Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava pukeutuu kauniisti=lihavuuden ihannointia

Mikä onkaan oikein in, kertokaa
04.05.2018 |

Lihava ostaa nättejä vaatteita, meikkaa kivasti ja laittaa kauniin kampauksen. EI siinä vielä mitään, mutta kun hän laittaa tämän kuvansa someen alkaa mellakka:" Jumalauta, noin läski! Sydäri lähellä! Yrittää peittää läskinsä muka muodikkailla vaatteilla! Joo, vaatteet on nätit, mut mites toi terveys-homma? Miksi ihannoi lihavuutta? Aika paha, norsulla kukkamekko!
Kysymys: Milloin lihava saa pukeutua kauniisti? Niin kauan kun on lihava, ei milloinkaan?
Kun on todistettavasti laihduttamassa? Kun on laihduttanut tietyn verran?
Entäpä miten lihavan PITÄISI pukeutua, jos oletetaan että hänen kauniit vaatteensa aiheuttavat "Lihavuuden ihannointi-vastalausemyrskyn?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

harmaisiin, mustiin? kirjoitti:

Totta kai lihava saa pukeutua muodikkaisiin tai ylipäätää kauniisiin vaatteisiin.

Hän vain näyttää naurettavalta niissä vermeissä. Miten hänen siten pitäisi pukeutua? En osaa sanoa. kai heidän pitää jotenkin pukeutua, mutta ei muotivaatteisiin, siis ihan pintamuotiin.

Lihava nainen tai miksei mieskin on hassun näköinen muodikkaissa vaatteissa. Ihan ku yritäisi olevan laiha.

Hip-hop-tyyliset verrarit sopii parhaiten, Ja se huppu.  En voi oikein kuvitella lihavaa naista mekkoon.

Hiphop vaatteissa häihin ja hautajaisiin? Töihin?

Minä voin kuvitella lihavan naisen Melissa, näkeehän heitä. Parempi laitettu lihava kuin laittamaton.

Hip-Hop-tyyli lihavalle? Entäs jos pitää pukeutua neuvotteluun tai luentoa pitämään? 

Vierailija
62/66 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai lihava saa pukeutua muodikkaisiin tai ylipäätää kauniisiin vaatteisiin.

Hän vain näyttää naurettavalta niissä vermeissä. Miten hänen siten pitäisi pukeutua? En osaa sanoa. kai heidän pitää jotenkin pukeutua, mutta ei muotivaatteisiin, siis ihan pintamuotiin.

Lihava nainen tai miksei mieskin on hassun näköinen muodikkaissa vaatteissa. Ihan ku yritäisi olevan laiha.

Hip-hop-tyyliset verrarit sopii parhaiten, Ja se huppu.  En voi oikein kuvitella lihavaa naista mekkoon.

Minä voin kuvitella lihavan naisen Melissa, näkeehän heitä. Parempi laitettu lihava kuin laittamaton.

Hip-Hop-tyyli lihavalle? Entäs jos pitää pukeutua neuvotteluun tai luentoa pitämään? 

Tämä kyllä pitää kirjata suureen läskibingoon: lihavat saavat käyttää ainoastaan hiphop-vaatteita, eivät mekkoja. :D Hatunnosto kyllä luovuudesta (tai jos ei muuten, niin hyvin ahdasmielisestä käsityksestä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava saa tehdä ihan mitä haluaa, mutta ei siitä kaunista tule kuin laihduttamalla.

MIten niin? tunnen lihavia jotka ovat kasvoiltaan erittäin kauniita.

Tunne myös hoikkia, jotka ovat rumia,

Vierailija
64/66 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kyllä pitää kirjata suureen läskibingoon: lihavat saavat käyttää ainoastaan hiphop-vaatteita, eivät mekkoja. :D Hatunnosto kyllä luovuudesta (tai jos ei muuten, niin hyvin ahdasmielisestä käsityksestä)

Up! Tosin tuota sarkasmia eivät monet tajunneet.

Vierailija
65/66 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok, mikäli hyväksyt itsesi. Mulle on myös aivan se ja sama vaikka kaikki ylipainoiset kulkevat alasti, voin aina kääntää pääni tai sulkea silmäni. Mutta älkää haukkuko muita/ muiden vartaloita jos haluatte saada itse hyväksyntää.

Vierailija
66/66 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lihava ei kysele muilta lupia pukeutumiseensa ja tälläytymiseensä. Ei ole tarvetta miellyttää ihmisiä jotka ovat tunkeilevia, inhottavia meuhkaajia. 

Jos lihava kroppani kauniissa mekossa, meikattuna ja korujen kera ei miellytä, hoikka joutsenenkaula varmasti kääntyy näppärästi toiseen suuntaan ja hyvin treenatut silmäluomesi painuvat vikkelästi kiinni.

Ai niin ja terveyteni, se on sitten yksityinen asiani joka ei kuullu random läyhääjille yhtään. Jos tulet antamaan minulle pyytämättä terveys- ja elämäntapavinkkejä, minä voin pätevänä keittiöpsykologina arvioida mielenterveytesi, traumataustasi ja ulkonäkösi ongelmat jotta osaisit korjata ne. Kun nyt näin rehellisiksi ja auttavaisiksi alettiin. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä