä satojen muiden kanssa?

Toki, mutta ap tulee tajuamaan sen vasta pitkän ajan kuluttua, kun ei vielä tunne itseään ollenkaan.

Miksi minun pitäisi jättää mies, jota rakastan vain kokemattomuuteni takia? En todellakaan aio luopua hänestä. Tämä on liian ainutlaatuista hukkaan heitettäväksi. Ap

Vierailija
28/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et tiennyt, niin ihminen ei voi valita kehen rakastuu. Ap

Vierailija
29/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, haluaisitko kokeilla 19-vuotiaan miehen kanssa? :)

Vierailija
30/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi jättää mies, jota rakastan vain kokemattomuuteni takia? En todellakaan aio luopua hänestä. Tämä on liian ainutlaatuista hukkaan heitettäväksi. Ap

Oi voi, on niin paljon mitä et vielä ymmärrä.

Vierailija
31/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse lähes 20-vuotias harrastaessani ensimmäistä kertaa seksiä. Kumppanina oli 23-vuotias mies, kokematon hänkin. Seurustelu oli silloin kestänyt 2 kuukautta.

Vierailija
32/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmalle miehelle asialla ei ole merkitystä. Epävarmalle miehelle naisen kokemattomuus on jopa etu.

Vierailija
33/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmasti totta, että lähempänä 21 vuoden ikää kuin 30 vuoden ikää löytyy enempi kokemattomia. Mutta toisaalta, joskus tuntuu sille että seksi kokemukset kertyisivät aina samoille tyypeille. Osa parikymppisistä on harrastanut seksiä jo useita kertoja ja vastaavasti osa ei ole vielä ollut oikeastaan missään lähemmässä kontaktissa vastakkaisen, saati samaa   sukupuolta olevan kanssa, "vielä" pitkälle yli 30 vuotiaana. Mistä sitä edes voi kenestäkään nähdä seksikokemusten määrän? 

Toki media toisinaan työntää enempi ja vähempi raflaavia artikkeleita luodakseen meille mielikuvia ja joissa aina toisinaan joku "läpeensä kokematon" kertoo, tai josta kerrotaan siten, että lukijalle tulee usein tai ainakin  minulle tulee usein mielikuva, että kokemattomuus seksin saralla taitaa olla oikeastaan "vain" yksi useista muista ongelmista ja harvoinse suurin ja merkittävin, vaikka se on jutun otsikkoon nostettu. - Sen sijaan harvassa ovat ne jutut joissa joku ulkoisesti menestynyt ja elämässä pärjännyt hyvin voiva ja terve nuorehko aikuinen kertoo poikuudestaan tai siitä, että hänellä on poikuustallella. - Jos näin tehdään niin samalla hienovaraisesti vihjaistaan, että jutun sankari olisi kyllä enempi kiinnostunut seksistä samaa sukupuolta olevasta kumppanista, tai sitten annetaan ymmärtää, että syynä tilanteeseen (ikään kuin se olisi, jokinsairaus) on hyvin vahva (konservatiivinen) uskonnollinen vakaumus   

Joskus minusta tuntuu, että osa, erityisesti meistä miehistä haluaisi kokemattomamman kumppanin, koska pelkäämme saavamme arvostelua ja kritiikkiä osaksemme seksikumppaniltamme. - Ikään kuin olisi olemassa "seksitapoja" jotka osaamalla ja hallitsemalla voisi ehdottomalla varmuudella tyydyttää ja suoda nautinnon kenelle tahansa. - Ken sellaisia uskoo tietävänsä, niin toki kuulisin mielelläni. 

Vierailija
34/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet harrastanut ahkerasti masturbointia, niin sinua ei välttämättä uskota neitsyeksi. Minulla meni siinä touhussa immenkalvo ja siksi neitsyyteeni suhtauduttiin epäillen. Miehet saattavat olla tässä asiassa vähän vanhanaikaisia, jos ei ns. merkkejä naisella ensimmäisellä kerralla näy.

Vierailija
35/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet harrastanut ahkerasti masturbointia, niin sinua ei välttämättä uskota neitsyeksi. Minulla meni siinä touhussa immenkalvo ja siksi neitsyyteeni suhtauduttiin epäillen. Miehet saattavat olla tässä asiassa vähän vanhanaikaisia, jos ei ns. merkkejä naisella ensimmäisellä kerralla näy.

Jos joku mies vetää herneen nenäänsä siitä, ettei nainen olekaan neitsyt, vaikka hän on niin luullut, niin hyvä vain jos tämä tulee esille ensimmäisen seksikerran yhteydessä ja mahd. ennen kuin suhde on syventynyt vielä pidemmälle. - Tietääpähän, ettei suhdetta välttämättä kannata jatkaa pidemmälle. Vastaavasti En minä haluaisi kumppanikseni naista jolle se, että olen mahd. kokenut vähemmän seksiä kuin mitä hän oletti, olisi isompi ongelma

Vierailija
36/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotenkin vahva mielikuva, että kokemattomat naiset on lihavia. Olenko oikeassa?

Vierailija
37/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jotenkin vahva mielikuva, että kokemattomat naiset on lihavia. Olenko oikeassa?

Minkä ikäisiä kokemattomia naisia tarkoitat? Monet vanhemmat naiset ovat nuoria painavampia.

Vierailija
38/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan heti jättäisi, päinvastoin olisin iloinen päästyäni "korkkaamaan".

Vierailija
39/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan heti jättäisi, päinvastoin olisin iloinen päästyäni "korkkaamaan".

Entä jos olisin aiemmin päässyt jo omin käsin onneen? Olisitko pettynyt, jos lakanat eivät värjäytyisi punaisiksi?

Vierailija
40/47 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä kokemattomia naisia tarkoitat? Monet vanhemmat naiset ovat nuoria painavampia.

16-35. Oma mielipide on vain nyt se, että se hyllyvä rasva ja ihra on niin vastenmielistä, ettei miehillä kikuli nouse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme