Veikkauksia, tuleeko tori-ostaja hakemaan tavaran seiskaan mennessä :)
Päivällä sovimme, että hän tulisi iltaseitsemään mennessä, vielä ei ole kuulunut mitään. Mietin että jos tulee oharit, jaksanko sopia saman tyypin kanssa enää uutta aikaa vai annanko olla..
Kommentit (21)
Et sovi uutta aikaa, jos ei vaivaudu edes ilmoittamaan, ettei ole tulossa.
Ei kannata sopia uutta aikaa, jos tekee oharit. Minulle ei ole sattunut vielä kohdalle sellaista poikkeusta, että oikeasti ohareille olisi ollut syy, joka esti jopa tekstarilla ilmoittamisen, ja henkilö haluaisi hakea tuotteen vielä. Itse pistän nykyään paikallisella facekirppiksellä ja roskalavalla jo ilmoitukseen, että ohitan automaattisesti niiden viestit, jotka ovat tehneet oharit aiemmin.
Vielä 40 minuuttia jännätään :D Jos ei tuu hakemaan pistän kyseisen myytävän paikalliselle roskalavalle ensimmäiselle joka ehtii sen hakea. ap
Tulee. Jos ei, älä sovi uutta aikaa. Kuka noita jaksaa päivystää, ei kukaan.
Mulle yksi tori-osataja teki niin, että oli kovin kiinnostunut. Tinki hintaa, suostuin. Sovittiin päivä ja hetki. Vähän ennen sitten tekstaa, ettei pääsekään ja että toisinko kuitenkin hänelle tuotteen. Vastasin, että toimitusehto oli nouto ja tingit vielä hintaakin. Nyt pitäisi saada kama itselle liikauttamatta evääkään. Olen ihan varma, että jos olisin suostunut niin hups vaan ei olekaan rahaa, mutta jätä kama tuohon niin maksan sitten myöhemmin.
Toinen tori-ostaja halusi tuotteen (eri kuin tämä) ja ilmoitti ettei ole rahaa just nyt lunastaa mutta kama pitäisi saada. Suostuin toimittamaan. Palkkapäivästä meni viikko eikä suoritusta tullut. Otin yhteyttä ja nyt olikin mennyt kaikki rahat ja seuraava liksa tällöinjatällöin. Sanoin että maksa tai tulen hakemaan kaman pois. Se on minun siihen asti, kun sinä olet sen maksanut. Maksoi mutta alkoi MINULLE avautua siitä että kuinka joskus takavuosina ihmisiin luotettiin ja blaablaa. Siis piti minulle saarnan, joka minun olisi kai pitänyt hänelle esittää. Höpötti jotain ihan outoa jostain isovanhemmistaan ja heidän kykyynsä odottaa ...
Vierailija kirjoitti:
Mulle yksi tori-osataja teki niin, että oli kovin kiinnostunut. Tinki hintaa, suostuin. Sovittiin päivä ja hetki. Vähän ennen sitten tekstaa, ettei pääsekään ja että toisinko kuitenkin hänelle tuotteen. Vastasin, että toimitusehto oli nouto ja tingit vielä hintaakin. Nyt pitäisi saada kama itselle liikauttamatta evääkään. Olen ihan varma, että jos olisin suostunut niin hups vaan ei olekaan rahaa, mutta jätä kama tuohon niin maksan sitten myöhemmin.
Toinen tori-ostaja halusi tuotteen (eri kuin tämä) ja ilmoitti ettei ole rahaa just nyt lunastaa mutta kama pitäisi saada. Suostuin toimittamaan. Palkkapäivästä meni viikko eikä suoritusta tullut. Otin yhteyttä ja nyt olikin mennyt kaikki rahat ja seuraava liksa tällöinjatällöin. Sanoin että maksa tai tulen hakemaan kaman pois. Se on minun siihen asti, kun sinä olet sen maksanut. Maksoi mutta alkoi MINULLE avautua siitä että kuinka joskus takavuosina ihmisiin luotettiin ja blaablaa. Siis piti minulle saarnan, joka minun olisi kai pitänyt hänelle esittää. Höpötti jotain ihan outoa jostain isovanhemmistaan ja heidän kykyynsä odottaa ...
Juuri näin. Tuollaista soopaa ja muuta jatkuvasti. En enää myy mitään, palaa päreet ja menee turhaa aikaa. Vien roskakatokseen ja toivon, että joku tarvitsee tarpeettomat roinani. No en gietenkään mitään arvokasta, mutta tuollaista perusromua kyllä.
Se tulee tukkaputkella 7-15 min. Yli ja kuvittelee, että se on 19 mennessä, kun ei niin paljoo kuitenkaa oo myöhässä.
Mä olen kerran myöhästynyt pahasti kun en tajunnut millainen ruuhka oli Espoossa. Laitoin kyllä sumassa viestiä että jumissa ollaan ja myöhässä tullaan.
-maalainen-
Tulee.......