Olen 22 ja mies 38, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
voin kuvitella minkälainen mursu ap on kun ei ole nuoremmille kelvannu :D
Miksi näin ilkeä kommentti. Ja yläpeukkuja.
Mikä riivaa kun pitää olla persläpi????
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se elämä on. Jotkut päätyvät suhteeseen romanttisesti treffaillen ja ihastuen ja toiset otetaan ihan ok vaihtoehtoina fuc*buddy suhteen jälkeen.
Niin? Kaikkia ei kiinnosta tinder-treffailu, varsinkaan jos sattuu lähipiirissä olemaan kiinnostava ihminen kenen kanssa pelaa kemiat.
-ap (myös edellinen)
Viesti 62 siis. Palsta päivittyy liian nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks 22 v haluaa miehen joka kaljuuntuu, jonka naama on täynnä juonteita ja potenssikin kärsii? Vai ootko niitä ei niin kauniita nuoria naisia jotka ei muutenkaan saisi niitä komeita nuoria miehiä? Ja joku "oman ikäiset on kakaroita"-perustelu on outo siihen nähden että miehen pitää olla noin paljon vanhempi, eiköhän 5 v ikäero riittäisi jo siihen.
Ammattimaista miesvihaa. Suorastaan taidetta.
Ei miehen mun mielestä "kuulu" olla vanhempi. Mulla on ollut hyviä suhteita myös samanikäisten kanssa, enkä kieltämättä olisi itsekkään pari vuotta sitten uskonut seurustelevani näin vanhan kanssa.
Päinvastoin: en pidä itseäni erikoisena, enkä oikeastaan suhdettakaan. Tunnen monta pariskuntaa joilla on ikäeroa enemmänkin ja jopa - VOI EI!!11 - niinpäin että nainen on vanhempi. Päivittelystä päätellen moni muu pitää, tässäkin ketjussa.
Kyllä ihan itse selvästi haluat tehdä tästä suuremnan asian kun se on.
Täällä on moni sanonut ettei mitään väliä millasessa suhteessa täysikäset ovat jos itse ovat tyytyväisiä. Jos itse pidät asiaa ihan normaalina ja ei sen kummempana juttuna niin mikä idea oli tehdä siitä aloitus tänne? On täällä sanottu tietty mielipiteitä mutta se ei ole sama kuin päivittely. Vai ketä luuletsen kummemin kiinnostavan tai ihmetyttävän jonkun tuntemattoman ikäero suhteessa?:D
T. Nainen jolla 18v. vanhempi mies enkä koe tarvetta kysellä muiden mielipiteitä.
Sun miehesi tykkää nuoremmista. Kun sinä olet 30v miehesi vaihtaa sinut nuorempaan, vaikka mitä sanoisi tällä hetkellä. Muista sitten tämä kirjoitus, minkä luit nyt. Kun miehesi on 50v hän katsoo edelleen 18 vuotiaiden perään. Ja 60 ja 70 ja jos rahaa riittää niin 80. Tuolloin tosin hän ei enään saa 18 vuotiaita, kuin maksamalla. Katsoppas miestäsi kun kävelet hänen kanssaan kaupungilla, että kuinka nuoria naisia hän katsoo. Kiinnittääkö ihan 16 vuotiaat hänen huomionsa.
mites tää kun seurustelen itseäni 23 v vanhemman miehen kanssa? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks 22 v haluaa miehen joka kaljuuntuu, jonka naama on täynnä juonteita ja potenssikin kärsii? Vai ootko niitä ei niin kauniita nuoria naisia jotka ei muutenkaan saisi niitä komeita nuoria miehiä? Ja joku "oman ikäiset on kakaroita"-perustelu on outo siihen nähden että miehen pitää olla noin paljon vanhempi, eiköhän 5 v ikäero riittäisi jo siihen.
Ei miehen mun mielestä "kuulu" olla vanhempi. Mulla on ollut hyviä suhteita myös samanikäisten kanssa, enkä kieltämättä olisi itsekkään pari vuotta sitten uskonut seurustelevani näin vanhan kanssa.
Päinvastoin: en pidä itseäni erikoisena, enkä oikeastaan suhdettakaan. Tunnen monta pariskuntaa joilla on ikäeroa enemmänkin ja jopa - VOI EI!!11 - niinpäin että nainen on vanhempi. Päivittelystä päätellen moni muu pitää, tässäkin ketjussa.
Täällä on moni sanonut ettei mitään väliä millasessa suhteessa täysikäset ovat jos itse ovat tyytyväisiä. Jos itse pidät asiaa ihan normaalina ja ei sen kummempana juttuna niin mikä idea oli tehdä siitä aloitus tänne? On täällä sanottu tietty mielipiteitä mutta se ei ole sama kuin päivittely. Vai ketä luuletsen kummemin kiinnostavan tai ihmetyttävän jonkun tuntemattoman ikäero suhteessa?:D
T. Nainen jolla 18v. vanhempi mies enkä koe tarvetta kysellä muiden mielipiteitä.
Nähtävästi monia, mutta on ollut myös mukava nähdä että kaikilla ei ole niin ennakkoluuloinen asenne toisten ihmisten suhteita kohtaan.
Tein tämän keskustelun koska oli tylsää hypärin aikana ja ajattelin viihdyttää itseäni av:lla, jossa monessa keskustelussa haukuttiin jotain 20/30-pariskuntia epäterveiksi. Jos et halua antaa tälle huomiota niin jätä kommentoimatta ja nostelematta.
Kuinka usein harrastatte anaaliyhdyntöjä?
Vierailija kirjoitti:
eli mies: 48 v. ja mä: 25v.
Niin terapiaako täältä haet vai mitä?:D
Onhan se tietty vähän ikävää et sun miehes mitä luultavammin päivittää sut uuteen kun ylität hänen naisikärajan.
Löytyy joku toinen fwb naikkonen mistä kehkeytyy syvä ja kestävä suhde:D
Kyllä ottaa koville jollakin.
Hyvä ap!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tuu tänne avautuu pliis. Menetän erikoisuuteni ja pointtini:(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen jolla 18v. vanhempi mies enkä koe tarvetta kysellä muiden mielipiteitä.Nähtävästi monia, mutta on ollut myös mukava nähdä että kaikilla ei ole niin ennakkoluuloinen asenne toisten ihmisten suhteita kohtaan.
Tein tämän keskustelun koska oli tylsää hypärin aikana ja ajattelin viihdyttää itseäni av:lla, jossa monessa keskustelussa haukuttiin jotain 20/30-pariskuntia epäterveiksi. Jos et halua antaa tälle huomiota niin jätä kommentoimatta ja nostelematta.
Kiitos vinkistä, mutta halusin kyllä kommentoida ja tuoda oman mielipiteeni esille. Eikä ketjun saama huomio mitenkään häiritse:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et muuten ole, koita nyt imitoida mun kirjoitusta vähän paremmin. 48/25 parille vastaukseksi: ei edes paha. Mulle itselleni ehkä viisikymppinen olisi liikaa, mutta niin sanoin toisaalta joskus kymmenestäkin vuodesta. :D
Anaaliseksiä ei harrasteta ollenkaan.
Nuorempaan päivittämisestä vastasin jo aikaisemmin.
-oikea Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap!!!
Niin mistähän asiasta tsemppaat ap:ta?:D
Ei oo nimittäin kauheen vaikeeta näin parikymppisenä naisena saada monta vuotta vanhempaa miestä, koska monet miehet tykkäävät nuoremmista naisista.
Olis ottanu ees jonku menestyneen miehen:P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
:) ymmärrän hyvin mikä pointti sulla on.. eiköhän se oo jokaisen oma asia kenen kanssa seurustelee, tai on. Miksi kysyä muilta? :) -- seurusteltu jo 5 v :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap!!!Niin mistähän asiasta tsemppaat ap:ta?:D
Ei oo nimittäin kauheen vaikeeta näin parikymppisenä naisena saada monta vuotta vanhempaa miestä, koska monet miehet tykkäävät nuoremmista naisista.
Olis ottanu ees jonku menestyneen miehen:P
Sori Ikis. Etkö tiedä edes ikääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
:) ymmärrän hyvin mikä pointti sulla on.. eiköhän se oo jokaisen oma asia kenen kanssa seurustelee, tai on. Miksi kysyä muilta? :) -- seurusteltu jo 5 v :)
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä ei tosian ollut alkuperäinen Ap, oon pahoillani että aikuisilla ihmisillä on tarve vittuilla. Mä toivotan teille onnea ja vielä monta hyvää yhteistä vuotta!
Niin, kaikki eivät valitse kumppaniaan menestyksen/rahan/iän perusteella. Nämä piirteet tulevat ohessa, jokainen voi itse päättää sietääkö vai pitääkö niistä.
-oikea Ap edelleen