Laittakaa mulle linkki tutkimukseen, jossa todetaan että karvat on terveellisemmät kuin posliini.
Kommentit (29)
Voi huhhuh taas näitä juttuja, lähden baariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viitsiikö joku selittää edes viidellä sanalla, miten karvattomuus on tapaturmariski?
Karvatupentulehdus
Vulvodynia
Urtikaria
Limakalvotulehdus
Tutkimus: http://tampub.uta.fi/handle/10024/102081
Okei, kiitos.
Minun sanallisessa maailmassani tapaturma on onnettomuus, esim. kaatuminen maton reunaan.
Ei ole sheivaaminen herkkäihoisen hommaa. Alapäässä ei ole ongelmia, mutta sääret punoittavat ja kutisevat, kainaloon tuli tulehdus/mätäpaise.
"Laittakaa mulle linkki"
"En jaksa avata, kertokaa joku se viidellä sanalla."
Kuinka laiska voi olla?
Vierailija kirjoitti:
En mä muuta sano, mutta törkeän näköistä niin nuorilla kuin vanhemmilla.
Nuoret näyttävät pedoiilin herkkupaloilta sileine huulineen. Ja tämän vielä kestää näin ei-pedona.
Mutta kun vanhalla muijalla roikkuu kaikki näkyvillä ilman tätä luonnollista suojausta, niin etoo ja kuvottaa.
Melko harvinaista kuitenkin yli neljävitosilla, joilla roikkuu paikat. Joten käyn uimahallissa edelleen.
Mitäs kun mulla neljävitosella alkaa olla alapää kalju ihan itsestään? Ikinä en ole sheivannut, nyt viimeisen vuoden aikana on alkanut alapää kaljuuntua. Kohta ei ole karvan karvaa enää. Minkäpä sille mahdan, hommaanko alapäätupeen?
Luonnollistahan tämäkin on, kiva tietää että joku on sitä mieltä että "törkeän näköistä".
Karvojen ajelun on havaittu eräässä tutkimuksessa lisäävän sukupuolitautien riskiä merkittävästi.
https://www.ucsf.edu/news/2016/12/405256/pubic-hair-grooming-linked-sex…
Pitääkää tytöt ja naiset pimpit karvaisina, oikeat miehet tykää niistä 😍
M
Vierailija kirjoitti:
Pitääkää tytöt ja naiset pimpit karvaisina, oikeat miehet tykää niistä 😍
M
Mitä väliä sillä on vaikka "oikeat miehet" tykkää? Itse tykkään olla posliini ja sellaisena pysyn.
Taasko tämä karvahullu on tehnyt uuden aloituksen aiheesta??? Miten sekaisin täytyy ihmisen olla???