Olen 22 ja mies 38, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Mitä yhteistä teillä on miehen pankkitilin lisäksi?
Kerroin jo aikaisemmin että meillä on samat tulot. Yhteistä on ajatusmaailma, monet mielipiteet ja kiinnostuksen kohteet, tulevaisuudensuunnitelmat. Näin ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ap ole saanut mitään monien tavoittelemaa menestynyttä vanhempaa herrasmiestä. Se on joku ihan perus timo ja suhde alkoi fwb järjestelyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ap mitä mieltä siitä et mul on 20v. vanhempi mies ja ite oon 19? Tai kysymyksiä?
Ap miks et voi vastata tähän? Oikeesti kiinnostais ajatukset tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap mitä mieltä siitä et mul on 20v. vanhempi mies ja ite oon 19? Tai kysymyksiä?
Sori, jäi välistä! Enpä ajattele mitään erikoista, kivaa jos oot löytänyt hyvän kumppanin, eikä tuo ikäero ole sen ihmeellisempi kun meilläkään. Voisin itseasiassa kysyä että miten te sitten päädyitte yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ap ole saanut mitään monien tavoittelemaa menestynyttä vanhempaa herrasmiestä. Se on joku ihan perus timo ja suhde alkoi fwb järjestelyllä.
Mulle kelpaa perus-Timo oikein hyvin. Ja varsinkin jos ollaan ehditty tutustua kunnolla etukäteen, sekä sängyssä että kavereina.
22N kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, jäi välistä! Enpä ajattele mitään erikoista, kivaa jos oot löytänyt hyvän kumppanin, eikä tuo ikäero ole sen ihmeellisempi kun meilläkään. Voisin itseasiassa kysyä että miten te sitten päädyitte yhteen?
Onhan se isompi ikäero ja ku oon viel alle 20v. ni kylhän se jossain asioissa tuntuu. Mies bongas mut deittisivulta ja vei ekoille treffeille hienoon raflaan ja juotiin skumppaa:) On myös komee ja viehätyn itsevarmoista herrasmiehistä ni se oli menoa sitten molemmin puolin:)
Kyllä ne vanhemmat miehet vaan ovat parhaita. Ei tarvitse kokoajan riidellä raha-asioista tai jaksaa jonkun parikymppisen maken pillitystä siitä kun en päästänyt sitä viikonloppua dokaamaan kavereitten kaa.
Ainoa haittapuoli ovat keski-ikäiset akat jotka eivät siedä sitä että me nuoret ja kauniit viedään niitten parhaimmat miehet.
Vierailija kirjoitti:
22N kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se isompi ikäero ja ku oon viel alle 20v. ni kylhän se jossain asioissa tuntuu. Mies bongas mut deittisivulta ja vei ekoille treffeille hienoon raflaan ja juotiin skumppaa:) On myös komee ja viehätyn itsevarmoista herrasmiehistä ni se oli menoa sitten molemmin puolin:)
Kuulostaa ihanalta! Ikinä ei tosiaankaan voi tietää etukäteen kenestä löytää sen jonka kanssa synkkaa parhaiten