Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava pukeutuu kauniisti=lihavuuden ihannointia

Mikä onkaan oikein in, kertokaa
04.05.2018 |

Lihava ostaa nättejä vaatteita, meikkaa kivasti ja laittaa kauniin kampauksen. EI siinä vielä mitään, mutta kun hän laittaa tämän kuvansa someen alkaa mellakka:" Jumalauta, noin läski! Sydäri lähellä! Yrittää peittää läskinsä muka muodikkailla vaatteilla! Joo, vaatteet on nätit, mut mites toi terveys-homma? Miksi ihannoi lihavuutta? Aika paha, norsulla kukkamekko!
Kysymys: Milloin lihava saa pukeutua kauniisti? Niin kauan kun on lihava, ei milloinkaan?
Kun on todistettavasti laihduttamassa? Kun on laihduttanut tietyn verran?
Entäpä miten lihavan PITÄISI pukeutua, jos oletetaan että hänen kauniit vaatteensa aiheuttavat "Lihavuuden ihannointi-vastalausemyrskyn?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

harmaisiin, mustiin? kirjoitti:

Totta kai lihava saa pukeutua muodikkaisiin tai ylipäätää kauniisiin vaatteisiin.

Hän vain näyttää naurettavalta niissä vermeissä. Miten hänen siten pitäisi pukeutua? En osaa sanoa. kai heidän pitää jotenkin pukeutua, mutta ei muotivaatteisiin, siis ihan pintamuotiin.

Lihava nainen tai miksei mieskin on hassun näköinen muodikkaissa vaatteissa. Ihan ku yritäisi olevan laiha.

Hip-hop-tyyliset verrarit sopii parhaiten, Ja se huppu.  En voi oikein kuvitella lihavaa naista mekkoon.

Naruaivo! Tiukalla korvasta korvaan eikä mitään siinä välillä.

Vierailija
42/66 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen somemellakka? Jos joku tavallinen (lihava) tiina laittaa kuvansa nettiin, tuleeko sinne muut solvaaman? Niinpä. Vai tarkoittiko ap kenties julkkiksia? En ole huomannut vaikkapa iltalehtien uutisissakan tällaisia kommentteja. Kuulostaa ihan siltä, että ap ja muut vouhkaajat ovat päättäneet asian olevan näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jään kuuntelemaan kirjoitti:

Totta kai lihava saa pukeutua muodikkaisiin tai ylipäätää kauniisiin vaatteisiin.

Hän vain näyttää naurettavalta niissä vermeissä. Miten hänen siten pitäisi pukeutua? En osaa sanoa. kai heidän pitää jotenkin pukeutua, mutta ei muotivaatteisiin, siis ihan pintamuotiin.

Ohoh, Miten sitten? Voisitko antaa vinkkejä meille lihaville? Sano vaan reilusti.

En ole sama henkilö, mutta voin antaa ihan reilusti vinkin: vaikka kauttaaltaan rikkirevityt farkut onkin (ilmeisesti?) muotia ja vaikka ne näyttää tosi seksikkäältä sun hoikan bestiksen päällä, niin voin vakuuttaa, että pitsikoristeisista rei'istä tursuavat pers- ja reisiläskit EI näytä ihan samalta...

Tosielämän esimerkki viime viikolta. Kummallisinta oli, että tämä "kauniisti pukeutuja" ei ollut mikään teini, vaan naamasta päätellen 30-40 -vuotias. Miksi sen ikäisellä ylipäänsä on rikkirevityt farkut päällä on mulle mysteeri, mutta se onkin kai jo eri keskustelun aihe.

Mikä helevetin neuvo tämä muka oli?

Vierailija
44/66 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fdgppogrkogrglrg kirjoitti:

Toi ettei siitä kaunista tuu vaatteilla, niin se on SUN mielipide.

Noi on tosi typerii juttuja jotka ei pidä paikkaansa ku oikeesti joidenki tyyppien kohdalla joilla on jotku hirveet kriteerit kaiken suhteen yms.

Kyllä se on ihan murskaavan enemmistön mielipide.

Jos lihavat olisivat universaalisti kauniita, lihavuus olisi kauneusihanne.

Lihavuus ei ole kaunista. Lihavuus ei ole terveellistä.

Lihavuus ON ollut kauneusihanne useampaankin kertaan historiassa, eikä siitä viineisimmästä edes ole kovin kauaa aikaa. Joissain kulttuureissa meidän lihavuudeksi katsoma on tälläkin hetkellä kauneusihanne.

Nyt oli kyse siitä voiko lihava(ja vaikka sairaskin) pukeutua kauniisti

Se mikä ennen oli lihava olisi nykyisin vaan lievästi ylipainoinen. Nykyinen lihava taas olisi siihen aikaan laitettu sirkukseen pelottamaan pieniä lapsia.

Ihmiset ovat sokeutuneet sille, mikä on terve ja normaali paino.

Ja tarkoitan nimenomaan sitä, että lievää ylipainoa pidetään normaalina, koska se on niin yleistä. Normaalipainoisien hoikkien "laihuutta" kauhistellaan.

Vierailija
45/66 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavasti nykyään hoikat ja laihat haukutaan luukasoiksi. Normaalipainon ylärajalla tai lievästi ylipainon puolella olevista on tullut "hoikkia, terveen näköisiä". Muistaahan tuon miten esim. Sanni on haukuttu täällä.

Pari vuosikymmentä takaperin lähes kaikki ihmiset olivat niitä nykymittapuulla anorektisen laihoja. Eli siis hoikkia, kuten ihmisen kuuluisi ollakin.

Itse olen lihonut parissa vuodessa 10kg ja olen juuri siinä normaalipainon ja lievän ylipainon rajalla. Minua sanotaan edelleen jopa hoikaksi, vaikka en todellakaan ole hoikka. Nippa nappa normaalipainoinen. Hoikka en voi olla, kun on 10kg läskiä, ja näkeehän sen ihan peilistäkin. Mutta niin vaan lihonut yhteiskunta alkaa nähdä minunkin kaltaiset hoikkina. Se EI ole tervettä.

Vierailija
46/66 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai lihava voi pukeutua kauniisiin vaatteisiin, mutta on eri asia näyttävätkö ne vaatteet kauniilta hänen päällään. 

Vaikka miten huutaisitte peräreikä pitkällä että lihava on kaunis, ette voi muuttaa sitä tosiasiaa, että meitä jotka ovat eri mieltä on todella paljon. On vain niin omituisen yksisilmäistä nähdä, että on vain lihavia ja sitten anorektikoita. Siitä väliltä ei ole mitään? Kuitenkin aika iso osa vielä (onneksi) kuuluu normaalipainoisten kategoriaan. Sitä te taas kieltäydytte näkemästä ja hyväksymästä.

Vaikka antaisitte minulle kymmenen kertaa maapalolla kiertävän rahamäärän, se ei  MINUN mielipidettäni muuttaisi. 

Minunkin mielestäni maailmassa on aika paljon rumia ihmisiä, ja sellaisia, joiden piirteiden katselu saa minut pahoinvoivaksi, ja ihmettelen usein ihmisten tyylitöntä pukeutumista. 

Ero on vain siinä, että en koe tarpeelliseksi öyhöttää päivät ja yöt läpeensä palstoilla siitä, kuinka taas joku rumaksi kokemani ihminen on esillä iltapäivälehdissä, pysyisi kotona vain, ja mittauttaisi samalla veriarvot. Niin, enkä myöskään perustele omaa visuaalista silmääni millään terveystrollaamisella. Minulle on ihan se ja sama, mitä sinä ylipainoisista ajattelet - kunhan teet sen tyylikkäästi ihan omissa piireissäsi tai oman pääsi sisällä. Se, että ryntäisit joka ikiselle palstalle parjaamaan lihavia, kertoisi enemmän sinusta kuin kenenkään lihavan epäviehättävyydestä. 

Vierailija
47/66 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahanilkeys on ruminta mitä tiedän. Hoikka meikattu ja äkkivilkaisulta kaunis ihminen on ruma ja sairas avattuaan suunsa. Katkeruus on rumaa ja se sairastuttaa ihmisen ja lähiympäristön ihmiset. Lihavuus on terveysriski. Kaunis monin tavoin lihava ihminen on riskissäsairastua fyysisesti. Katkera lihavalla on enemmän riskejäsairastua ja sairastuttaa lähipiiriään.

Ihmisen sivistys on tärkeää hyvinvoinnille. Some on ikävä paikka jossa pahanilkiset mellastaa ihan jokapaikassa ja asiassa. Puhuvat usein aiheenviereen, kun eivät kykene näkemään fokusta. Tärkeää on negatiivisuus ja oman pahanolon vyöryttäminen. Rumia ihmisiä kannattaa vältellä.

Vierailija
48/66 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kannattaa vaihtaa tuttavapiiriä, jos somekuplassasi kukaan kommentoi tuolla lailla. Miten helvetissä omien kuvien (tai kenenkääm muunkaan) olisi lihavuuden tai laihuuden ihannointia, jos kuvan kyljessä ei erityisesti alleviivaa ko. ominaisuutta?

Lihavuus tai laihuus on vallitseva olotila, ei sitä osteta kaupasta ja vetäistä ylle.

Yhtä hyvin voisi väittää, että jos joku vaaleatukkainen laittaa itsestään kuvan Faceen, se on "blondiuden ihannointia". Say WHAT?

Omassa, akateemisessa stadilaiskuplassani ei kenenkään tulisi edes mieleenkään kommentoida ap:n kuvailemalla tavalla. Anteeksi vaan, tämä varmasti nyt jostakin vaikuttaa elvistelyltä - mutta ehkäpä TÄSSÄ on se todellinen sivistys/koulutusero. Tavassa, millä kanssaihmisiä kommentoidaan ja ihmisten erilaisia tapoja elää ja olla.

Vähän enemmän elämää ja sivistystä kartuttanut ymmärtää, että muiden hyvä ei ole häneltä pois ja maailmaan mahtuu erilaisuutta. Eikä se ole huono asia.

En ole somekuplassa.  Stadilainen kuplassaan ehkä ei tule muistaneeksi että jotkut elää reaalitodellisuudessa nyt ja tällä hetkellä oikeasti eikä missään kuplassa, Lehmän paska haisee  ja akateemista tyotä tehdään   kun lypsyltä keretään.. " Sivistynyt ja sivistystä kartuttanut olen  myös minä 

akateeminen, lihava, kaunis muatalon emäntä.

Tervetulloo ostamaan juustomaetoo kuhan lehmät poekii.

Vierailija
49/66 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi on tosi typerii juttuja jotka ei pidä paikkaansa ku oikeesti joidenki tyyppien kohdalla joilla on jotku hirveet kriteerit kaiken suhteen yms.

Lihavuus ei ole kaunista, on vain mielipide, Lihavuus ei ole terveellistä, ehkä ei, mutta mistä sitten johtuu, että monet hoikat ja normaalipainoiset voivat olla sairaita?  Saanks mä vastauksen tähän?

Juu, onhan ne hoikat ja normailipainoisetkin toki sairaita. Ylipaino kuitenkin tutkitusti tekee monien sairauksien puhkeamisesta paljon todennäköisempää. Mutta ihmettele sinä vain.

Tästä pääsemmekin siihen, että ovatko nämä lihavuudesta keskustelupalstoilla meuhkaavat ihmiset ihan aidosti huolissaan nyt siitä, että jollekin XXL-missille puhkeaa metabolinen oireyhtymä. Kun lihavuudesta ilmiönä aivan varmasti voi keskustella vähän tyylikkäämmin ja hedelmällisemmin kuin ruotimalla kenenkään ulkonäköä niin henkilöönkäyvästi, kuin mitä sitä tehdään. 

Vierailija
50/66 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuosikymmentä takaperin lähes kaikki ihmiset olivat niitä nykymittapuulla anorektisen laihoja. Eli siis hoikkia, kuten ihmisen kuuluisi ollakin.

No jaa, enpä tiedä "kuuluisiko" ihmisen olla yhtään sen enempää hoikka kuin normaalipainon ylärajoilla. Missä niin määrätään? Kyllä siinä ns. normaalissa on aika paljon joustovaraa, molempiin suuntiin. 10 kg läskiä ei ehkä ole hoikka eikä varsinkaan kiinteä, mutta ei moisesta määrästä vielä haittaakaan ole.

Vierailija
51/66 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jään kuuntelemaan kirjoitti:

Ohoh, Miten sitten? Voisitko antaa vinkkejä meille lihaville? Sano vaan reilusti.

En ole sama henkilö, mutta voin antaa ihan reilusti vinkin: vaikka kauttaaltaan rikkirevityt farkut onkin (ilmeisesti?) muotia ja vaikka ne näyttää tosi seksikkäältä sun hoikan bestiksen päällä, niin voin vakuuttaa, että pitsikoristeisista rei'istä tursuavat pers- ja reisiläskit EI näytä ihan samalta...

Tosielämän esimerkki viime viikolta. Kummallisinta oli, että tämä "kauniisti pukeutuja" ei ollut mikään teini, vaan naamasta päätellen 30-40 -vuotias. Miksi sen ikäisellä ylipäänsä on rikkirevityt farkut päällä on mulle mysteeri, mutta se onkin kai jo eri keskustelun aihe.

Niin. Kannattaako ylipainoisen siis pukea ylleen mitään kivaa, koska aina joku hoikempi kaveri näyttää kuitenkin seksikkäämmältä. Tummat farkut ja musta paita, kunhan muistaa että ei saa olla revityt, ei saa olla pillit, pitää olla bootcut koska lihavat ei saa muuta käyttää ja musta paita voisi olla tunika, koska lihavan ainoa sallittu vaateparsi on tummat bootcut-farkut ja tunika. Ja itse asiassa koko ulkoinen habitus pitää perustaa sille, että näyttää sekä mahdollisimman hoikalta että mahdollisimman näkymättömältä.

Jos tosissaan ollaan, niin myös lihavat voivat pukeutua kauniisiin ja ajankohtaisiin vaatteisiin, ja epämiellyttävät tursuilut vältetään valitsemalla sopivankokoisia vaatteita. Eli kyllä: lihava voi myös käyttää revittyjä farkkuja.

Vierailija
52/66 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaavasti nykyään hoikat ja laihat haukutaan luukasoiksi. Normaalipainon ylärajalla tai lievästi ylipainon puolella olevista on tullut "hoikkia, terveen näköisiä". Muistaahan tuon miten esim. Sanni on haukuttu täällä.

Itse olen lihonut parissa vuodessa 10kg ja olen juuri siinä normaalipainon ja lievän ylipainon rajalla. Minua sanotaan edelleen jopa hoikaksi, vaikka en todellakaan ole hoikka. Nippa nappa normaalipainoinen. Hoikka en voi olla, kun on 10kg läskiä, ja näkeehän sen ihan peilistäkin. Mutta niin vaan lihonut yhteiskunta alkaa nähdä minunkin kaltaiset hoikkina. Se EI ole tervettä.

Ei todellakaan oltu pari vuosikymmentä sitten mitään laihoja! Itse olin silloin lapsi, ala-asteella. Pienen kyläkoulumme oppilaista yli puolet oli ylipainoisia tai normaalipainon ylärajoilla, yksi oli hoikka ja loput siltä väliltä. Ja aikuiset olivat vielä lihavampia kuin lapset.

Se, että sinua sanotaan hoikaksi, johtuu luultavasti kohteliaisuudesta. Ei siitä, että sinua oikeasti pidettäisiin hoikkana.

Vierailija
53/66 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kyllä: lihava voi myös käyttää revittyjä farkkuja.

Tietysti voi. Lihava voi käyttää myös esim. vaaleanpunaista vartalonmyötäistä 80-luvun voimistelupukua kadulla kulkiessaan, kukaan ei sitä kiellä. Kannattaako kumpaakaan tehdä jos ei halua näyttää sirkuspelleltä, onkin toinen juttu...

Vierailija
54/66 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika typerää sanoa, miten joku saa pukeutua riippuen siitä, millainen on hänen ruumiin rakenteensa ja mikä on hänen painonsa.

Vaikuttaa narsistiselta tyypiltä, sillä narsistithan ovat usein määräämässä, miten toinen saa pukeutua.

Vierailija
55/66 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava on aina ruma ja rivo.

-Terkuin 46kg

Ai rivo? Siis karkean eroottinen , rääväsuinen,  säädytön , rietas? 

Miksi, voisitko perustella miksi lihava on säädytön, törkeä kaksimielinen?

Vierailija
56/66 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kyllä: lihava voi myös käyttää revittyjä farkkuja.

Tietysti voi. Lihava voi käyttää myös esim. vaaleanpunaista vartalonmyötäistä 80-luvun voimistelupukua kadulla kulkiessaan, kukaan ei sitä kiellä. Kannattaako kumpaakaan tehdä jos ei halua näyttää sirkuspelleltä, onkin toinen juttu...

No kuules: todennäköisesti ihan kuka tahansa näyttäisi 80-luvun voimistelupuvussa typerältä ihan painosta riippumatta. :) Eli se, että sinun mielestäsi juuri lihavat ovat tyylittömiä ja mauttomia pukeutuessaan tavalla X, kertoo enemmän ihan vain sinusta, kuin kenestäkään makunsa mukaisesti pukeutuvasta lihavasta. 

Vierailija
57/66 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniisti pukeutuva lihava kirjoitti:

Lihava ja kuljen omin jaloin kirjoitti:

Luin taannoin, olikhaa Iltiksestä, siinä oli jokin xxl-malli. Hän oli kyllä hyvännäköinen. en muista varsinaista juttua mihin se liittyi, mutta kommenttikenttä täyttyi; Aika epäterveellinen olemus, onkohan kolesteri-arvot mitattu, hän on kaunis, mutten ymmärrä tuota lihavuuden ihannointia (todella noilla sanoilla) nätti on , jos olisi laihempi...jne

Kommentit antoivat siis ymmärtää, ettei hän saisi olla mitenkään julkisesti esillä koska oli lihava. Ei minkää muun takia.

Minkä takia lihaville myydään kuitenkin kauniita ja muodikkaita vaatteita (netissä lähinnä)? 

Tunnustan, olen ostanut itsekin, JA sanonpa vielä senkin haluan lihavana pukeutua kivasti.  Tosiaan , vaikka olen lihava. En aio hävetä sitä.  terveysasiat on hallinnassa, käyn säännöllisesti verikokeissa jne. Ei ole kolesterolia, sokerin nousua, nivelrikkoa.  On myös lihaskuntoa .Entäs, sinä hoikka?

Hyvä että olet terve ja hyvässä kunnossa. Itse olen sairas ja välillä pyörätuolissa. Nyn olen onnistunut pudottamaan painoani, niin että pystyn kulkemaan keppien varassa ja omilla jaloilla. Mahtava tunne.

Meikkaan paivittäin ja laitan tukkaa,  Tilaan netistä kaunita vaatteita, En halua rankaista itseäni  rumilla vaatteilla siksi että olen lihava.

ainakin sinun pitäisi hävetä. En tiedä mikä sairautesi on. häpeä niin kauan kuin kuolet tai laihdut normaaliin mittoihin. Älä suotta meikkaa, olet ruma. Koska olet lihava.

Vierailija
58/66 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava saa pukeutua kauniisti silloin kun huvittaa, hän saa juhlia ja juhlistaa upeaa minäänsä juuri niin kuin itsestä hyvältä tuntuu. Ihan kuin laihakin. Ihmiset on omituisia, ilkeitä ja ahterista - niistä ei pitäisi vaan välittää. 

Vierailija
59/66 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka lähdettäisiin siitä että tämä on totta niin silti kauniisti pukeutunut ja laittautunut lihava on mukavampi katsella kuin telttaan pukeutunut joka ei muutenkaan satsaa ulkonäköön yhtään.

Sama pätee kaikenkokoisiin kylläkin.

Vierailija
60/66 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava nainen tai miksei mieskin on hassun näköinen muodikkaissa vaatteissa. Ihan ku yritäisi olevan laiha.

Hip-hop-tyyliset verrarit sopii parhaiten, Ja se huppu.  En voi oikein kuvitella lihavaa naista mekkoon.

Hiphop vaatteissa häihin ja hautajaisiin? Töihin?

Minä voin kuvitella lihavan naisen Melissa, näkeehän heitä. Parempi laitettu lihava kuin laittamaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi