Nykyajan kauneusihanteena luonnottmat kulmat ja överiripset
Onko tämä mielestäsi kaunista?
https://www.seiska.fi/Uutiset/Huhhuh-kohta-rajahtavat-rintsikat-Povipom…
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
eihän nuo vielä mitkään överit oo
Ei ole ei. Oikein hyvät, ja ei naisetkaan kuvissa pahoilta näyttäneet.
Ne on niitä ihmisiä jotka vetävät vaikka alushousut päähän, jos joku on keksinyt jonkun villityksen olevan seksikästä.
Joku voisi kertoa että näyttävät pelleiltä.
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut ruklklata alaspäin. Kyllä melko huvittavat oli kulmat ja ripset, sekä myös ilmeet ja tissit, ei sen puoleen.
Kuka haluaa esittää sutattua lutkaa vapaaehtosesti, hyi olkoon.
Rumasti sutattu suttura siellä näkyy, kun kelaa alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut ruklklata alaspäin. Kyllä melko huvittavat oli kulmat ja ripset, sekä myös ilmeet ja tissit, ei sen puoleen.
Kuka haluaa esittää sutattua lutkaa vapaaehtosesti, hyi olkoon.
No tuolle vanhalle ei tietenkään sovi mutta nuoremmalla näyttää ihan hyvältä.. tisseistähän ei tässä puhuttu vaan ripsistä? Eikai ripset tee lutkaksi
Mä en oikein tajua naisilla noita massiivisia ja maskuliinisia Brežnev-tyylisiä kulmakarvoja! Ne eivät todellakaan tee kasvoja siron ja naisellisen näköisiksi.
Tuo idiootti ilme vielä kruunaa kaiken. SIlmissä ei mitää eloa, tyhjä katse. Suu pitää olla aina vähän auki, valmiina imuttamaan ilmeellä. Melkoisia l**kia. YÖKS!
Kyllä luonnolliset ripset ovat parhaimmat. Itse käytän vain ripsiväriä ja näytän hyvältä. En halua tunkea tekoripsiä, näyttäisi halvalta. Kulmiinkin käytän itseasiassa ripsiväriä vähän, niin näyttävät tuuhealta , ja tämä toimii mulla koska olen tummempi kuin keskiverto suomalainen.
Vosut on piirtäneet piirteet naamaansa. Kuin irralliset ilmassa leijuvat nuo kulmat ym. kun naama on photaroitu ylivalkoiseksi. Kumipalloihin satsattu niin pitäähän niitä sitten keski-ikäisille ja vanhemmille runkkareille esitellä :)
Massiiiviset laattaripset ja Brezhnev-kulmat on mielestäni rumuuden maksimointia. Miksi hirviölook on niin suosittu? Tätä ei oikein voi maalaisjärjellä ymmärtää.
Toi ripsivillitys on kamala. Eipä tässä tavan ripset, vaikka tuuheat onkin, näytä enää miltään. On myös vähän koomisen näköistä kun blondilla on omien haituvakulmien päälle tuutattu himmeet meikkikulmat.
Sata euroa kuussa on vaan vähän liikaa muutamasta irtokarvasta, imho.