Jalkapohjan särky rikkinäisen kengän käytön jälkeen
Viimekuussa kun otin kesäkengät käyttöön niin en huomannut että toinen kengistä oli painautunut hieman vinoon säilytyksessä. Jouduin käyttämään niitä kolmen päivän verran ennenkuin sain ostettua uudet, vaikka jalkaa särki paljon. Nyt tuosta on jo pariviikkoa aikaa, mutta jalka ei yhäkään ole entisensä. Pohjaa alkaa helposti särkeä ihan tavallisissa aktiviteeteissa ja pidemmät kävelyt käy niin mahdottomiksi että on pakko pysähtyä tai jopa istua jotta särky helpottuu. Toinen jalka on täysin ok. Ikää minulla on 26v. Vika on siis keskellä jalkapohjaa kannan taitteessa. Olen kokeillut niin särkyvoiteita, jalkakylpyjä sekä itse hieroa sitä, mutta alan pikkuhiljaa miettiä että ehkä pitäisi ottaa yhteyttää lääkäriin tmv. Mitä minulla on odotettavissa ja mistä tässä on kyse?
Uppaan kerran ja seuraan hetken. Osaako kukaan edes sanoa että ohjataanko minut fysioterapiaan, osteopaatille, kiropraktiikkaan (en oikeastaan tiedä näiden eroa, tutkin vain netistä). Varsinkin kun jalassa ei näy eikä tunnu minusta mitään poikkeavaa jos sitä katsoo ja kokeilee ulkopuolelta. Kipu ilmenee vain silloin kun olen ollut jalkeilla tai kävellyt jo jonkin aikaa. Kiitos vastauksista ja jos kukaan ei osaa sanoa mitään niin hyvää päivänjatkoa palstalle. Ap