Olen 22 ja mies 38, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (109)
En. Ei kiinnosta muiden olemiset. Täysi-ikäisiäkin olette niin ei mitään ongelmaa.
Noh, en nyt yksin sen takia. Kaikille ennakkoluuloisille ja muuten vaan kiinnostuneille.
Tutustuttiin yhteisten kaverien kautta muutama vuosi sitten.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies, nainen vai muunsukupuolinen?
Nainen.
-Ap
Hanne kirjoitti:
Nautitko olutta?
Oikein mielelläni joskus, en tällä hetkellä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En. Ei kiinnosta muiden olemiset. Täysi-ikäisiäkin olette niin ei mitään ongelmaa.
Kiitos upituksesta kumminkin!
Ap
Yritin keksiä jotain kysyttävää, mutta eipä tullut mitään mieleen ap:n antamilla olemattomilla taustatiedoilla.
Teidän suhteessa mies on sinua 173 % vanhempi. Minullakin on huomattavasti vanhempi mies, mutta meidän suhteessa tuo prosenttiluku onkin onneksi vain 137 %.
Oletko kokeillut Äityliinin maksamakkarakeittoa?
https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…
Mä olen 35, nainen on 18 ja varmaan jostain löytyy myös mies 88v sekä tyttö 4v ja poika 11v.
Luetellaanko lisää ihmisten sukupuolia ja ikiä vai mikä tämän ketjun pointti on?
Vierailija kirjoitti:
Yritin keksiä jotain kysyttävää, mutta eipä tullut mitään mieleen ap:n antamilla olemattomilla taustatiedoilla.
No ikäero nyt aiheena niin en ajatellut että tarvitsisi kertoa muuta. Taustatiedoksi vaikka se että ollaan oltu 2 vuotta yhdessä ja tunnettu 4 vuotta.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Teidän suhteessa mies on sinua 173 % vanhempi. Minullakin on huomattavasti vanhempi mies, mutta meidän suhteessa tuo prosenttiluku onkin onneksi vain 137 %.
Nyt meni prosentit sekaisin. Jos olisi yli 100 prosenttia vanhempi, olisi ikä yli kaksinkertainen. Tässä tapauksessa ei ole.
Oikea kaava on apn tapauksessa: (38-22)/38 *100%= n. 42 %. Eli Aplla on 42 prosenttia vanhempi mies. Ei kuulosta niin pahalta kuin 173.
Teitkö tämän aloituksen ihan ikistä varten? Hänen täytyy olla otettu saamastaan huomiosta.